חוטובלי גברה על דיכטר ב-32 קולות ועלתה למקום ה-20 - סרוגים

חוטובלי גברה על דיכטר ב-32 קולות ועלתה למקום ה-20

יו"ר ועדת הבחירות של הליכוד השופט מנחם נאמן קיבל את עתירתה של ציפי חוטובלי והעלה אותה למקום ה-20 ברשימה. דיכטר ירד למקום ה-26 וצפוי לערער לבית המשפט

author-image
חוטובלי גברה על דיכטר ב-32 קולות ועלתה למקום ה-20
  עלתה למקום ה-20. חוטובלי (פלאש90)

הסאגה בליכוד סביב תוצאות הפריימריז הגיעה היום לסופה, לפחות בתוך המפלגה.

יו"ר ועדת הבחירות של המפלגה, השופט בדימוס מנחם נאמן קיבל את ערעורה של חוטובלי והורה לתקן את תוצאות ההצבעה ולהוסיף קולות שלא הוקלדו לטובת חוטובלי. ביום שישי פרסמנו בסרוגים כי לאחר בדיקה נוספת של הקלפיות שעמדו במוקד הדיון ועדת הבחירות של הליכוד, חוטובלי גברה על דיכטר בפער של 11 קולות.

כזכור, התוצאות הראשונות של הבחירות הראו כי דיכטר גובר על חוטובלי בכ-700 קולות, לאחר מכן נתגלו מספר קלפיות שלא נספרו, ואחרי ספירתם נקבע כי דיכטר גבר על חוטובלי ב – 55 קולות בקרב על המקום ה-15 בפריימריז שמוביל למקום ה-20 ברשימה הכללית. לאחר ששני הצדדים ערערו, ואחרי שוועדת הבחירות סיכמה מחדש את כל הקלפיות שהצדדים טענו כי מצאו בהן ליקויים, התברר כי חל מהפך ברשימה וכי חוטובלי היא שתזכה למקום ה – 20 על חשבון דיכטר שנדחק למקום ה-26 ברשימה הכללית. ראוי לציין כי ההפרש בין המקומות נוצר מכיוון שהמקומות שביניהם משוריינים לנציגי מחוזות ומגזרים.

בקביעת ועדת הבחירות ניצחה חוטובלי בפער של 32 קולות וסיימה במקום ה-15 בפריימריז בעוד דיכטר במקום ה-16. ולכן חוטובלי במקום ה-20 ודיכטר במקום ה-26.

כעת צפוי דיכטר לערער על התוצאה בפני בית המשפט המחוזי, בדרישה לקיים ספירה חוזרת או בחינה נוספת של הליך הספירה. עם זאת ניתן למנוע את ההליך, בכך שראש הממשלה נתניהו ישבץ את דיכטר במקום ה-23 או את חוטובלי במקום ה-11 המיועדים לשיבוצי יו"ר, ויחסוך את ההליך המשפטי. יצויין כי במקרה של שיבוץ אחד משניהם, יתקדם משה פייגלין המשובץ כעת במקום ה-36 ויתקדם עד למקום ה-26 שנמצא במקום ספק ריאלי. פייגלין כבר פרש מן הליכוד ולא יתמודד ברשימה לכנסת.

חוטובלי כמובן ברכה על התוצאות: "אני מברכת על אומץ הלב של ועדת הבחירות לעשות צדק עם רצון הבוחר ולתקן את אי הסדרים שנפלו בהליך הבחירות. אין לי ספק כי חלק גדול מהפגמים שנפלו בהליך נבעו משיטת ההצבעה הידנית שהזמינה טעויות אנוש רבות כטעויות חישוב והקלדה אותן חשפנו בהליך הערעור. הדבר החשוב ביותר כעת הוא לדאוג להצלחת הליכוד בבחירות, כמו תמיד אני מגויסת להצלחת תנועת הליכוד כדי שנוביל את המדינה גם אחרי ה 17 במרץ. לאורך הערעור הדגשתי כי אין יריבות אישית ביני ובין אבי דיכטר ואני בטוחה שגם הוא יוכל להיות חלק מהנבחרת בכנסת הבאה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך ה. הציפור חוזרת לקן...
פוליטיק | 19-01-2015 16:24
2
עיוות רצון הבוחר! פמיניזם רדיקאלי לא במפלגה שלנו!!
מאוכזב קשות | 19-01-2015 17:19
כולם חושבים שהטסנו אותה מהכנסת כי היא ימנית מדי - מי שחושב כך לא מביא בחשבון את המאות הרבות של הגברים המתוסכלים ביניהם אבות גרושים לילדים שחוטובלי הנ"ל העיזה לצרוח עליהם בכנסת כשהיתה יו"ר הוועדה למעמד האשה והשפילה אותם. לא נשכח ולא נסלח חוטובלי. אולי לא הצלחנו הפעם, אבל יש גם עוד בחירות לכנסת הבאה. הצד הזה של הפמיניזם הרדיקאלי לא נלקח אצלכם בחשבון - גם אני מתנחל וימני לא פחות ממנה אולי יותר- אב מזהה שהפמיניזם הרדיקאלי הוא אויב העם מפרק המשפחות ואסון שהדתיים הלאומיים טרם הבינו עם מה הם מתעסקים. מקווה שלפחות תלמד לקח ותפסיק לאמלל גברים כי גם לנו ולילדינו יש זכויות אדם.