בואו להזכר בשידורי התעמולה: רק הליכוד יכול - סרוגים

בואו להזכר בשידורי התעמולה: רק הליכוד יכול

הליכוד זה נכון, ורק הליכוד יכול. ספי ריבלין בחיקוי של פרס, ופרס יחלק את ירושלים. תעמולת הבחירות מן הארכיון של המפלגות: בכל יום ב14:30 ברדיו גלי ישראל ובאתר סרוגים

בואו להזכר בשידורי התעמולה: רק הליכוד יכול
  רק הליכוד יכול. שמיר בבחירות 88'

כשאנחנו מדברים על שידורי התעמולה של הליכוד, יש ג'ינגל אחד נצחי "הליכוד זה נכון" בבחירות 92' ללחנו של הנרי ברטר. למרות ההפסד הצורב בבחירות, עד היום השיר האדיר הזה מלווה את כנסי מרכז הליכוד בעת כניסתו של היו"ר ובכלל.

הליכוד זה נכון

מערכת בחירות קודם לכן, בחירות 88' הייתה הססמה "רק הליכוד יכול" שלוותה גם היא בג'ינגל חזק:

רק הליכוד יכול

https://www.youtube.com/watch?v=HebJ6h2oSDg]]]]]

נלך אחורה בזמן, בחירות 81, ארבע שנים אחרי המהפך, הליכוד רוצה את הקול של הבוחר, כדי להמשיך את מה שהוא התחיל. למערכה גויס השחקן ספי ריבלין שמקריא מתוך 'תיק שירות' של רבין על פרס החתרן הבלתי נלאה.

שלוש שנים יותר מאוחר, שמיר כיו"ר הליכוד, וריבלין עם החיקוי של פרס שנכנס לפנתיאון כֶייין ולא

בשנת 88' אהוד אולמרט מתפלפל על מילה שפורסמה במודעה של מפלגת העבודה בעיתון אסינארה, וממשיך לדרוש התנצלות מחיים רמון כשלצורך העניין מגוייס גם מרדכי פורת שמקריא את המודעה בערבית.

אחרי הכשלון של בחירות 92, מגיעה הבחירות של שנת 96, לראשונה בשני פתקים, ובני בגין, עם הנאום המפורסם: הצביעו נתניהו ומחל, מחל ונתניהו. הג'ינגל: "נתניהו – עושים שלום בטוח".

באותה מערכת בחירות הופעלו התותחים הכבדים נגד שמעון פרס, כולל האמירה שגם היא נקלטה היטב "פרס יחלק את ירושלים (החל מ08:41).

וכשמדברים על נאומי בחירות, אי אפשר להתעלם, מנאום הצ'חצ'חים של מנחם בגין בשנת 81'. ערב קודם נערכה בכיכר מלכי ישראל עצרת של המערך בה אמר דודו טופז, "כאן נמצא עם ישראל האמיתי, הצ'חצ'חים ממצודת זאב הם היו בקושי שין גימלים אם בכלל הם התגייסו לצבא".

למחרת בגין הקריא את דבריו של "דודו טופס" ובנאום הכי מפורסם שלו, הזכיר את עולי הגרדום מאיר פיינשטיין ומשה ברזני, "שחבקו יחד את הרימון, אשכנזי וספרדי, יהודים!, אחים!, לוחמים!!!!"

==

האזינו לפינת 'מנהרת הזמן' בכל יום בשעה 14:45 ברדיו גלי ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו