מבזקים

בנט: "זה דו"ח שנולד בחטא וייקבר בחרפה"

יו"ר סיעת הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיב על פרסום דו"ח ועדת החקירה של האו"ם: "לפני זמן קצר התבשרנו על דוח האו"ם. זה דוח שנולד בחטא וייקבר בחרפה, זה דו"ח עם דם על הידיים"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות