רגב על V15: עצוב שמפלגה מנסה לקנות שלטון בכסף - סרוגים

רגב על V15: עצוב שמפלגה מנסה לקנות שלטון בכסף

ח"כ מירי רגב תקפה במסיבת העיתונאים של הליכוד את המנה הציוני: "בוז׳י שתק ב99 בפרשת העמותות הראשונה והנה שוב פרשת עמותות 2 עם אותה שיטה"

author-image
רגב על V15: עצוב שמפלגה מנסה לקנות שלטון בכסף
  מישהו רוצה לקנות שלטון בכסף. רגב (פלאש90)

הקרב בין הליכוד למחנה הציוני מתחמם, ובצהריים כינס הליכוד מסיבת עיתונאים כדי לתקוף את העמותות שפועלות לטענתם בשליחות מפלגות השמאל כדי להוריד את נתניהו מהשלטון.

קמפיין V15, שפועל על ידי עמותת 'קול אחד' בימים האחרונים תוקף את נתניהו וחושפת נתונים שמביכים את ראש הממשלה. בליכוד טוענים כי מדובר בהתערבות לא חוקית, בה עמותות הפועלות מחוץ למנגנון המפלגתי מסייעות למפלגות מחוץ למימון המפלגות בתעמולת הבחירות.

ח״כ מירי רגב אמרה במסיבת העיתונאים: "בוז׳י שתק ב99 בפרשת העמותות הראשונה והנה שוב פרשת עמותות 2 עם טביעות האצבע ברורות , אותה שיטה אותו דפוס. עצוב שמפלגה מנסה לקנות שלטון בכסף באמצעות עמותת קול אחד שמפעילה את קמפיין v15. חשוב לי שהציבור ידע את האמת מי מממן את המחנה האנטי ציוני. אני הגשתי הצעת חוק שתחייב עמותות לחשוף את מקורות המימון שלהן, מי שהפילה את החוק היא לא אחרת מאשר ציפי ליבני. מעניין למה?"

יו"רועדת החוץ והביטחון, ח״כ יריב לוין הוסיף גם הוא: "פרשת העמותות 2 חמורה בהרבה מפרשת העמותות 1. אז יכלו לומר: ״לא ידעתי ולא הבנתי״. עכשיו הדברים ברורים.  אנו רואים פה התנהגות נכלולית מהסוג הנמוך ביותר מבוז׳י וציפי ושותפיהם המתיימרים להנהיג את ישראל. לא מדובר באיזה קשר תיאורטי- עמותת קול אחד שעוסקת במימון של הקמפיין של v15- הסתכלו מי נמצא בין חברי הוועד המנהל שלה, לא זוטרים: דני עטר, 15 ברשימה, יואל חסון, 16ברשימה- מינוי ישיר של לבני. מישהו יכול להגיד שהכל מקרי? שאין קשר? אנחנו הנחנו היום את העובדות, ואנחנו מצפים שתהיה בדיקה אמיתית ודרישה אמיתית מלבני והרצוג לחשוף בפני הציבור כולו את האמת.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ורישיון עבודה בארץ יש לו?!
Bird | 01-02-2015 21:19