בנט מחריף את הנתק: לא עונה לטלפונים של הליכוד - סרוגים

בנט מחריף את הנתק: לא עונה לטלפונים של הליכוד

אחרי שהוסמך לנהל את המו"מ הקואליציוני מטעם המפלגה, בנט "ירד למחתרת" ולא עונה לטלפונים. על הח"כים אסור להתראיין עד להודעה חדשה. המועד האחרון: מחר בחצות

author-image
בנט מחריף את הנתק: לא עונה לטלפונים של הליכוד
  בנט ממשיך בשלו. (פלאש90)

מחר בחצות יפוג המועד להרכבת הממשלה, ובבית היהודי משחקים אותה קשים להשגה.

אחרי שנתניהו "מכר" את המשרד לשירותי דת לש"ס, בציונות הדתית מרגישים פגועים ודורשים פיצוי הולם, אך בליכוד ממשיכים לטעון כי התיקים שהוצעו הם די והותר.

אתמול בישיבת הסיעה הוסמך בנט על ידי חברי הכנסת לנהל באופן בלעדי את המו"מ מטעמם, אך מאז הוא "ירד למחתרת", כשהוא לא עונה לטלפונים של חברי המו"מ מטעם הליכוד. אחת השמועות אומרת על כך שהוא ניתק את המכשיר הסלולרי שלו, אך בדיקת סרוגים העלתה כי המידע אינו נכון. שאר חברי הכנסת של הסיעה נדרשו שלא להתראיין או להוציא הודעות לתקשורת עד להודעה חדשה.

הדרישה של הבית היהודי כרגע היא פיצוי על הפקרת משרד הדתות לידי ש"ס, בבית היהודי מסרבים להגיד מה דרישותיהם, אך הדיבור כרגע הוא משרד המשפטים או משרד הפנים ותוספת של סגן שר נוסף. שעון החול של נתניהו הולך ואוזל, אך נראה כי שניהם אינם רוצים לפוצץ את המו"מ. בבית היהודי חוששים כי ממשלת 61 תהיה תחנת מעבר לממשלה רחבה עם המחנה הציוני על חשבונם ומאידך דורשים קווי יסוד של הממשלה התומכים ברפורמה במערכת המשפט והגברת ההתיישבות ביו"ש ובירושלים – דרישות שבליכוד מתנגדים להם כרגע.

בשטח המגזרי, מקבל בנט גיבוי מצד פעילי השטח ומצד הרבנים שאומרים לו כי האופציה של הליכה לאופוזיציה אינה רעה בתנאים הנוכחיים. בשעות האחרונות פורסמו מאמרים של רבנים במגזר, וגם חברי מרכז וראשי סניפים מחתימים עצומות תמיכה וגיבוי בקו הקשוח שמציג בנט.

בליכוד מאידך, טוענים כי קריאות הקיפוח של הבית היהודי הן מוגזמות. סגנית השר ציפי חוטובלי שבמשך חודש לא התראיינה, יוצאת בשלושת הימים האחרונים לתקשורת כדי לקרוא לבנט לגלות אחריות על המחנה הלאומי ולחתום על ההסכם הקואליציוני. "הבית היהודי קיבלה עמדות מפתח בממשלה הקרובה, בזמן שתיק החינוך הינו אחד מהתיקים המשפיעים ביותר על עתידה של המדינה, מפלגת הבית היהודי לא יכולה לטעון לקיפוח כשהיא מחזיקה בשלושה תיקים, תפקיד סגן, וועדה מרכזית בכנסת. אני קוראת לבנט לחתום עוד היום על ההסכמים הקואליציוניים ולהבטיח את המשך שלטונו של הימין."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
סוף כל סוף מגלה מנהיגות. לא כצאן לטבח!!!!
| 05-05-2015 17:18
2
בנט אל תכנס למשלה
אני | 05-05-2015 17:23
הרי בטוח שמחר או מחרתיים ביבי יעיף אותך ויחליף אותך בבוז'י שיביא איתו כמה חברים. אז למה לך לתת לו את התענוג האלטרנטיבה לביבי הזגזגן והחלקלק זה מישהו אחר מהליכוד
3
הביה המרכזית היא לא החרדים אלא נתניהו
חיים | 05-05-2015 17:31
אי אפשר לפתוח בכמה חזיתות בו זמנית! לעזוב את החרדים ואת הדתות ולהתמקד בלחיצת הליכוד עד הדקה האחרונה!! לדרוש חוק ההסדרה, ביבי יתקפל עכשיו בוודאות עליה! בטוח!! אם נכנס ולא דאג למנוע את הפינויים הבאים רחמנא ליצלן, בנט לא יוכל לומר ״ידינו לא שפכו ועיננו לא ראו׳. הגיע הזמן לעשות משהו עבור ציבור הבוחרים ביו״ש ואחות את הקרע הקיים (פעם הבא מצביעי יחד יחזרו הביתה!) הגיע הזמן לעשות ז׳יסטה. אם ידרוש ההסדרה ולא יקבל, כולם פה יתנו לו גב על אופוזיצייה. אבל אם נלך על אופוזיצייה בגלל שלא הסכים לוותר על הסופרט או חקלאות בשביל להשתדרג למשפטים... אף אחד לא יסלח לו !!!! זה רגע האמת!!!
4
ברוגז לא מדברים זה ילדותי ...
צחי | 05-05-2015 18:42
מי שיודע לנהל מו"מ לא משחק ילדותי אלא נגש ואומר דברים כדורבנות ויצוצא עם השגים במשחקים ביבי אלוף
5
לא צריך שהבית היהודי יפוצץ, מספיק שתקומה
בעל שם | 05-05-2015 18:49
אין לו 61. שיתן לתקומה ערבויות להמשך בניה!!!
6
יאללה להכניס את הרצוג ולזרוק את בנט...
יניב | 05-05-2015 19:06
שישב עם "אח שלו" וכל הכופרים.
7
לא מוותרים על עקרונות
משה | 05-05-2015 19:37
בנט, אל תיכנע על עקרונות,אופיה הדתי של המדינה,רבני ערים ודיינים מהציונות הדתית,חינוך יהודי בבתי הספר,לא בכל יום נופלת הזדמנות כזו שהכל בידיים שלנו. וחזק ואמץ, לא להישבר.
8
לדרוש הקמת מדינת הלכה!
| 05-05-2015 20:23
סיפוח יהודה שומרון ועזה! בניית בית המיקדש! אסור להתפשר על פחות