נעצרו חשודים בהצתת כנסיית הלחם והדגים - סרוגים

נעצרו חשודים בהצתת כנסיית הלחם והדגים

משטרת מחוז ש"י והמחלקה היהודית בשב"כ עצרו מספר חשודים בהצתת כנסיית הלחם והדגים לפני כחודש. היום יתקיים הארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת

author-image
נעצרו חשודים בהצתת כנסיית הלחם והדגים
  כנסיית הלחם והדגים (באסל עויידאת/פלאש90)

התפתחות בפרשת הצתת כנסיית הלחם והדגים

הלילה בפעילות משטרת מחוז ש"י היחידה לפשיעה לאומנית ושב"כ נעצרו מעורבים בהצתת הכנסיה "הלחם והדגים" בטבחה הסמוכה לכפר נחום לפני כחודש. במהלך השבת נעצרו שני החשודים במרכז ובדרום הארץ והיום יתקיים דיון הארכת מעצר של החשודים בבימ"ש שלום נצרת בשעה 13:00.

מהמשטרה נמסר "לאחר חקירה סמויה מאומצת ומקצועית שהחלה מיד ברגע הצתת הכנסיה ועד המעצרים הערב של המעורבים. מרגע זה החלה חקירה גלויה של היחידה לפשיעה לאומנית ושב"כ". על פרטי החקירה, כמו גם על זהות החשודים הוטל צו איסור פרסום.

מעומתת חננו נמסר: "3 צעירים יהודים נעצרו אמש בחשד להצתת הכנסיה בצפון לפני כחודש. השלושה נמצאים תחת צו מניעת מפגש עם עו"ד ויובאו לבימ"ש השלום בנצרת להארכת מעצר.

עורכי דינם הגישו עררים דחופים לבימ"ש השלום והמחוזי בירושלים כנגד הצו החריג של מניעת המפגש עם עו"ד וכנגד עצם המעצר. נציין כי הצו החריג אשר מתיר למנוע מעצור מפגש עם עו"ד שמור לעבירות ביטחון חמורות בלבד ולא לעבירות רכוש כגון בתיק זה. את העצורים מייצגים עו"ד אהרון רוזה ועו"ד עדי קידר."

כזכור לפני חודש הוצת מחסן בכנסייה העתיקה בכפר נחום ועל הקיר רוססה כתובת: "והאלילים כרות יכרתו". ראשי המדינה מיהרו לגנות את ההצתה, ומספר רבנים מהציונות הדתית אף החלו בגיוס כסף לשיפוץ הכנסייה.

יום למחרת ההצתה נעצרו 18 נערים מהשומרון שטיילו בקרבת מקום אך לאחר חקירה קצרה שוחררו מחוסר אשמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האם החשודים דתיים שנפלו קורבן להסתה של רבנים?
| 12-07-2015 10:53
2
פירות באושים של מתנחלי יו"ש
| 12-07-2015 10:54
תרבות השינאה לאחר ובמיוחד לגר
3
מה הביג דיל המדינה הרסה עשרות בתי כנסת מול כנסייה אחת
מנדל | 12-07-2015 17:29
להפסיק עם המה יפעית . זה הלכה נקודה. בזמן ששומרי תורה ומצוות ישלטו (לא כולל רוב רבנים דתיים של היום) גם הם יהרסו הכנסיות שנמצאות בארץ. אפשר לפלפל אם זה עובודה זרה או לא אבל בסופו של דבר נצטרך להסיר הטומאה. לא ראיתי אותם רבנים צועקים כשבתי כנסיןת בארץ נשרפו. מזכיר לי הצביעות של תקופת גוש קטיף. מה חושבים בשמים כשרבנים קופצים להגן על הנוצרות אבל כשתורה נשרפה בלוד או עכו לא אומרים כלום.