אנו נמצאים באמצעיתא דגאולה / הרב ברוך אפרתי - סרוגים

אנו נמצאים באמצעיתא דגאולה / הרב ברוך אפרתי

ביום זה רק מחייכים, רק מאירים, רק מהללים בברכה את ד'. שום עצבות אין בו. מתוך שמחה, מתחזקים כפליים לאקמא שכינתא מעפרא בגאולה השלימה. עברנו את האתחלתא, הנה הנה הוא בא.

אנו נמצאים באמצעיתא דגאולה / הרב ברוך אפרתי
  (באדיבות המצולם)

ישראל נושע בד' תשועת עולמים, אשרינו שזכינו לעמוד על גב דורות ישראל שקדמו לנו, ולנשום אוירא דארץ ישראל, לראות בעיני הבשר שלנו את גאולת ישראל במדינת קודשו!

יש לנו ממשלה, יש ראש ממשלה, חילות בית דוד שבו למקומם בצבאנו, יצאנו מן ההפיכה ואנו עומדים טרוטי עיניים מהאור המסנוור של גאולת ד'. מתעוררים, מתנערים, נושא ד' פניו אלינו.

שב ד' שבותנו, ואין מי שיוכל להפריע את מהלך הקודש. אין זה בגדר אתחלתא דגאולה, אלא אמצעיתא דגאולה, רק עוור לא יביט מעשי ד' וידו הנטויה עלינו לטובה.

היום הגדול והקדוש, יום עצמאותנו המדינית, יום סיום הגלות הארורה וחזרת השכינה לירושלים, חזרת ישראל לנחלתם, יום בו התנערה כנסת ישראל וקמה מעפרה, יום בו אנו בו אנו מביטים על אלף אלפי ריבבות תלמידי חכמים העוסקים בתורה במדינתנו בגוונים שונים מתוך יראת שמים, יום בו אנו מביטים בפניו השוחקות של בורא העולם ומנהיגו השב שבות עמו.

כולנו, כל מי שבשם ישראל יכונה ויש בו תום וישרות, אינו יכול להכחיש את מעשה אלהים זה.

ביום העצמאות נחזק את אחדותנו, ונשתדל יותר להופיע את מגמת התחיה שעדיין לא הופיעה בשלימות- ממלכת כהנים וגוי קדוש, מלכות היונקת מתורה ויראת שמים, בראשה מקדש ובית דוד.

אנו בדרך לשם, הכלים כבר נבנו בגלות בידי האומה ותורתה, ונותר לנו רק להביט לשמים ולשים לב מי אנו ומה יכולתנו, מה ד' דורש מעימנו כאומה- הופעת התורה במכלול החיים הממלכתיים והפרטיים באמונה, בנבואה, בדביקות שמחה. אנו יכולים לעשות זאת, בהסברה שכל העם מחכה לה כמים חיים.

ביום זה רק מחייכים, רק מאירים, רק מהללים בברכה את ד'. שום עצבות אין בו. מתוך שמחה, מתחזקים כפליים לאקמא שכינתא מעפרא בגאולה השלימה. עברנו את האתחלתא, הנה הנה הוא בא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
חג חילוני. שום קשר לאלוהים.
| 23-04-2015 20:35
המדינה קמה רק כאשר חל תהליך של נטישת הדת.
2
גאולה בשלטון כופרים ופורקי עול ,הם תרתי דסתרי וד"ל,
בערלה | 23-04-2015 23:19
3
חג חילוני. שום קשר לאלוקים.
| 24-04-2015 0:30
ביום אידם של הציונים, ארץ הקודש מתעטף באבלות ביום גבר האויב ותבקע העיר, ביום העצמות יום "שמד" יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : על בית ישראל שנפלו לנסיון שמד ע"ז ניאוף וכפירה – ועל עם ד’ הנתון בשבי למשיסה‎ מסוף העולם ועד סופו ישמע קול ד’ שובר ארזים. יום המר והנמהר יום "שמד" ה’ אייר : "יום העצמות הוא יום אבל, המדינה עושה שואה רוחנית" יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום אידם של הציונים: יום המר והנמהר ה’ אייר : יום מרד בקב"ה. כפי ששמענו מתכוננים הכופרים והפריצים למיניהם להכריז את יום המר ליום של הוללות וסכלות, ריקודים טמאים ופריצות, תערובת אנשים ונשים, כעצת בלעם הרשע. לכן גוזרים בכח תורתנו הקדושה שאסור לאף איש ואשה, תינוק ותינוקת, גדול וקטן להשתתף ולקחת חבל בהלולא וחינגא שלהם, אפילו רק בהסתכלות ארעית, ולא לשנות בנוסח התפילה, ולא להוסיף ח"ו פסוקי שמחה. ואדרבה חוב מוטל על כל אחד ואחד להרבות בתחנונים להקב"ה שיוציאנו מהגלות המר והנמהר הזה "גלות הערב רב" אשר קשה מכל הגליות, כמובא בזוהר הק’ בהרבה מקומות ובהראשונים ובהאחרונים זיע"א וישלח לנו גואלינו האמיתי משיח צדקנו ויגאלנו גאולה שלמה בבי"א. אהבת ישראל פירושו אמירת האמת ואמירת תוכחה אמיתית אל החוטאים. אתה בוודאי מסכים איתי ש"אהבת ישראל" אינה אומרת לאהוב אנשים למרות שהם יהודים אך רוצחי ילדים, וגם לא לאהוב מרגלים המרגלים לטובת האויב. גם "ישו" היה יהודי ובודאי לגביו לא קיים הציווי אהבת ישראל. כמו כן, אהבת ישראל לא נאמרה לאנשים שמטעים את העם אחרי השקר, כלשונו של הרמב"ם שאכזריות על האנשים שמטעים את העם אחרי השקר רחמנות גדולה היא. אנשי המזרחי [כת הערב רב בפועל] הטעו את העם שאפשר להיות גם חילוני – לראות סרטים ולהפגש עם בנות בבני עקיבא וגם להיות דתי ולבוא לישיבה וללמוד גמרא – זה שקר שמי שאוהב את עם ישראל ילחם בו בכל כוחותיו. בשעה 6.45 תהילים 7.00 מנחה ויחל ואח"כ כולם יוצאים לרחובה של עיר לזעוק זעקה גדולה ומרה לבושי שק ... ואח"כ יתקיימו עצרות מחאה וקינה, תעניות קריאת ויחל בערי ארץ הקודש צפת, מירון, קוממיות, פתח תקוה, ועוד... ידרוש הרה"ג ר’ צבי ר דוידוביץ שליט"א הלכה נפסקת על פי גדולי הדור – כמו שיש הרבה כיווני חשיבה בין הקצינים בעת מלחמה, מי שמכריע בסוף זה הרמטכ"ל – גדולי הדור, החזון איש והרב עזרא עטיה פסקו בקום המדינה שיום העצמאות הוא יום אבל על תלמידי רבי עקיבא כמו בשאר ימי הספירה, ורבי עזרא עטיה זצ"ל ראש ישיבת פורת יוסף קבע שמי שמשתתף עמם בשמחה, הוא שותף לדבר עבירה וכך פסק החזון איש. ומי ששומר מצוות וחוגג את יום העצמאות שהערב רב חוגגים שלטון על עם השם היראים ומנסים בתחבולות לחלן(מלשון חול להבדיל מקודש) את העם ולעשותו ככל הגויים ..אז שתדעו שדעת תורה של החזון איש גדול הדור שהוא אפיקורוס גמור
4
הודאה לקב"ה זה מהות החג
ישראל | 24-04-2015 7:43
כך היא גאולת ישראל מעט מעט. כל מי שקפץ נפל.
5
עמי הארצות בורים ושחצנים
| 12-05-2016 10:36
כמו כותב המאמר הם סימן לכך שעוד ארוכה הדרך מאוד
6
חג כפירה
יעע | 12-05-2016 11:56
זה לא חג זה ׳חגא׳
7
הצעה
מכבד תלמידי חכמים | 12-05-2016 13:02
מציע לרב אפרתי שהוכיח עצמו כרציני ותלמודי להסביר מדוע חכמי ישראל הרגו את בר כוכבא מאחר שלא היה בדרגת משיח של והריחו ביראת השם - "חזיוהו דלא מורח ודאין, קטלוהו" הרי הגאולה יכולה לבוא על ידי כופרים בעיקר וכל שכן על ידי אדם שרק איננו בדרגת משיח ממש? אלא מה יש בזה דעות שונות והעניין סבוך, אז מה אתה רוצה מהחרדים. אני מחפש רב תורני לאומי רציני שיודה שהעמדה החרדית לא נובעת מבורות או אפיקורסות אלא מפרשנות לגיטימית למכלול המקורות. אני מחפש באותה מידה רב חרדי שיאמר את אותה אמירה על הצד השני.
8
ל-3
גם כן 5 | 12-05-2016 13:39
אתה החילוני, לא החג. מאחל לך חזרה בתשובה שלמה.
9
דיבורים ללא כיסוי
דרור | 12-05-2016 13:43
כדיבורים שמענו הרבה, אך שום תכנית מעשית להמשך. הכל יסתדר מעצמו.... אנחנו נמשיך לרבות בבוץ הגשמיות והקב''ה חמש ימשיך לתת מתנות. הלוואי, אך לא נראה שהסיכוי. גדול.
10
נהנתי לשמוע את ה' יתברך במילותיך!
דניאל | 12-05-2016 14:36
הרבה זמן לא נפגשתי עם מישהו שככה חי דיבורים על גלות השכינה וגאולה ברמה שמחוברת ישירות לה' יתברך, ככה זה נשמע.. על אף שאני לא חוגג שמחתי מהעמידה לפני ה' יתברך! באהבת ישראל...
11
ילדי תימן החטופים מצטרפים לחגיגות אמצע הגאולה....
יו | 12-05-2016 14:54
מדינה מתבססת על מערכת חוקים. המדינה נוסדה על ההחלטה שחוקי התורה אינם ההגדרה היהודית. ויש להלחם עבור זה. המדינה השפילה את התימנים והספרדים החרדים וגזרה פאות (עיין ועדת פרומקין) העבירה על דת מאות ילדים כדי להנחיל את הרעיון הציוני. הדברים הטובים אינם מצדיקים בסיס אסור. מי שניצל על ידי כנסיה לא חוגג את הולדת אותו האיש.
12
הגאוותים אף פעם לא יראו את האמת
| 12-05-2016 15:24
לאשורה.זה עונשם מאת הד'.כשם שעונשו של הבדאי שלא מאמינים לו גם אם יאמר אמת.המידה הרעה שלא לשמוח בטובת האחר היא נגף לרגלם של החרדים .ברוך השם זו מדינה דמוקרטית ולא כופים על אף אחד לאכול חזיר ולכפור בתורה. בהגדה אומרים בהלל אם הוציאנו ממצרים ולא הביאנו לארץ דיינו .אם הביאנו לארץ ולא בנה לנו את בית הבחירה דיינו.אבל כיום שום דבר לא טוב.שום דבר.
13
כך החשבון
אלי | 13-05-2016 6:07
הגאולה התחילה לפני 3500 שנה. אם אנו באמצע, אוטו טוטו עוד 3.500 שנה לקץ!!! כך מחשבי הקיצים...