כולנו צריכים לפעול לאיחוד ישי ועוצמה יהודית - סרוגים

כולנו צריכים לפעול לאיחוד ישי ועוצמה יהודית

הרב שמואל אליהו במאמר על הצורך באחדות בתוך הימין: "עכשיו זה באמת לא משנה, כולנו כאחד צריכים לפעול לאיחוד בין אלי ישי לעוצמה לישראל"

כולנו צריכים לפעול לאיחוד ישי ועוצמה יהודית
  כולם חייבים לפעול לאיחוד הימין. הרב אליהו (פלאש90)

המפלגות הערביות התאחדו בריצה משותפת לכנסת. יש ביניהם הבדלים של דם, חלקם תומכים בנשיא הסורי אסאד וחלקם תומכים במורדים שטובחים זה בזה כמה שנים טובות. חלקם קיצוניים מהתנועה האסלאמית וחלקם אתאיסטים תומכי חד"ש. הם השכילו לגבור על המפריד וללכת על המאחד.

זה לא היה להם קל, הרבה מתווכים עבדו על זה, כמה וכמה ישיבות, כמה וכמה פשרות. בסופו של דבר הם התאחדו בלחץ הציבור למפלגה אחת גדולה שחרטה על דגלה כל מה שמתנגד לעם ישראל בארץ ישראל על פי תורת ישראל. הם הבינו שהחשש שמא אחת מהם לא תעבור את אחוז החסימה הגבוה 3.75 אחוז.

כמו בכל אחדות, הערבים הולכים להגדיל את כוחם יותר מהמספר של חיבור כולם יחד. ככה זה בפוליטיקה – חיבור מביא אנשים נוספים. כך קרה לבית היהודי שהכפיל את כוחו בבחירות הקודמות. כך קרה לאיחוד שבין מפלגת העבודה בראשות הרצוג לתנועה שבראשות גב' ציפי לבני. חיבור שהביא להם עוד ששה מנדטים יותר מהחיבור המספרי של שני התנועות ביחד.

הימין לא הצליח להבין את זה עד היום הזה. בעוד שלושה יומיים נסגרת האפשרות להגיש רשימות לכנסת. יש שתומכים בבית היהודי, יש שתומכים באלי ישי וביוני שטבון ויש שמזדהים עם 'עוצמה לישראל'. עכשיו זה באמת לא משנה, כולנו כאחד צריכים לפעול לאיחוד בין אלי ישי לעוצמה לישראל. אם 'עוצמה לישראל' ו'יחד' של אלי ישי ושטבון הולכים בנפרד, הסיוט של שליטת השמאל והערבים עלול להתרחש. לא מדובר כאן רק בסגירת תקציבים והקפאה – מדובר כאן בדברים הרבה יותר גרועים.

אם הימין ילך בנפרד והשמאל והערבים ילכו יחד, זה לא ישנה אם לבית היהודי יהיו 17 או 20 מנדטים בכל מקרה הם יהיו בחוץ. השמאל והערבים לא יכניסו אותם לממשלה. הם יכניסו את אריה דרעי לפיד וכחלון, ויזכו לתמיכת הערבים בחוץ. התשלום על הכל יהיה על חשבון ארץ ישראל ותורת ישראל.

ביומיים שנשארו כולנו צריכים לעשות כל מאמץ לשכנע את יחד ועוצמה לישראל ללכת יחד. אני יודע שיש הבדלי דעות, אולי גם הבדלי רגשות. כל זה לא משנה, אנחנו חייבים להתאחד. אם חפצי חיים אנחנו – חייבים לפעול בכל כוחנו. אם השמאל יכול, אם הערבים יכולים – גם אנחנו יכולים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
בע"ה נעשה ונצליח!
טל | 25-01-2015 16:30
רק אחדות!!!
2
ממש טפשי, אלי ישי צריך להיות חבר ממשלה.
עוצמה יהיו תמיד באופוזיציה | 25-01-2015 16:40
3
איחוד כוחות? יופי! מה דעתכם לעשות זאת ממש?
עמוס | 25-01-2015 17:28
פיצול או פיצלול? למה בכלל?
4
הרב אליהו שליט"א היה ונשאר איש אמת !
יערה | 25-01-2015 18:11
לכן לא פלא שבנט עשה הכל על מנת להכשילו בבחירות לרבנות בירושלים. אם אפשר היה למנות איזה דוגמנית צמרת לרבנית הראשית לישראל - בנט בוודאות היה הולך גם על זה.....
5
איחוד זה משהו שהציבור החרדל"י לא מכיר ולא יודע לעשות
בית אל א' ב' ג'.... | 25-01-2015 19:01
ישוב אחד כ 1000 משפחות ו 2 רבנים שאחד מהם לא מדבר עם השני זה בעיית האחדות בציבור! וגם אם למראית עין אותו רב יעשה כנס רבנים כדי להראות כאילו הוא הדמות המאחדת זה לא רציני את האמת הגלויה כולם רואים האחדות צריכה להתחיל מתכונו ורק אחרי זה להתחיל לתת מוסר לאחרים על אחדות
6
אלי ישי -אפילו הרב אליהו בעד
יעקב גבאי | 25-01-2015 19:51
עד מתי אלי ישי לא ישכיל להבין שאם הוא לא ירוץ באיחוד הוא לא יעבור את הבחירות הקרובות
7
בוקר טוב אליהו - על אחדות דברנו לפני הפריימריס
רמי | 25-01-2015 21:07
מפלגת הבית היהודי פתחה את שורותיה לכל אוהבי התורה העם והארץ שיכלו להתפקד להבחר ולהשפיע וליצור אחדות אמיתית וגדולה העובדה המצערת שכמה רסיסי מפלגות ורבנים מתוסכלים לא לקחו חלק במהלך הדמוקרטי המאחד היא אות קלון עבורם (ועבור הציוניות הדתית כולה) לדבר עכשיו על אחדות זה כמו להציע מועמדות לרבנות עיר גדולה בשניה האחרונה ולרצות שכולם יתיישרו ויסכימו מיד