מזל שיש בחירות: נתניהו ביקר במכינה בעלי - סרוגים

מזל שיש בחירות: נתניהו ביקר במכינה בעלי

ערב בחירות מגיע ראש הממשלה נתניהו אל מעבר לקו הירוק. היום הוא ביקר במכינה הקדם צבאית בעלי ואמר לתלמידים: "הסכנה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על השמאל היא מוחשית"

author-image
מזל שיש בחירות: נתניהו ביקר במכינה בעלי
  נתניהו במכינת בני דוד

ראש הממשלה סיים בצהריים (ד') ביקור במכינת 'בני דוד' בעלי יחד עם סגנית השר ח"כ ציפי חוטובלי ראש מטה יו"ש של הליכוד.

זהו ביקורו המתוכנן הראשון של נתניהו מעבר לקו הירוק, בשנתיים האחרונות, אז ביקר באוניברסיטת אריאל ובישוב ברקן, כחודש לפני בחירות 2013. בשנה שעברה השתתף נתניהו בהלוויתו של אורי אליצור ז"ל בעפרה וגם בקמפיין הבחירות הזה הוא ביקר באריאל לפני כשבועיים.

הסיור היום נפתח בפגישה של ראש הממשלה נתניהו יחד עם ראשי המכינה הרב אלי סדן והרב יגאל לוינשטיין, ויו"ר מועצת יש"ע אבי רואה.

נתניהו מתקבל בשירה וריקודים

לאחר מכן המשיכו יחד בקבלת פנים שנערכה לראש הממשלה בשירה וריקודים ע"י תלמידי המכינה, הישיבה הגבוהה והישיבה לבוגרי צבא. ראש הממשלה נאם בפני כ400 תלמידי המוסדות של עלי ונציגי האזור ואמר: "הסכנה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על השמאל היא מוחשית, בוני מפעל ההיתיישבות ביהודה ושומרון חייבים להבין שביום שממשלת שמאל תנהיג את המדינה כאן תוקם מדינת חמאסטן. אתם חייבים להבין שרק ליכוד גדול יימנע את הדבר הזה".

סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי אמרה: דור המכינות הקדם צבאיות היה חלק ממהפכה של השתלבות וחיבור של הציונות הדתית לצה"ל ולכל חלקי החברה הישראלית, היום יותר מתמיד התהליך שהתחיל לפני עשרים שנה הביא להבנה כי רק מפלגה כללית שמייצגת את כלל העם יכולה להנהיג את המדינה".

יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה פנה לראש הממשלה במהלך הביקור ובפגישה ביניהם אמר לו : ״אני מברך אותך על הביקור ומודה לך על כך שבאת היום לחזק את התיישבות. חיזוק ההתיישבות צריך להיות כל השנה ואני מבקש ממך להמשיך גם אחרי שתיבחר שוב לראשות הממשלה ותפעל לישום דו"ח השופט אדמונד לוי שאתה הזמנת ומינית אותו לתפקיד, ותדאג להחזיר לעבודה סדירה את וועדות התכנון לקידום תוכניות הבניה ביהודה שומרון ובקעת הירדן ולחידוש מכרזי הבניה. כמו במאבק הצודק שאתה מנהל מול ארהב בנושא הגרעין האירני גם כאן צריך עמידה איתנה ויציבה מול לחצים בין לאומיים לא לפחד מהצהרות ולפעול לבניה ביהודה שומרון וירושלים״

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו