'אם תרצו' מתכננת להשתלט על המצעד למען זכויות האדם - סרוגים

'אם תרצו' מתכננת להשתלט על המצעד למען זכויות האדם

ביום שישי הבא, יתקיים בתל אביב "מצעד זכויות האדם השנתי", לארגוני השמאל שרגילים לדרוש זכויות לפלסטינים, מסתננים ועובדים זרים יצטרפו גם ארגוני חברתיים לאומיים שידרשו זכויות למען המילואימניקים, תושבי שדרות, חקלאי הנגב והגליל, חיילי צה"ל והמתנחלים. תבואו עם מצב רוח טוב

'אם תרצו' מתכננת להשתלט על המצעד למען זכויות האדם
  ההזמנה של אם תרצו

ביום שישי הבא, ג' בטבת (10 דצמ'), יתקיים בתל אביב מצעד זכויות האדם השנתי.

השנה צפוייה למארגני המצעד הפתעה קלה, בדמות נוכחותם של עשרות ארגוני ימין שיצטרפו ויצעדו כדי לדרוש זכויות אדם ליהודים במדינת ישראל.

בהודעה שהוציא ארגון 'אם תרצו' נאמר: "יש ארגונים שגנבו את המושג "זכויות אדם" והם משתמשים בו על מנת לקדם אג'נדה קיצונית של ביטול זהותה היהודית דמוקרטית של המדינה, של פגיעה בזכותנו להגן על עצמנו ושל כבילת ידי חיילי צה"ל תוך רמיסת זכויות האדם של רוב הציבור."

הארגונים אליהם מתכוונים ב'אם תרצו' הם מספר ארגוני שמאל, שפועלים למען הפלסטינים, העובדים הזרים, המסתננים מאפריקה ושאר זרים. חלקם הגדול של הארגונים, ממומן על ידי 'הקרן לישראל חדשה'. "ארגונים אלו פועלים כל אחד בתחומו ופוגעים בצה"ל, בחיילים, בחקלאים, בחוות הבודדים, בביטחון, בתושבי השכונות ובלגיטימציה של מדינת ישראל. בכולנו."

ב'אם תרצו' ארגנו קואליציה של ארגונים חברתיים ולאומיים שיבואו לצעוד איתם במצעד, וידרשו זכויות למען המילואימניקים, תושבי שדרות, חקלאי הנגב והגליל, חיילי צה"ל, המתנחלים, החרדים, תושבי דרום ת"א, אשדוד, ערד ושכונת התקווה.

בין הארגונים ניתן למנות את תנועת רגבים, ישראל שלי, המטה לביטחון שדרות, צעירי הליכוד, צעירי ישראל ביתנו, פורום נשים ציוניות, תנועת רעננים, ועד הפעולה למניעת מסתננים ושב"חים, בוקרים וחקלאים, מטה משרתים במילואים, ועד פעולה עירוני ערד ועוד.

ב'אם תרצו' מבקשים מהציבור שלא לעורר פרובוקציות במצעד: "המשתתפים מתבקשים לשמור על הסדר הציבורי, להישמע להוראות מארגני המצעד, להקפיד על שפה נקייה ומסרים חיוביים ולצעוד בתוואי המצעד המאושר."

מי שרוצה להגיע מתבקש להביא דגלי ישראל, כובעים מצחיקים, תופים, חצוצרות ושאר ירקות וכמובן הרבה הרבה מצב רוח טוב.

ההזמנה למצעד שמפיצים ב'אם תרצו': (לחצו להגדלה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
שכחתם לדרוש זכויות לעם היהודי בארץ ישראל
| 02-12-2010 17:25
תמהני!!!
2
יש מה שנאמר במילים ויש שנאמר בין השורות
שולטי | 03-12-2010 1:53
זה הרי ברור שזכויות אדם כוללות גם יהודי, הוא הרי גם אדם !? מה שנאמר מתחת ובין השורות שרק ליהודים יש זכויות או זכויות יתר במדינת ישראל ובשטחים שבשליטתה הצבאית בפרט. לכן אני ברך את הצטרפותכם למאבק למען זכויות אדם שוות לכוווולם ויפה שעה אחת קודם
3
מעולה, כולם מוזמנים
דניאל ר | 03-12-2010 9:24
4
הזכות לשלול ממני את הזכות להגדרה עצמית.
אנושי לפני יהודי | 03-12-2010 10:00
בשביל "אם תרצו" הזכות שלי לא להגדיר את עצמי כמו שהם רוצים היא פגיעה בזכויות שלהם. כשאני מגדירה את עצמי בתור "יצור אנוש" או "בן אדם" או "צאצא של הפרימטים" הרבה לפני, ואם הרבה יותר הזדהות, מ"שייכת לעם העברי", גם כשאני לא מגדירה את עצמי כ"יהודיה" זה פוגע בזכות של "אם תרצו" לכפות עלי את ההגדרות שהם רוצים. זאת פגיעה חריפה בזכויות האדם שלהם. הרי מי ש"אם תרצו" מגדירים כ"יהודי" צריך לתת להם את נאמנותו המלאה (כי הם הנציגים היחידים של "מדינת היהודים") ולא לחלוק על אף שעה שלהם כי מי שעושה את זה הוא "בוגד". הרי אם הנאצים היו קוראים לך "יהודי" אתה חייב להסתמך על ההגדרות שלהם, לא? מי שחושב שאין דבר כזה "יהודים וערבים", "גברים ונשים", "להטב"קים וסטרייטים" הוא פושע שצריך להוציא להורג לפי "אם תרצו". אם אנחנו מונעים מהם את הזכות להוציא בוגדים להורג אנחנו פוגעים בזכויות האדם שלהם. יש גם לזכור את הזכות לביצוע רצח עם בפלסטינים שאנחנו שוללים מהם.(או לפי המתונים יותר מהם רק כיבוש אכזרי) את הזכות לבנות מחנות בהם מרכזים פליטים (או מחנות בהם מתבצע *ריכוז* של פליטים....) לצערנו "אם תרצו" שכחו שתי זכויות: הזכות להקרבת קורבנות אדם והזכות לאוהבי סאדו להתעלל באנשים ללא הסכמתם. מדוע הם לא נלחמים גם למען הזכויות האלה?
5
טוב מאוד!! אנחנו מגיעים!
משפחה יהודית | 04-12-2010 23:17
6
כמו בחוות החיות
שלמה | 06-12-2010 0:59
מלחמה = שלום, דיכוי = שחרור, דמוקרטיה יהודית = סוציאליזם לאומי
7
להשתלט גם זו זכות אדם
שולטי | 06-12-2010 1:17
ביחוד שהוא משתלט על האחר, החלש, המוחלש, המדוכא, הנכבש
8
הם כלכך הזויים
| 06-12-2010 2:38
לא לשכוח את הסדינים וצלבי הקרס
9
אם תרצו מפחדים
עמית | 07-12-2010 12:10
במקום להצהיר על האג'נדה שלהם באופן ברור, "אם תרצו" מסתתרים מאחורי סיסמאות פופוליסטיות ובוחרים לבוא למצעד זכויות אדם - למעשה כדי להתנגד אליו אבל כיוון שזכויות אדם זה דבר נעים, הם גם רוצים לחסות תחתם. מה לעשות שזה לא האג'נדה שלהם?
10
יש גם אירגונים שגונבים את המושג ציונות
ערד נגד אם תרצו | 09-12-2010 12:18
וחושבים שאם הם ידביקו לדעות ימניות פנטיות וגזעניות את המילה ציונות, אז עכשיו כולנו נאהב אותם. אתם עדיין גזענים, וזכויות אדם עדיין מיועדות לכל אדם באשר הוא אדם, אפילו אם הוא ערבי...
11
היתממות הימין הקיצוני
איתן לרנר | 09-12-2010 18:03
ועכשיו אתם ממשיכים עם הבכי המזוייף על המיעוט היהודי הנרדף בארצו. לא יעזור לכם לעוות את תמונה ככל שתרצו ,לא נקנה את השקרים הגזעניים שלכם.