"מנה את מוטי יוגב לסגן שר הביטחון" - סרוגים

"מנה את מוטי יוגב לסגן שר הביטחון"

פרסום ראשון: עשרות חברי מרכז שיגרו מכתב לנפתלי בנט ובו דרישה למנות את מוטי יוגב לתפקיד סגן שר הביטחון וזאת בעקבות עברו הבטחוני - צבאי. מועמד נוסף לתפקיד: הרב אלי בן דהן

"מנה את מוטי יוגב לסגן שר הביטחון"
  פלאש90

לאחר שאמש (רביעי) נחתם ההסכם הקואליציוני בין 'הבית היהודי' ל'הליכוד', כעת ממתינים במפלגת הציונות הדתית לראות את מי יחליט בנט למנות לתפקיד סגן שר הביטחון, כאשר המועמדים העיקריים לתפקיד הם חבר הכנסת וחבר ועדת חוץ וביטחון, מוטי יוגב, וסגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן.

בשעות האחרונות, מאז פורסמו התפקידים אותם צפויה לאייש הבית היהודי, פועלים חברי מרכז המפלגה בכדי ללחוץ על נפתלי בנט למנות את מוטי יוגב לתפקיד סגן שר הביטחון.

במכתב, עליו חתומים כבר עשרות חברי מרכז, נכתב, בין היתר: "אנו החתומים מטה, מבקשים להביע את תמיכתנו המלאה בח"כ מרדכי יוגב אל"מ (במיל'), לתפקיד סגן שר הביטחון בממשלה הנכנסת".

שולחי המכתב פירטו את עברו ונסיונו הצבאי של יוגב במהלך שנותיו בצה"ל: "ח"כ יוגב שרת בצה"ל כ- 23 שנים, כמ"פ בצנחנים ובסיירת מטכ"ל, כמג"ד בצנחנים וביחידת מגלן וכמפקד חטיבה ביהודה ושומרון. בנוסף, שרת במילואים 7 שנים נוספות כראש מטה אוגדת עזה.
ח"כ יוגב הינו בוגר המכללה לביטחון לאומי, וחבר בוועדת חוץ וביטחון".

עוד הוסיפו כי "ח"כ יוגב המתגורר בישוב דולב בבנימין, שימש בעבר כסגן ומ"מ ראש המועצה האזורית הגדולה בישראל – מטה בנימין. בין תפקידיו במועצה, זכה להיות שותף לקידום עשרות תכניות תב"ע לישובים ולמוסדות חינוך, להוביל בניית עשרות מוסדות חינוך וציבור ב-44 יישובי בנימין, בהם מאות כיתות לימוד לבתי ספר, גנים ומעונות, ולקידום בנייתן של אלפי יח"ד ברחבי המועצה. ח"כ יוגב שימש מזכ"ל תנועת "בני עקיבא" וכיו"ר החברה לפיתוח הרובע היהודי בירושלים, והינו בעל תואר שני במדעי המדינה בהצטיינות ובוגר המכללה לביטחון לאומי".

"בכנסת האחרונה", נמשך המכתב, " כיהן ח"כ יוגב כיו"ר וועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון בוועדת חוץ וביטחון, כאשר בתפקידו זה טיפל ח"כ יוגב בעשרות נושאים חשובים הנוגעים לפיתוחה של ההתיישבות, וכחבר במליאה הכללית של וועדת חוץ וביטחון ובוועדות משנה נוספות, קידם והשפיע ח"כ יוגב מניסיונו המקצועי בנושאים רבים ומגוונים הנוגעים לביטחונה של מדינת ישראל".

בסוף מכתבם כתבו חברי המרכז לבנט כי "אנו סבורים כי לאור התפקידים הציבוריים, ההתיישבותיים והביטחוניים אותם מילא בהצלחה רבה, ומהיכרותנו את יכולותיו והישגיו, אין מתאים ממנו להתמנות לתפקיד סגן שר הביטחון הממונה על ההתיישבות ותחומים נוספים".

"ח"כ יוגב הידוע בקשריו המצוינים עם מערכת הביטחון, הפועל שנים רבות באחריות ובמחויבות לעם ישראל ולדרכה של הציונות הדתית, מסוגל וראוי להוביל עשייה משמעותית לחיזוק בטחון מדינת ישראל, ההתיישבות ומתן הישגים משמעותיים לבית היהודי".

כאמור, מלבד תפקיד סגן שר הביטחון קיבלה מפלגת 'הבית היהודי', שלושה תיקים, כאשר את החינוך יחזיק יו"ר המפלגה, חברת הכנסת איילת שקד תכהן כשרת המשפטים ואילו השר אורי אריאל כשר החקלאות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אכן מועמד ראוי!
ברלה | 07-05-2015 9:20
הכונה, כמובן, ליוגב אם יש למישהו ספק
2
ס. השר
סלימן | 07-05-2015 9:34
יוגב!!! קצת כבוד דרך ארץ?????
3
כמה מוטי יוגב שילם לאתר סרוגים בשביל הכתבה?
המתפקדים החליטו בן דהן! | 07-05-2015 9:47
כתבה שלמה שמלקקת למוטי יוגב בלי מילה אחת על כך שהרב בן דהן קיבל כפול קולות מיוגב בפריימריז, ושהרב בן דהן רס"ן במיל'. עיתונות במיטבה.
4
יוגב? חצוף!!! חותר תחת חברו
דידי | 07-05-2015 10:13
תן כבוד לאיש המוביל לפניך תכבד את רצון הציבור מקומך ? הרשימה מדברת בעד עצמה
5
צודקים, אבל את וועדת חוקה לרב בן דהאן
גדי | 07-05-2015 11:21
המכתב מוצדק, הוא הכי מתאים. הוא גם עבד עם בוגי הרבה ובהצלחה כשהיה מפקד חטמ"ר אפריים. הרב בן דדהאן הגיע ראשון בפרימריס. צריך לקבל את וועדת החוקה
6
יוגב
בן זאב | 07-05-2015 20:39
יש למנות את הרב בן דהן.קודם כל לפי המיקום. מקום שני בפרמרייז התמודד באופן ראוי ומכובד. 2.בועידה בעניין החוקה יוגב פעל באופן לא ראוי יחד עם חבר הכנסת לשעבר שיטבון וביחד ביזו את התנועה.
7
הרב בן דהן סגן שר הבטחון? בדיחה טובה~~~
מירי | 08-05-2015 10:04
זה כמו ליצמן שר הבטחון...
8
מוטי יוגב לא ימונה לסגן שר
שלום | 09-05-2015 23:58
על אף עבר הצבאי המרשים משהו, מדובר באיש חשוך, חתרן ופלגן, שמפלגתו מכירה בו ככזה. שיישב בשקט איפה שהוא.