כשינון מגל חוזר להיות עיתונאי; צפו - סרוגים

כשינון מגל חוזר להיות עיתונאי; צפו

חבר הכנסת ינון מגל, הגיע היום לבקר בבית החולים את עידו מימון, שנפצע בשבוע שעבר בפיגוע הדריסה בגוש עציון. מגל, שככל הנראה לא מצליח להיפטר מהעיתונאי שבו ערך ריאיון קצר לעידו.

author-image
כשינון מגל חוזר להיות עיתונאי; צפו
  (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של ינון מגל)

חבר הכנסת ינון מגל (הבית היהודי), הגיע היום (רביעי) לבקר בבית החולים את עידו מימון, שנפצע בשבוע שעבר בפיגוע הדריסה בגוש עציון.

מגל, שככל הנראה לא מצליח להיפטר מהעיתונאי שבו ערך ריאיון קצר לעידו.

בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב מגל:  "עידו מימון, בן 16 מנחושה נפצע קל עד בינוי בפיגוע הדריסה בגוש עציון בשבוע שעבר.ביקרתי אותו היום יחד עם חברי חנוך דאום (אנחנו מאפיה) כי איך שהוא החיים תמיד ממשיכים אבל עידו נשאר בשערי צדק".

מגל התייחס להגדרת הפציעה של מימון וכתב: "אז 'קל עד בינוני' אומר ככה: יד ורגל מרוסקות, שני ניתוחים שכבר נעשו, עוד שניים (לפחות) בימים הקרובים, ברגים, פלטינות, ומסלול חיים שהשתבש".

"עידו לא זוכר כלום מהפיגוע", ציין מגל, "הוא פשוט התעורר מרוסק בבית החולים. מאז, המשפחה והחברים איתו, אבל בניגוד לפצועי צה"ל אין אף אחד מטעם המדינה שמלווה אותם ברמה האישית (ביטוח לאומי הרימו טלפון שלושה ימים אחרי הפיגוע)".

"היום כבר היה עוד פיגוע דריסה ועידו אומר שזה בסדר מבחינתו שהוא קצת נשכח, כדי שהמחבלים ידעו שהם לא יכולים לשבש את חיינו. בקיצור ילד(זה ילד זה? הוא ענק) מקסים וחכם ומצחיק", חתם מגל וצירף את הריאיון שערך עם עידו.

צפו:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו