אמנות

לכבוד ט"ו בשבט: ביצירתו של מאיר בן אורי ז"ל

האמן מאיר בן אורי ז"ל, עלה לארץ בשנות השלושים והתיישב בחיפה. ביתו הפך לסטודיו ומכון להוראת האמנות. לכבוד ט"ו בשבט סרטון קצר מלווה את העצים ביצירתו. צפו

(מתוך הסרטון לזכרו של מאיר בן אורי ז"ל)

האמן מאיר בן אורי ז"ל, עלה לארץ בשנות השלושים והתיישב בחיפה. ביתו בקרית שמואל הפך לסטודיו ומכון להוראת האמנות לא רק הויזואלית אלא גם הווקאלית, כשהיה שותף למקהלות שונות בתחנות חייו.

לכבוד ט"ו בשבט סרטון קצר מלווה את העצים ביצירתו, כפי שהופק בערוץ מאיר של מכון מאיר. צפו

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו