ראשי ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין ועו"ד איתמר בן גביר, הגיעו לאולפן ערוץ 10 והתעמתו עם ראש ארגון 'תג מאיר', גדי גבריהו, בעקבות העונש הוטל על מציתי בית הספר הדו לשוני.
צפו בעימות שהתפתח באולפן:
(מתוך ערוץ היוטיוב של בנצי גופשטיין)
ראשי ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין ועו"ד איתמר בן גביר, הגיעו לאולפן ערוץ 10 והתעמתו עם ראש ארגון 'תג מאיר', גדי גבריהו, בעקבות העונש הוטל על מציתי בית הספר הדו לשוני.
צפו בעימות שהתפתח באולפן:
(מתוך ערוץ היוטיוב של בנצי גופשטיין)
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
בנצי גופשטיין התותח !!! איתך לאורך כל הדרך !!! ארגון להב"ה זה הצלת נפשות יום יומית. אין עליהם !!!