גלאון: "המחנה הציוני בדרך לממשלה" - סרוגים

גלאון: "המחנה הציוני בדרך לממשלה"

האופוזיציה מתפרקת? יו"ר מרצ זהבה גלאון אמרה היום כי היא יודעת שהמחנה הציוני בדרך לממשלה. במפלגה מכחישים בתוקף. ליברמן הסיר דיון 40 חתימות כדי לא להפריע לנתניהו

גלאון: "המחנה הציוני בדרך לממשלה"
  בדרך לממשלה? הרצוג ונתניהו (פלאש90)

האופוזיציה מתפרקת. למרות שיש לה מספר שיא של 59 חברי כנסת (המקסימום האפשרי), באופוזיציה לא מצליחים לגבש חזית עמידה מול הממשלה. בשלושת החודשים מאז הקמת הממשלה מתגאה האופוזיציה בנצחון בודד בקריאה טרומית על חוק זניח, וההבטחות על "אפס קיזוזים" הפכו לבדיחה עצובה.

הסכסוך בין מרצ ובין המחנה הציוני עולה שלב, כשהפעם תורה של גלאון לבשר כי הרצוג בדרך להיכנס לממשלת נתניהו. הבוקר אמרה גלאון בגלי צה"ל: "אני רוצה להגיד שאני יודעת שהמחנה הציוני בדרך לממשלה, הנושא האיראני הוא וו להתלות בו וח"כ הרצוג יסע בשליחות הממשלה כדי להסביר את הכשלים."

במחנה הציוני מכחישים את הדברים ואומרים כי לא היו דברים מעולם. יש לציין כי אתמול לאחר ישיבת הקבינט, עדכן נתניהו את הרצוג בהחלטת הממשלה שלא לקבל את ההסכם בין המעצמות לאיראן. בעקבות הפגישה צייץ אתמול הרצוג: "שוחחתי עם נתניהו, הבהרתי שכאופוזיציה נתגייס בכח לטובת ביטחון ישראל. בקרוב אצא לארה"ב לפעול לקידום חבילת צעדים ביטחונית שתתאים למצב החדש."

צלע נוספת באופוזיציה היא סיעת ישראל ביתנו, שהולכת עם הליכוד צעד קדימה וצעד אחורה. היום היא הודיעה על דחיית "דיון 40 חתימות" שיזמה בנושא  ״התופעה המתפשטת של העסקת עובדים באמצעות קבלני כח-אדם״ שהיה אמור להתקיים בנוכחות ראש הממשלה, למועד אחר כשהם מסבירים "לנוכח חתימת ההסכם עם איראן והרצון לאפשר לרה״מ לעסוק בנושא זה".

בינתיים האופוזיציה האמיתית של נתניהו היא רק סיעת 'יש עתיד', שממשיכה לדרוש את התפטרותו בעקבות הכשלון האיראני, אך עם 11 חברי הכנסת שלה היא לא מצליחה להוביל את האופוזיציה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בבחירות הבאות לפיד בחוץ !
ארנסט | 15-07-2015 13:04
2
חס וחלילה!!! שלא נדע!!!
| 15-07-2015 13:11
3
הרצוג הביתה !!!!!
| 15-07-2015 13:25
תוכן