מרגש: המכתב שאלירז פרץ הי"ד כתב לנתניהו - סרוגים

מרגש: המכתב שאלירז פרץ הי"ד כתב לנתניהו

במהלך ביקורו בעלי קיבל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאלמנתו של אלירז פרץ הי"ד, מכתב שכתב אלירז בעצמו לראש הממשלה טרם גיוסו לצבא. "חשתי פגיעה אישית בי כאשר פגעו בכבודך כבן אדם וכראש ממשלתנו"

author-image
מרגש: המכתב שאלירז פרץ הי"ד כתב לנתניהו
  צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו שערך היום (רביעי) ביקור במכינת 'בני דוד' שבעלי, חשף לאחר הביקור רגע מרגש אותו חווה במפגש עם בני משפחתו של אלירז פרץ.

בדף הפייסבוק שלו סיפר נתניהו כי במהלך הביקור הוא קיבל מאלמנתו של אלירז פרץ הי"ד, מכתב שנכתב על ידי אלירז בעצמו והיה מיועד לראש הממשלה.

"ביקרתי היום במכינה הקדם-צבאית "בני דוד" שביישוב עלי, שם נפגשתי עם מרים פרץ, אמם של סגן אוריאל פרץ ז"ל, מפקד בחטיבת גולני שנהרג בדרום לבנון, ושל רס"ן אלירז פרץ שנהרג בהתקלות עם חוליית מחבלים ברצועת עזה. אלמנתו של אלירז, שלומית, מסרה לי מכתב אישי שאלירז כתב לי ערב גיוסו לצה"ל", כתב נתניהו.

תחת הכותרת "כבודך וכבוד ראש ממשלה בכלל", כתב אז אלירז.

"שמי אלירז פרץ, סיימתי חוק לימודיי בבית הספר הימלפרב וכעת אני לפני גיוס (מחכה לו בקוצר רוח) ולומד במכינה הקדם צבאית "עצם" שנמצאת בגוש קטיף".

אלירז שיתף אף ראש הממשלה וסיפר כי "בין הנושאים הראשונים שלמדנו במכינה הוא כבוד ראש הממשלה מתוך כבוד כל אדם באשר הוא אדם. אני חשתי פגיעה אישית בי כאשר פגעו בכבודך כבן אדם וכראש ממשלתנו! פחות מכיוון האזרחים הפשוטים ויותר מח"כ שדיברו בצורה מבזה וביזו את כבודך ובכך ערערו את מעמדנו כאומה בפני עמנו ובעיקר בפני אויבינו והעולם כולו. אני, חבריי ומוריי, רואים בך הבריח המחבר את כל האומה היהודית בכל תחומיה".

בסוף המכתב כתב אלירז לנתניהו: "המשך בדרכך בגאון. רצוני לחזקך. המשך להיות נחוש. עינינו נשואות אליך ומוכנות בכל רגע בעת נקרא אל הדגל. שלך בהערכה ואהבה לאומית, אלירז".

1

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו