מסתמן: 'ישראל ביתנו' לא תצטרף לממשלת נתניהו - סרוגים

מסתמן: 'ישראל ביתנו' לא תצטרף לממשלת נתניהו

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' צפוי להודיע בימים הקרובים כי פניו הן לאופוזיציה וזאת בעקבות הסכמים שנתניהו כבר השיג עם שותפותיו הקואליציוניות. הערכה: נתניהו יקים ממשלת 61

author-image
מסתמן: 'ישראל ביתנו' לא תצטרף לממשלת נתניהו
  (Miriam Alster/FLASh90)

בעוד שלושה ימים אמור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להציג את ממשלתו הרביעית, וככל שנוקפים הימים כך גדלה ההערכה במערכת הפוליטית כי יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן, מעדיף ללכת לאופוזיציה.

החלטתו של ליברמן צפויה להגיע בעקבות חוסר שביעות רצונו מההסכמים הקואליציוניים שנתניהו כבר השיג עם חלק מהמפלגות, ביניהן 'כולנו' ו'יהדות התורה', ועם מפלגת ש"ס שצפויה לחתום על הסכם כניסה לקואליציה ביומיים הקרובים.

על פי דיווח בערוץ 10, בשיחות סגורות מאשים ליברמן את נתניהו בכך שהוא אחראי לחקירה שמתנהלת נגד חלק מחברי ישראל ביתנו, כך שמלבד איזשהו פער פוליטי – מקצועי, בין השניים קיים גם דם רע.

במישור הפוליטי אמנם ליברמן קיבל את כל דרישותיו, הכוללות את תיק החוץ במלואו ואת תיק העלייה והקליטה לחברת מפלגתו סופה לנדבר, אך ההסכמות אליהן הגיע נתניהו עם החרדים בנוגע לחוק הגיוס וחוק הגיור, מאלצות את ליברמן לשקול בכובד ראש שלא להכנס לממשלה וזאת בעקבות חששו מפגיעה באלקטוראט שלו.

נתון נוסף שמעיד כי ליברמן אינו ממהר להיכנס לממשלת נתניהו היא העובדה שרק היום (ראשון) צפוי ליברמן לכנס את מזכירות המפלגה ולקבל החלטה סופית רק לקראת יום שלישי, יום אחד בלבד לפני שנתניהו צריך להכריז על ממשלתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ליברמן עשה כלום והוא כלום! לא חוקק לא שינה לא פעל
ליה | 03-05-2015 10:05
שנים שהמערכת המשפטית רדפה אותו לעיני כל - בדיחה מקברית ממש והוא לא עשה דבר לשנות משהו במערכת הרקובה והשפלה הזו שהיא בעצם שלטון השמאל שאיבד כוחו בכנסת ושולט ממערכת המשפט כדברי פרופ' מאוטנר. מה חוקק ליברמן? כלום! ובשנים בו השתולל הציבור הערבי נגד היהודים, דרס וזרק כסאות עליו בהר הבית מינה ליברמן את הכלומניק השמאלן אהרונוביץ לעשות פה רושם על מישהו. ליברמן הוא קשקשן בלשונו ותו לא! גם עכשיו הוא מזיק לציבור הלאומי עם התנהגות נלוזה ושפלה כשהוא מחליש אותנו. אפס שקיבל כמה מנדטים ומשחק אותה ראש ממשלה בפועל. איכס.
2
ליברמן סוס מת ברוך שפטרנו מהמושחת שריכז סביבו את הגנבים
דוד | 03-05-2015 10:06
3
שישאר בחוץ-ותיק החוץ לנפתלי בנט
ניסים | 03-05-2015 12:49
ליברמן עם 6 מנדטים מתנפח- מה קרה? לא מגיע לו שום דבר - וכל התנהגותו הזיגזגית- מהתחלה הוא תמך במחנה הציוני -שימשיך לתמוך......
4
לפי המהלך הזה יכול להיות שכולנו תשאר בחוץ
אוסי | 03-05-2015 12:52
כחלון לא מעוניין לשבת בממשלה צרה.