מחדל: חפצים של הנפגעים נשארו בזירת פיגוע הדריסה

מחדל: חפצים של הנפגעים נשארו בזירת פיגוע הדריסה

ארבעה ימים לאחר פיגוע הדריסה בגבעה הצרפתית בו נרצח שלום שרקי הי"ד ונפצעה שירה קלין, בזירת הפיגוע אותרו חפצים של הנפגעים בהם נעליים ומשקפיים

חפצים אישיים של שלום שרקי הי"ד נשארו בזירת פיגוע הדריסה
  נעל בזירת הפיגוע (אלעד גראסי, באדיבות כיכר השבת)

מחדל חמור באיסוף חפצי הנפגעים בפיגוע הדריסה בירושלים.

ביום רביעי בלילה, דרס מחבל ערבי בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים את שלום יוחאי שרקי הי"ד ואת חברתו שירה קלין שנפצעה באורח קשה וכעת נלחמים הרופאים על חייה. ארבעה ימים לאחר הפיגוע, ממצאים מהפיגוע עדיין נמצאים בזירה ולא נאספו על ידי המשטרה או גורם אחר.

כתב כיכר השבת צביקה גרוניך חשף היום (א') כי בסמוך לזירת הפיגוע היו עד אמש (מוצאי שבת), משקפיו ונעליו של ההרוג וכן נעל נוספת השייכת לפצועה.

מי שמצא את החצפים הוא מיכאל פואה, מחותנו של הרב שרקי, הוא הגיע במהלך השבת לאזור הזירה ולתדהמתו גילה את החפצים. עד ראייה אחר בשם אלעד גראסי הבחין אף הוא בנעל של ההרוג מונחת מאחורי גדר בסמוך לזירה. ב"כיכר השבת" מצוטט  פואה אומר "הגעתי לזירה במהלך השבת בדרכי לבית החולים הדסה הר הצופים וראיתי שמונחת על הגדר נעל של הפצועה ומאחורי הגדר, בשיח מאחור, היו מונחות משקפיו של ההרוג".

kx6mqs7c__w470h834q80

נעל בזירת הפיגוע (אלעד גראסי, באדיבות כיכר השבת)

 

"לטעמי זה מעיד על רשלנות וזלזול של המשטרה בכל המקרה", הוא הוסיף "בזירת אירוע שיש הרוג ופצועה במצב קשה, אסור להשאיר חפצים כאלה. צריך לאסוף כל גרגיר קטן בכדי לבדוק מה קרה. זו רשלנות פושעת, אין לי משהו אחר לומר".

פואה הביא את החפצים לבית מחותניו במוצאי שבת, "הם התרגשו מאוד לראות זאת והודו לי על כך. כמו כן הבאתי להורי הפצועה את הנעליים וגם הם התרגשו ואמרו שהם שייכים לבתם".

במשטרה סירבו להתייחס לשאלות שהפנינו ומסרו את התגובה הבאה: "פרטים אישיים שנאספו בזירת האירוע ימסרו בתאום לבני המשפחה השכולה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו