דמסקי: לאן "נעלמו" 30 מיליון שקל של תושבי השומרון?

דמסקי: לאן "נעלמו" 30 מיליון שקל של תושבי השומרון?

המועמד לראשות המועצה האיזורית שומרון, שריה דמסקי, עוקץ את ממלא מקום ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, המכהן כיום כראש המועצה בפועל ומתמודד מולו על התפקיד, ומזכיר לתושבי השומרון מדוע בכלל נערכות בחירות לראשות המועצה.

לאן "נעלמו" 30 מיליון שקל של תושבי השומרון?
  (יח"צ)

המועמד לראשות המועצה האזורית שומרון, שריה דמסקי, עוקץ את ממלא מקום ראש המועצה, יוסי דגן, המכהן כיום כראש המועצה בפועל ומתמודד מולו על התפקיד, ומזכיר לתושבי השומרון מדוע בכלל נערכות בחירות לראשות המועצה.

תחת הכותרת "הנושא שלא מדבריו עליו", כתב דמסקי: "מה שהביא לבחירות האלו הוא פרשת השחיתות בחברה לפיתוח".

דמסקי מדגיש כי "בשנים האחרונות "נעלמו" כ- 30 מליון ש"ח מהחברה. משמעות הדבר היא שכל אחד מאיתנו, תושבי השומרון, הפסיד בפועל השקעה של 1-2 מליון ש"ח בישוב שלו".

לאחר שדמסקי "הזכיר" לתושבי השומרון מדוע נערכות בחירות, הוא התפנה להבהיר את הצעדים בהם בכוונתו לנקוט במידה וייבחר.

"יש להקים מחדש את החברה לפיתוח השומרון, לשרש כל תופעה של התנהלות בלתי תקינה ולהביא אנשי מקצוע שישקמו את החברה כך שתוכל לעמוד בייעודה המקורי – חברה כלכלית רווחית לטובת הישובים ולרווחת התושבים".

דמסקי הוסיף כי "כל תהליך הבנייה מחדש של החברה לפיתוח, חייב להיעשות בשקיפות ובליווי ביקורת חיצונית, תוך שיח נכון ופורה עם עובדי החברה הטובים".

בסוף דבריו כתב דמסקי כי "רק מי שמגיע מחוץ למערכת יוכל לבצע שינוי עומק יסודי ואמיתי, ללא משוא פנים".

כזכור, בחודש שעבר הודיע גרשון מסיקה על התפטרותו מתפקידו כראש המועצה האיזורית שומרון, וזאת כשבועיים לאחר שהשעה את עצמו מהתפקיד, בעקבות קשירת שמו לפרשה 212 המכונה פרשת 'ישראל ביתנו' במסגרתה הוא משמש כעד מדינה.

עם התפטרותו של מסיקה החל המירוץ על ראשות המועצה האיזורית, כאשר מאס התפטרותו סגנו, יוסי דיין, משמש כראש המועצה בפועל.

הבחירות לראשות המועצה האיזורית שומרון יתקיימו בעוד פחות משבועיים כאשר המתמודדים הם יוסי דגן, שריה דמסקי ואליעזר רוזנפלד.

מתניה טל-שחר, שהתמודד אף הוא, הסיר השבוע את מועמדותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
שריה די ללכך. אתה יודע את האמת
אלמוני, איתמר | 23-07-2015 17:38
את הבור בחברה לפיתוח לא גרשון יצר אלא בנצי ליברמן. גרשון סגר את הבור, אף שבדרכים לא כשרות. לא מתאים לך ללכלך. אל תלך בדרך ששרמן מוביל אותך.
2
שריה היקר, היום איבדת את הקולות שלנו
יהודה אלון מורה | 23-07-2015 17:47
עדיין לא נבחרת וכבר אתה מאבד את הראש ומתנהג כמו פוליטיקאי ומלכלך על היריבים שלך? חשבתי לבחור בך כי ראיתי בך 'אורי אריאל' צעיר. אך היום הבנתי שטעיתי וחבל. בהצלחה לך בכל אשר תפנה רק בבקשה למען עצמך תתרחק מפוליטיקה.
3
תרגע ומייד איזה מכרזים תפרת???
| 23-07-2015 17:52
4
האם דמסקי יצית לפסק ההלכה של הרב לבנון לא למנות נשים?!?
הבוחר בשומרון | 23-07-2015 17:52
לפני שהוא מבקש שנבחר שיואיל להבהיר האם יפעל לפי פסיקת ההלכה של הרב לבנון שנשים לא יכהנו בתפקידים ציבוריים? המלצה - שיכריז בקול גדול שיהיו שימנה נשים. אם ישתוק - כנראה ישאר מוקף בהרבה גברים בראש המזכירות של אלון מורה.
5
ל1, אתה טועה!
אלמונית | 23-07-2015 17:58
הבור שיצר בנצי נפל בגלל פרויקט לא מוצלח... שנפל.... הבור של גרשון הוא חדש!!! ואין קשר בין השניים הגיע הזמן להגיד את האמת זה לא קשור ללכלך.
6
אין פה שום האשמות - יש כאן עובדות!
מצביע יוסי | 23-07-2015 18:11
מי שמיד צועק שמאשימים את יוסי בענין, שישאל את עצמו למה הוא קושר את יוסי לשחיתות בחל"פ... שריה רק הצביע על השחיתות. את הקשר עושים נאמני יוסי...
7
מי מייעץ לך?
אורן, עץ אפרים | 23-07-2015 18:33
מצד אחד אתה מטיף לקמפיין נקי וחיובי, מצד שני בשבועות האחרונים אתה מסיר את הרסן ומתנהג כאחרון העסקנים. לא ברור מי מייעץ לך בקמפיין, אבל נראה לי שהוא מהצד של יוסי דגן כי בינתיים ההתנהלות שלך מבריחה ממך קולות.
8
קמפיין נקי
משה | 23-07-2015 18:59
לא מאמין בהשמצות , קמפיין גדוש בלכלוכים לא יוביל שום מועמד לכס ראש המועצה ברור לכל שחייבים לטפל בדברים הדורשים טיפול עמוק בחברה לפיתוח אך כאן יש מגמה ברורה להכפיש את אחד המועמדים אני מבקש מכל המועמדים לא לזהם את אויר השומרון בלכלוכים דבר למה אתה מתאים ולא למה ההוא נזק לשומרון
9
לכל המגיבים מטעם יוסי
אוהד, לשם | 23-07-2015 20:57
ממה נבהלתם? מהעובדה שאומרים שהיתה שחיתות בחברה לפיתוח? דבר ראשון - זה נכון. דבר שני - שריה לא מאשים בזה את יוסי, ואפילו לא מזכיר אותו. אז למה זה כ"כ מפריע לכם?
10
אחי מספר 9 תסתכל בכותרת
אלון מורה | 23-07-2015 21:31
בור ששתית ממנו אל תזרוק בו אבן.. מדוע הוא מלכלך את הבחירות אחרי שהרב לבנון הודיע במפורש שגרשון נקי!!!
11
שריה עזוב את שרמן ויהושוע
אוהב ישראל | 24-07-2015 13:49
ותן לנו שקט מכל הלכלוך הפוליטי הזה. אנאחנו פשוט לא אוהבים את זה. תמשיל להציג את מה שעשית ב 15 שנה ומי שישתכנע בעיה שלו אותי איבדת בתהליך הבחירות שלך באופן מדורג , אבל כרגע סופי
12
הגיע הזמן להחליף את המים הבאושים במ.א. שומרון
מון, שערי תקווה | 24-07-2015 14:26
די לשלטון הפחד
13
אוהב אמת
אחי מספר 10 שמע... | 24-07-2015 19:00
הוא לא "לכלך" את הבחירות - אלה העובדות. הוא גם לא אמר שגרשון לקח את הכסף. למיטב ידיעתי, הרב לבנון לא יודע את כל מה שחוקרי המשטרה יודעים, ולכן הוא מלמד זכות על גרשון. לנו, כציבור המתיישבים, אסור לקבל בשתיקה את השחיתות. הפסקנו לטאטא פרשיות מין במגזר - הגיע הזמן שלא נקבל גם שחיתות של גניבה וגזל.