הרב משה הגר: אני לא הולך על מקום אלא לסטרט-אפ

הרב משה הגר: אני לא הולך על מקום אלא לסטרט-אפ

בראיון לרדיו גלי ישראל אמר הרכש החדש במפלגתו של אלי ישי, הרב משה הגר, כי "אני הולך פה למהלך לא על מקום אלא מהלך אסטרטגי, סטרט-אפ, והמהלך הזה ברגע שהוא יתפוס תאוצה אני גם אפרוש חזרה לחינוך"

הרב הגר: אני לא הולך על מקום אלא לסטרט-אפ
  הרב משה הגר (צילום: ערוץ מאיר)

הרב משה הגר אשר הצטרף למפלגתו של אלי ישי 'יחד' התראיין מוקדם יותר לתכנית עצם העניין עם שרה ב"ק ברדיו גלי ישראל ודיבר על כוונותיו העתידיות, על החיבור בין דתיים לאומיים וחרדים ועל ריצה משותפת עם עוצמה לישראל.

הרב הגר פתח בכוונותיו ואמר "אני הולך פה למהלך לא על מקום אלא מהלך אסטרטגי, סטרט-אפ, והמהלך הזה ברגע שהוא יתפוס תאוצה אני גם אפרוש חזרה לחינוך".

בהמשך נגע ברעיון שעומד מאחורי הצטרפותו. "המהלך הוא פוליטי שנועד לאסוף כוחות שאין להם כרגע בית, הבית היהודי לא נותן להם מענה לצערי. זה חרדים וזה חב"ד, זה דתיים לאומיים מסוג מסוים, זה עוד קבוצות שאין להם בית. כמובן עוצמה לישראל (מצביעיהם) שאין להם בית שעובר את אחוז החסימה".

לגבי ריצה משותפת עם עוצמה לישראל אמר הרב הגר "אני מעריך שלאור התחזקות הסקרים לגבי המפלגה של אלי ישי, מפלגת 'יחד', הם (עוצמה לישראל) יעריכו מחדש את המצב, לא יסכנו את ארץ ישראל וכנ"ל אנחנו נעשה במידה ונזהה שיש סכנה".

דברים ברוח דומה, אמר גם שר הבינוי אורי אריאל שאמר היום "מקווה לאיחוד בין אלי ישי ועצמה יהודית". במסגרת כנס המנהלים הבכירים בציונות הדתית אמר אריאל: "הנקודה הבעייתית שלנו לקראת הבחירות הקרובות היא האם אלי ישי יעבור את אחוז החסימה. אם לא יעבור, ייתכן, שיזרקו שלושה מנדטים לפח. בנוסף, קיימים שני מנדטים של מפלגת עוצמה לישראל, שעלולים להתבזבז גם הם, ולהיזרק לפח האשפה של הפוליטיקה, ולהכניס את הימין לבעיה קשה ".

"יש לזה פתרון: שיתאחדו . אם ילכו ביחד הם ודאי יעברו את אחוז החסימה ויצטרפו לקואליציה ימנית.  אם ברוך מרזל לא ירצה להיות בקואליציה, תמיד יוכל להתפלג ולבחור את דרכו.  אם יש מקום לחשש, זה בנושא הזה. אני מקווה מאוד שיכילו להתחבר וללכת יחדיו ולא להכניס את כל מדינת ישראל לבעיות קשות מאוד לכמה שנים".

אתמול התראיין מיכאל בן ארי לסרוגים ודחה מכל וכל את הטענות לפיהן הוא לא מעוניין באיחוד עם ישי ואומר: "אני מתעקש לא ללכת עם אלי ישי? אני רוצה ללכת איתו. הסיפור הוא שאלי ישי עושה הכל כדי למחוק אותי. הוא מביא את הרב הגר, מביא את זה ומביא את זה, העיקר לא ללכת איתי. אני מביא לו שני מנדטים הרי, זה ברור. אני פניתי אליו, הגשתי לו יד ואומרים שאני לא רוצה ללכת עם אלי ישי. אני רוצה ללכת עם אלי ישי, אלי ישי לא רוצה ללכת איתי. הוא עושה הכל כדי למחוק אותי. בכל מקום שאליו הוא הולך, וגם היום בערוץ הכנסת, הוא מצהיר שאין לנו מצע משותף. מה המצע של אלי ישי בכלל? לא בטוח שאפילו הוא יודע".

בן ארי טוען שלו, בניגוד לאלי ישי, יש מערכת מסודרת שעומדת מאחוריו ואם הוא בספק לעבור את אחוז החסימה אז קל וחומר שזה המצב אצל אלי ישי. "בסך הכל המערכת שעומדת אחרי אלי ישי זה שטבון שאין מאחוריו שום מערכת. לי יש מערכת. הרב הגר ושטבון לא מביאים מנדטים. אם הם מביאים מנדטים למה לא רואים את זה בסקרים? מספרים שהם מביאים את כל הטוניסאים, את כל התלמידים של הרב מזוז ואת כל הצרפתים. שמע לי, הם לא מביאים 120,000 קולות. בניגוד למה שהם מספרים אין לו את חב"ד, אין לו רוח, אני לא רואה מישהו אחד בקרני שומרון שתולה שלט של אלי ישי. אני לא רואה את זה. אני לא רואה את הסחף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אם לא יהיה איחוד, אני מצביע בן ארי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חרדלניק, מתנחל | 22-01-2015 13:54
למרות שאני יודע שלא יהיה פשוט לעבור את אחוז החסימה - אני עם בן ארי. גם ישי לא יעבור!!!! לכן, בבקשה תתאחדו !!!!!!!!!!!!!!!
2
אלי ישי, האלטרנטיבה היחידה מול הבית היהודי
שגיא | 22-01-2015 17:03
3
יש דרך לאחד בין ישי לבין בן ארי!
| 22-01-2015 22:08
חפשו בפייסבוק: לשם איחוד התורה והארץ או בכתובת: https://www.facebook.com/751706304926388/photos/a.754588367971515.1073741829.751706304926388/755047581258927/?type=1
4
ברגע האמת, רובם המוחלט של עוצמה יצביעו יחד
יחד - העם איתנו | 23-01-2015 0:37
אז למה להתאחד ולהבריח מצביעים????????? אם השונא אריאל אומר שכדאי להתאחד, סימן שזה לא טוב לנו.
5
לא מצא הרב הגר איש ימין שיחזק את הרבנות אלא אלי ישי??
רמי | 23-01-2015 13:58
מי שהצביע בעד הסכם חברון וממשלת ההתכנסות של אולמרט הוא איש ימין?? מי שהביא עלינו את הרב מצגר ילחם לחזק את תדמית הרבנות הראשית??
6
יש לזכור את דבריו לאחר שנפסיד בבחירות
ישראל | 23-01-2015 15:04
אנשים משחקים באש וחושבים שהכול סטרט-אפ . שלא יבואו בטענות על הנסיגה לאחר הבחירות. אפילו הערבים מצליחים להתאחד ורק אנחנו שומרים על טוהר המחנה. זה פוליטיקה ולא בית מדרש.
7
איחוד
| 25-01-2015 0:15
יאללה תתאחדו. חבל על כל קול.
8
בחירות קודמות קולי נשאר בחוץ -תתאחדו ונצביע לכם
| 25-01-2015 11:19
בלי לתקוף, לעשות פוליטיקה נקיה ומנומסת. האיחוד עם יחד הוא טבעי. אני עברתי מ ג' ל נץ. אז אם תתאחדו - תקבלו אותי ביחד, אם לא, או ג' או מחל - כדי לא לפול ען בוז'י וציפי