גשר התאורה קרס - אישה בת 50 נהרגה במקום - סרוגים

גשר התאורה קרס – אישה בת 50 נהרגה במקום

אישה נהרגה ו - 21 נפצעו מגשר תאורה שקרס במהלך חתונה באולם אירועים ביבנה. "כולם אמרו לנו שהחתונה שלנו הכי מיוחדת, אבל לא חלמנו שהיא תהיה מיוחדת עד כדי כך"

author-image
גשר התאורה קרס - אישה בת 50 נהרגה במקום
  "חוויתי פיגוע". קריסת גשר התאורה (מתוך ynet)

אסון בחתונה.

אישה כבת 50 נהרגה הלילה (בין שני לשלישי) ועוד 21 נפצעו כתוצאה מקריסת גשר תאורה על בר משקאות במהלך חתונה שנערכה באולם האירועים 'עדיה' שביבנה.

על פי הדיווחים, גבר אחד כבן 65 נפצע באורח בינוני והיתר נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבתי החולים קפלן שברחובות, אסף הרופא שבבאר יעקב ושיבא שבתל השומר. בעלי האולם עוכבו לחקירה.

שמונה פצועים פונו לאסף הרופא, מתוכם חמישה כבר השתחררו, אחת עדיין מאושפזת ושניים שנמצאים בבדיקות. חמישה פצועים נוספים פונו לשיבא ושוחררו במהלך הלילה. היתר פונו לבית החולים קפלן.

גילה לוי, אמו של החתן, תיארה את האירוע הקשה וסיפרה לוואלה: "זה קרה ב-00:30. גוף תאורה מיוחד שיורד מהתקרה פתאום קרס. זה גוף שיורד מהתקרה דרך הבר למטה, ופתאום משהו קרה וזה קרס. שמעתי בום, חשבתי שזה צלחות של האולם, שמשהו נפל, ופתאום אני רואה חושך בעיניים, דם, אנשים על הרצפה. חוויתי פיגוע, זה מה שזה היה".

לוי סיפרה כי "אף אחד לא הבין מה קרה באותו רגע, כולם חיפשו את היקירים שלהם, כולם צרחו חסרי אונים, אף אחד לא מצא אף אחד, כולם התעסקו בפצועים.".

"חרב עליי עולמי ביום של החתונה של הבן שלי. זאת תחושה של חוסר אונים. אני עדיין המומה, לא חלמתי על כזה דבר שיקרה לי בחיים. הכלה שלי אמרה לי: 'כולם אמרו לנו שהחתונה שלנו הכי מיוחדת, אבל לא חלמנו שהיא תהיה מיוחדת עד כדי כך'. הכול היה מושלם, היו 800 מוזמנים, אולם יוקרתי, היה שמח – ואז פתאום במכה אחת הכול נהרס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו