ישי בנאום ההפסד: יחד תמשיך לפעול מחוץ לכנסת - סרוגים

ישי בנאום ההפסד: יחד תמשיך לפעול מחוץ לכנסת

בנאום ראשון אחרי היוודע תוצאות האמת התייחס אלי ישי לחשדות לזיופים, להמשך דרכה של המפלגה, ותקף גם את דרעי שלדבריו "ריסק את הגוש החרדי ואת ש"ס"

ישי בנאום ההפסד: יחד תמשיך לפעול מחוץ לכנסת
  צבי שיימן

ראשי מפלגת יחד כינסו היום מסיבת עיתונאים בה התייחסו לתוצאות הבחירות, בהן לא עברה המפלגה את אחוז החסימה. באירוע השתתפו יו"ר המפלגה אלי ישי, יוני שטבון, ברוך מרזל וששון טרבלסי.

במהלך הדברים הבהיר ישי כי בכוונתו להמשיך ולקיים את תנועת יחד וכי אין בכוונתו לפרוש מהחיים הציבוריים, אלא לפעול למען הציבור כתנועה חוץ פרלמנטארית. בהמשך, התייחס ישי לטענות הרבות העולות מפעילי המפלגה המגובים בראיות והוכחת בהיקפים של אלפי פניות שכאלה ולפיהן התנהלה מערכת שיטתית ומאורגנת במטרה לחבל בסיכויי הצלחתה של יחד. ישי סיפר כי הטענות נבדקות וכי החומרים הועברו לרשויות החוק והמשפט, ונבחנות כבר כעת.

את דבריו פתח ישי בתודה: "בראשית דבריי אני רוצה להודות לבורא עולם, למשפחתי לרעייתי היקרה. לכל הפעילים בלי יוצא מן הכלל שעבדו במסירות נפש אדירה, לא ראיתי כזה דבר מעולם. וכמובן למצביעים, למעלה ממאה עשרים וחמישה אלף מצביעים. ישי רמז לזיופים רבים שנעשו ואמר: "אני מודה לעוד רבבות של מצביעים שקולם לא נשמע. שעוד נבדוק ונברר מדוע. ושל רבבות של מצביעים שלא יכלו להצביע בכלל מסיבות כאלה ואחרות, שגם זאת נבדוק ונברר".

"ההצלחה הגדולה לצד העובדה שלא נכנסנו לכנסת, אבל ההצלחה הגדולה של התנועה, של הרוח החדשה המרתקת של ציבור כל כך גדול במדינת ישראל שאמר לנו 'כן' ולצערי הרב כנראה כוונות מאורגנות של אישים כאלה ואחרים שפעלו ברמת זיופים כל כך גבוהה במאות ובאלפים הם אמרו לא".

על המשך הדרך מחוץ לכנסת, אמר ישי: "בתחושה של בשורה כל כך גדולה וחשובה מחייבת אותנו להמשיך בכל הכוח. מחייבת אותנו להמשיך את התנועה גם אם זה לא בכנסת ישראל, כתנועה חוץ פרלמנטרית. זה יהיה בכל הדרכים הנכונות והטובות לסייע לציבור, לשכה לפניות ציבורי. תנועת יחד תמשיך ללוות את ההתנהלות וההחלטות של הממשלה והכנסת הן בהקשר של פגיעה בשכבות החלשות והן בהקשרים נוספים. אנחנו נהיה כאן לשמור עליכם".

ישי תקף את המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, אשר לחמו בדרכים מקובלות ושאינן מקובלות לכל אורך מערכת הבחירות. ישי טען כי "מי שריסק את הגוש החרדי היו ש"ס ויהדות התורה אשר הצטיינו בירי פנים מגזרי יצרי מאוד וחסר מעצורים. בידן שלהן ריסקו את הגוש החרדים בלפחות חמישה מנדטים, ועל כך יתנו את הדין בפני הציבור. באשר לאריה דרעי, אמר ישי: "מרן זצ"ל, כבר לפני מספר שנים וכפי שכולנו ראינו, אמר שאם יחזור להנהגת ש"ס יאבד לה כשלושים אחוזי תמיכה. והוא אשר קרה באמת. דרעי איבד 30% מתמיכת ש"ס. דברי מרן לא חזרו ריקם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
להפסיד בכבוד
יוסף | 19-03-2015 14:17
אלי היקר חבל שאינך יודע להפסיד בכבוד אתה אדם לא ראוי אתה אדם שפל שפילגת את יהדות ספרד . בתחילת הדרך רציתי מאוד לתמוך בך אבל כשראיתי את השקרים שלך אחד אחרי השני העדפתי לחזור לבית לך לביתך ותבקש סליחה מכל הקולות ששרפת לימין בושה וחרפה
2
טעית. הרב טאו לא ישב איתך דקה אחת נוספת. יחד התפרקה
יוסף א. | 19-03-2015 14:47
עוד לפני שנולדה. נתראה מחר.
3
נזרקו מעל מאה אלץ קולות כאב לב
חיים | 19-03-2015 14:57
4
ל1
דוד | 19-03-2015 15:01
יחד הפסידה בגלל רמאות. שס לא יודעת לנצח בכבוד כי אין לה. אלי לא צריך לבקש סליחה מאף אחד. כל מי שהצביע ידע את הסיכונים והוא מספיק בוגר להחליט. אם אתה לא יודע לקחת אחריות על ההצבעה שלך תעשה טובה לכולנו ואל תצביע יותר כי אתה מסוכן יותר מהשמאל ומהחילוניים. אצבעתי ליחד כי הם היחידים המייצגים את התורה ואת הימין. כל השאר מייצגים מבחינתי חצאי אמיתות של ימין ותורה ולכן לא קיבלו את הקול שלי. הייתי עושה את זה שוב כי האמת חשובה יותר.
5
אל יאוש, יחד קמה רק זמן קצר מאד לפני הבחירות.
סתם אני | 19-03-2015 15:08
עכשו הזמן לבנות את עצמה .ואנא שימו דגש על אחדות בין כיפות שחורות לסרוגות. זה היופי של המפלגה. אף אחד עוד לא תפס את הנישה הזו.
6
ו..נדחף לביתו
אריאל | 19-03-2015 15:16
"והמשכיל בעת ההיא ידום", אבל הוא כבר הוכיח שמשכיל הוא לא, אז איך ידום? אלי! עדיף שתלך ותעשה לביתך, לתורתך ולחשבון נפש עמוק מאוד על כל הנזקים שגרמת לעצמך אבל העיקר הנזק שגרמת לעם ישראל, תורת ישראל, לרבני ישראל ולפגיעה בשמו הטוב של מרן. על שפיכות הדמים שעשית לדרעי נדבר בהזדמנות אחרת.
7
ל-1. אם "יהדות ספרד" זה שריפת דוכנים, איומים וזיופים
יזהר | 19-03-2015 15:21
אז מצווה להתפלג מהם.
8
צריך להפסיד בכבוד
אריק | 19-03-2015 15:31
אני מאלה שלצערי הצבעתי לך וזרקתי את קולי לפח אך חייב להפנים צריך להפסיד בכבוד.אל תגרר אחרי הקישקושים של איתמר בן גביר
9
ישי
יוסף | 19-03-2015 16:36
מצביעי יחד המומים וכואבים את הרס הדמוקרטיה על ידי מפלגות שמתחרות בה ומצפים לבירור האמת טרם פרסום תוצאות האמת וסומכים על רשויות החוק
10
אין ספק כי היו הרבה שחיתויות שגרמו למפלגה לא לעבור
לבדוק האם ידה של הבית היהודי היתה עם ש"ס בנושא | 19-03-2015 17:56
פתקים זוייפו , קלפיות ספרו בצורה מוטה