מבזקים

בנט צייץ אחרי השבעת הכנסת: "עצוב לי שאורי אורבך אינו איתנו"

דקות לאחר השבעת חברי הכנסת ה-20, צייץ יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "עצוב לי שאורי אורבך אינו איתנו"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות