אורי אריאל מינה את שלמה בן אליהו למנכ"ל משרד החקלאות

אורי אריאל מינה את שלמה בן אליהו למנכ"ל משרד החקלאות

אורי אריאל שומר על מקורביו ומעביר אותם למשרד החקלאות. מנכ"ל משרד הבינוי היוצא עו"ד שלמה בן אליהו ימונה למנכ"ל החדש של משרד החקלאות והכפר עליו מופקד אריאל. בן אליהו יחליף את צביקה כהן ששימש מ"מ מנכ"ל המשרד במקום רמי כהן שפרש

author-image
אריאל מינה את בן אליהו למנכ"ל משרד החקלאות
  עובר למשרד החקלאות. בן אליהו

אורי אריאל שומר על מקורביו ומעביר אותם למשרד החקלאות. מנכ"ל משרד הבינוי היוצא עו"ד שלמה בן אליהו ימונה למנכ"ל החדש של משרד החקלאות והכפר עליו מופקד אריאל. בן אליהו יחליף את צביקה כהן ששימש מ"מ מנכ"ל המשרד במקום רמי כהן שפרש.

בן אליהו (60) בנו הבכור של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל שימש בשנתיים האחרונות, כיהן כמנכ"ל משרד הבינוי, מ"מ מנכ"ל חברת מוריה, מנכ"ל החטיבה להתיישבות ומנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל.

עם החלפת הממשלה ומעבר השר אריאל למשרד החקלאות, ביקש השר אריאל מעו"ד בן אליהו לשקול שנית את הודעת פרישתו מהשירות הציבורי ולהמשיך איתו למשרד החדש. כעת עם השבעת הממשלה נעתר בן אליהו לבקשתו וימשיך איתו לקדנציה נוספת במשרד החקלאות.

מנכ"ל משרד נחשב כמשרת אמון, אך המינוי עדיין דרוש את אישור נציבו שירות המדינה

השר אורי אריאל ברך את עו"ד שלמה בן אליהו: "שלמה הוא נכס אדיר למערכת הציבורית ואני שמח שהוא נענה לבקשתי להמשיך ולכהן כמנכ"ל משרד החקלאות. אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת בענף החקלאות שבה נוביל רפורמות משמעותיות בענף המזון ויוקר המחיה לצד שמירה ופיתוח של החקלאים והחקלאות במדינת ישראל. אני בטוח שהוא יצעיד את המשרד בצורה הטובה ביותר כפי שעשה במשרד הבינוי".

במשרד החינוך, נפתלי בנט הודיע כי ישאיר כעת בתפקידה את המנכ"לית מיכל כהן, וכך גם איילת שקד שלא תחליף את אמי פלמור בניהול המשרד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו