כתבת ערוץ 2 סיוון רהב מאיר חושפת סקופ: הממשלה החדשה תהיה קטנה מהממשלה היוצאת. ומוסיפה: "משום מה לא שמענו על זה מילה. הנה דעתי (המאוד לא פופולארית) בנושא. בגדול, די לפופוליזם."
חדשות
סיוון רהב-מאיר: "אני בעד הגדלת הממשלה"
כתבת ערוץ 2 סיוון רהב מאיר חושפת סקופ: הממשלה החדשה תהיה קטנה מהממשלה היוצאת. ומוסיפה: "משום מה לא שמענו על זה מילה. הנה דעתי (המאוד לא פופולארית) בנושא. בגדול, די לפופוליזם."
אפי אברהם11.05.15
צילום: אולי תפסיקו להעליב? רהב מאיר (יח"צ)
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
זה גזל ונגד דעת תורה! רדיפת שררה וכבוד על ידי שליחי צבור היא חילול שם שמיים!