חוטובלי לנתניהו: "שריין את אבי דיכטר" - סרוגים

חוטובלי לנתניהו: "שריין את אבי דיכטר"

את הדברים אמרה חוטובלי הבוקר בריאיון לרשת ב'. "יש לנו כאן מערכה פוליטית חשובה לנצח. בפעם הראשונה מזה שנים רבות הפעם ברור כי המאבק הוא בין הליכוד למפלגת העבודה".

author-image
חוטובלי לנתניהו: "שריין את אבי דיכטר"
  פלאש 90

סגנית שר התחבורה, חברת הכנסת ציפי חוטובלי, שערעורה על תוצאות הפריימריז התקבל קוראת הבוקר (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשריין את אבי דיכטר במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת.

כאמור, על פי תוצאות הפריימריז הראשונות השר לשעבר, דיכטר, זהכ במקום ה – 20 ואילו חוטובלי שובצה במקום ה – 26 והלא ריאלי. לאחר ערעור של חוטובלי על תוצאות הבחירות הודיעה ועדת הבחירות של הליכוד כי ערעורה של חוטובלי התקבל וכי היא גברה על דיכטר. כתוצאה מכך השניים התחלפו במקומותיהם כאשר נכון לעכשיו דיכטר הוא זה שמשובץ במקום ה – 26.

בריאיון לאריה גולן ברשת ב' אמרה חוטובלי: "הייתי קוראת לראש הממשלה לשריין את אבי דיכטר. בסך הכל מדובר באיש עתיר זכויות. מפלגת הליכוד צריכה להתעסק אך ורק בקמפיין הבחירות שלה. יש לנו כאן מערכה פוליטית חשובה לנצח. בפעם הראשונה מזה שנים רבות הפעם ברור כי המאבק הוא בין הליכוד למפלגת העבודה".

בתוך כך, בית הדין העליון של הליכוד ידון היום בבקשתו של אבי דיכטר לעיין במסמכים של קלפיות בבחירות הפנימיות שיש בהן חשש לאי-סדרים.

בנוסף, בית הדין ידון גם בעתירה של מתמודד במחוז ירושלים, יאיר גבאי, הטוען כי בכמה קלפיות בירושלים ובבית שמש, היה מספר המצביעים נמוך בעשרות קולות ממספר הקולות שקיבלו המועמדים. לדברי גבאי, על המשטרה לפתוח בחקירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אני שמח שחוטובלי חושפת לנ מי היא באמת לפני הבחירות
| 20-01-2015 9:20
עכשיו התגלה פרצופה האמיתי של חוטובלי: היא קוראת לביבי לשריין מקום לאבי דיכטר השמאלני מקדימה. איזה ימני עוד ממשיך לתמוך בה? עכשיו כשפייגלין לא בליכוד, אין שום סיבה להצביע לליכוד. הליכוד לא שונים הרבה מהמחנה הציוני, ויש גם הרבה סיכויים שביבי יכניס לממשלתו את לבני ובוז'י. הליכוד היא כבר מזמן לא מפלגת ימין והציבור צריך לדעת את זה.
2
מס' 1 היא בסה"כ מנסה שדיכטר לא יתפוס את מקומה
חוטובלי אגואיסטית | 21-01-2015 8:52
פתרון כמו שהיא מציעה יביא לכךשלא יספרו קולות ולא יערערו על מעמדה כמועמדת ריאלית. חוטובלי עדיין לא הפנימה את המסר שהיא איננה רצויה בלכוד (מבחינתי גם דיכטר לא)