צפו: השופט מכריז "ציפי חוטובלי במקום 20" - סרוגים

צפו: השופט מכריז "ציפי חוטובלי במקום 20"

הסאגה בליכוד הסתיימה בנצחונה של ח"כ ציפי חוטובלי. בצהריים הסתיימה ספירת כל הקלפיות בליכוד שהעניקה נצחון ב-101 קולות על אבי דיכטר. צפו בהכרזה

author-image
צפו: השופט מכריז "ציפי חוטובלי במקום 20"
  סופית. במקום ה-20. חוטובלי (פלאש90)

הסאגה בליכוד הסתיימה בנצחונה של ח"כ ציפי חוטובלי.

בתום ספירת הקולות של אבי דיכטר וציפי חוטובלי נמצא כי חוטובלי מובילה ב101 קולות על דיכטר ולפיכך תשובץ במקום ה20 ברשימת הליכוד לכנסת. דיכטר ישובץ במקום ה26.

אתמול קבעו שלושת שופטי בית המשפט העליון כי יש לספור מחדש את כלל הקלפיות בבחירות הפנימיות בליכוד כדי להכריע מי מהשניים נמצא במקום ה-15 בפריימריז. ההחלטה הפכה את החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב שקבע כי אין לבצע ספירה חוזרת.

הבוקר, כ-30 שעות לפני סיום מועד הגשת הרשימות לכנסת, נערכה ספירה חוזרת בסופה הכריז השופט בדימוס מנחם נאמן על התוצאות  (צילום: נעם סלע)

כזכור במהלך הספירה נעלמה הקלפי בירכא שהעניקה לדיכטר יתרון של 55 , וקלפי זו לא נמצאה עד כה.אם היו מקבלים את תוצאות הקלפי, היתרון היה יורד ל46 (מאוד קרוב להפרש המקורי שקבעה ועדת הבחירות ב19 לינואר – על 55 קולות לחוטובלי). אך פסיקת בית המשפט הורתה על בדיקת הקלפיות הנמצאות בלבד ולכן היתרון גדל. עוד יש לציין כי גם מספר קלפיות בהם היה יתרון לחוטובלי ןלא נמצאו, לא נספרו גם הן.

הערב יתכנס מרכז הליכוד לאשר את שיריוניו של ראש הממשלה נתניהו:  ד"ר ענת ברקו מומחית לטרור במקום ה-11 ברשימה, ולימור סמיניאן דרש, לשעבר יועצת של גדעון סער במקום ה-23.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ציפי להלחם! רק למען נשים קשישות צעירות דתיות וחרדיות
מי יודע אם לא לעת הזאת הגעת משמים לכנסת להלחם עבורינו | 28-01-2015 17:44
2
פשוט בסטה של ירקות המפלגה הזאת
מה זה זה?!? | 30-01-2015 8:07
תגידו למישהו מכם עוד נותר אמון באסופה המפוקפקת הזאת שנקרא ליכוד!?! קלפי אבדה קלפי נמצאה פה כמה פתקים שם כמה קלפיות...מי היה מאמין בשנת 2015 סופרים פתקים כמו במכלת... זאת מפלגת שלטון!?!? שאלוקים ישמור