ויראלי

צפו; עימות חריף בין ארגון להב"ה לארגון 'תג מאיר

ראשי ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין ועו"ד איתמר בן גביר, הגיעו לאולפן ערוץ 10 והתעמתו עם ראש ארגון 'תג מאיר', גדי גבריהו, בעקבות העונש הוטל על מציתי בית הספר הדו לשוני

צפו; עימות חריף בין ארגון להב"ה לארגון 'תג מאיר
צילום: (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של בנצי גופשטיין)

ראשי ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין ועו"ד איתמר בן גביר, הגיעו לאולפן ערוץ 10 והתעמתו עם ראש ארגון 'תג מאיר', גדי גבריהו, בעקבות העונש הוטל על מציתי בית הספר הדו לשוני.

צפו בעימות שהתפתח באולפן:

(מתוך ערוץ היוטיוב של בנצי גופשטיין)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

11 תגובות
7
יערה
27.07.15

בנצי גופשטיין התותח !!! איתך לאורך כל הדרך !!! ארגון להב"ה זה הצלת נפשות יום יומית. אין עליהם !!!

הצטרפו אלינו