הנוער אומר לנוער: דוגרי, לא צריך להשתכר בפורים - סרוגים

הנוער אומר לנוער: דוגרי, לא צריך להשתכר בפורים

לקראת פורים יצאה מועצת שומרון למערך הסברה במטרה להילחם בתופעת השתייה בקרב קטינים בפורים. ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה: "לוקחים אחריות על בני הנוער". צפו בסרטון

author-image
הנוער אומר לנוער: דוגרי, לא צריך להשתכר בפורים
  (אילוסרטציה שאטרסטוק)

תופעת השכרות במהלך חג הפורים מוכרת ומקובלת גם בישיבות תיכוניות ואולפנות למרות היותן של התלמידים מתחת לגיל 18.

במועצה האזורית שומרון החליטו לעשו לעניין סוף, מתוך הבנה שמי שגורם שלא במודע לבעיית השתייה המוגברת בקרב בני נוער בציבור הדתי הם לעיתים דווקא המבוגרים שחושבים בטעות שאם החבר'ה ישתו קצת ערב אחד בשנה זה לא כ"כ נורא. על כן יצאו האגף לשירותים חברתיים ע"י יוכי רוזנבלט מתאמת הסמים והאלכוהול בשיתוף עם החמ"ד, מחלקת נוער במתנ"ס ומחלקת חינוך במועצת שומרון לקמפיין הסברה.

צפו בסרטון: דוגרי, תבחר בעצמך

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה: "המועצה רואה לנכון לקחת אחריות על בני הנוער ועתידם גם במישורים הבלתי פורמליים. אנו שמחים לראות כיצד הפרויקט שהתחיל במועצה האזורית שומרון, מיושם היום במוסדות רבים ברחבי הארץ וכבר נותן את אותותיו בקרב אלפי בני נוער" עוד הוסיף מסיקה: "זו הזדמנות גם להזכיר למבוגרים: הורים ומורים, קחו אחריות ועצרו את תופעת שתיית אלכוהול בקרב בני הנוער".

את הקמפיין נבחרו להוביל חברי המופע המוזיקלי-חינוכי 'מתבגרים'; חנן בן ארי, יעקב אסרף וניר רובין. "בשבועות האחרונים נפגשנו עם בני ובנות הנוער של השומרון" מספר בן ארי, יוצר המופע, "ניסינו לשים את האצבע על הנקודות הכי רגישות ומדוייקות בכל מה שקשור לשתיית אלכוהול בכלל, ופורים בפרט".

המפגשים עם בני הנוער והממצאים שעלו מהם הולידו את הסרטון הויראלי "דוגרי" שיצא לרשת לפני שבועיים, ואת השיר "ילדי האור", שיוצא היום בקליפ ארט-מילולי שמסכם את הקמפיין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מזרוחניקים
יהודי פשוט | 26-02-2015 15:16
עוקרים הלכה מפורשת בשולחן ערוך ועוד הופכים אותה לעבירה.
2
מספר 1- יש לך ראייה כה צרה!
ישראלי | 27-02-2015 1:55
למדת גמרא פעם? זה יעזור לך לחדד את המוח ולהבין דבר מתוך דבר. נסה ותשמח!
3
תשאלו את עצמכם למה משתכרים?
חיים | 01-03-2015 20:41
זה בגלל כל האיסורים המטופשים
4
''''הסרטונים שר' דוד יוסף לא רוצה שתראו'''
כנסו דחוף | 03-03-2015 3:38
https://www.youtube.com/watch?v=j_N92eBfePA https://www.youtube.com/watch?v=Q0rs43kQxDY https://www.youtube.com/watch?v=OlS96NzgD5g