זהבה גלאון: בנט במשרד החינוך יטפטף מסרים גזעניים ומסיתים

זהבה גלאון: בנט במשרד החינוך יטפטף מסרים גזעניים ומסיתים

בנט עוד לא התמנה לשר החינוך, אבל יו"ר מרצ כבר תוקפת: "אסור לתת את המושכות של החינוך למנהיג הלאומנות המשיחית, שמעולם לא התבייש להתסיס ולהסית"

גלאון: בנט בחינוך יטפטף מסרים גזעניים ומסיתים
  נוציא לבנט את הנשמה. גלאון (גילי יערי/פלאש90)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט עוד לא התמנה לשר החינוך, אבל בשמאל כבר יודעים לתקוף אותו על ההסתה והגזענות שהוא עתיד לחנך את הילדים בישראל.

בפוסט שפרסמה יו"ר מרצ זהבה גלאון היא כותבת: "מסוכן וחסר אחריות להפקיד בידיים של נפתלי בנט את תיק החינוך".

למרות שהבית היהודי לא החזיקה בתיק החינוך כבר למעלה מעשרים שנה, גלאון מאשימה את בנט בהדרדרות החינוך במדינת ישראל: "אנחנו נמצאים בשעה כל כך קריטית. הסרטון שהסתובב אתמול ברשת של צעירים מתעללים באכזריות בכלב חסר ישע, האלימות והגזענות שכבר מזמן יצאו מהטוקבקים אל הרחוב, האדישות המוחלטת של אנשים רבים מדי לכאבם של אנשים שחיים בעוני, של פליטים, של פלסטינים – הדברים האלה קשורים בקשר הדוק לדמותה של מערכת החינוך, לערכים או להיעדר הערכים שהיא מנחילה, לאזרחים והאזרחיות שהיא מגדלת."

והאשם הוא כמובן בנט: "אסור לתת את המושכות שלה למנהיג הלאומנות המשיחית, שמעולם לא התבייש להתסיס ולהסית."

נוציא לבנט את הנשמה

גלאון מאשימה כי משרד החינוך משקיע יותר מדי בארגונים שעוסקים בלימוד ערכים יהודיים במקום באלה שמקנים ערכים דמוקרטיים. ומוסיפה לתקוף: "בנט כשר החינוך הבא של ישראל אלה חדשות רעות מאוד עבור כל מי שעתיד המדינה ודמותה יקרים לו. החדשות הטובות הן שאנחנו כאן כדי להוציא לו את הנשמה. אני מתכוונת לעקוב אחרי כל שקל שייצא מתקציב משרד החינוך, לבדוק בדיוק עם אילו עמותות הוא מתקשר ולאילו סיורים הוא לוקח את הילדים שלנו."

ובשורה התחתונה היא כותבת כי תעשה את לבנט את המוות: "אני לא אהסס להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותי, כולל כלים משפטיים, כדי למנוע מבנט להפלות לרעה את בתי הספר הערביים והחילוניים לטובת החינוך הממלכתי-דתי שכבר היום נהנה מעודף תקציבים ושעות לימוד וכדי למנוע ממנו לטפטף לכיתות וללבבות מסרים גזעניים ומסיתים."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הוא לא אשם אבל היא והוא חלוקים בדעותיהם עקרונית
עופר | 26-04-2015 18:40
2
אז ככה: גלאון מפחדת מבנט במשרד החינוך (הוא לא יורה ללמד
סתם אני | 26-04-2015 18:42
על הנכבה). וחברים בליכוד מודאגים שאורי אריאל יהיה אחראי על הבדואים (הוא לא יתן להם לגנוב את אדמות המדינה כמו כולם). מזה כולם מודאים מהמרכז ושמאלה. איפה אנחנו חיים? דחוף מהפך בתודעה אחרת יהיה פה רע, למרות שלא יפה לומר זאת ועוד אחרי חג העצמאות.
3
זהבה גלאון
ניסים | 26-04-2015 18:47
אינה מתביישת להסית-נגד בנט - אפילו לפני שנכנס לתפקיד - בושה עם שמאלנית כזאת- שתתן יד לגרבוז לשחקנית... ולכל יפי נפש. השמאל המתנשא מביא להסתה ולפילוג בעם, הם יסיתו והשיירה תעבור.....
4
אין מה לדאוג
| 26-04-2015 20:05
כמו במשרד הכלכלה גם בחינוך לא יעשה דבר.
5
גב' גלאון
טובה | 27-04-2015 10:51
גזענית-חוצפתה עוברת קוים אדמים- בנט ראוי להיות שר חינוך, הוא יהיה שר מצוין -יפתיע את כל מתנגדיו ואוהביו....