قناة سبعة ערוץ שבע יקים אתר אינטרנט בערבית - סרוגים

قناة سبعة ערוץ שבע יקים אתר אינטרנט בערבית

קבוצת "בשבע" המפעילה את אתר האינטרנט של ערוץ 7, מקימה בימים אלו גם אתר בשפה הערבית אשר יפנה לערביי ארץ ישראל והעולם הערבי. דודו סעדה, המנכ"ל: " אנו נוטלים עלינו את המשימה של דיווחים מהימנים בשפה הערבית". צוות הכותבים: מזרחנים, אנשי תקשורת ערבים, ודרוזים יוצאי צה"ל.

author-image
قناة سبعة ערוץ שבע יקים אתר אינטרנט בערבית
  גם בערבית. ערוץ 7

 קבוצת "בשבע" מקימה בימים אלו אתר אינטרנט בשפה הערבית אשר יפנה לערביי ארץ ישראל והעולם הערבי. הקבוצה שהוקמה לפני 9 שנים כוללת את העיתון "בשבע" ואת אתר האינטרנט של ערוץ 7, אשר מתורגם ל-3 שפות נוספות: אנגלית, צרפתית ורוסית.

דודו סעדה מנכ"ל קבוצת בשבע מציין שבשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה בה אנשים אשר לא ממש מזדהים עם הדעות אותן האתר מציג, נכנסים אליו על מנת להבין את הלך הרוח בחברה הישראלית, האג'נדה הימנית, אהבת א"י ועוד, ואנשי מערכת האתר אף זיהתה כתובות IP ממדינות העולם הערבי.

סעדה מציין שבקבוצה מאמינים כי עולם האינטרנט הוא העתיד ובקבוצה התקבלה החלטה אסטרטגית שיש מקום לאתר אשר יביא לציבור הערבי את האג'נדה האמיתית והכנה של הציבור הישראלי, אשר רוצה שלום, יחד עם ההשקפה הישראלית הרציונאלית ואהבת ארץ ישראל.

האתר החדש בערבית, אשר צפוי לעלות בתחילת שנת 2011 יכלול מאמרים אשר יופיעו באתר הראשי ובעיתון "בשבע" (מתורגמים כמובן לערבית) וכן יתן במה לכותבים ולמאמרים של אזרחים ועיתונאים מהציבור הערבי בארץ ובעולם אשר ירצו להשמיע את הקול השפוי.

סעדה מציין שגם בעולם הערבי ישנם אנשי תקשורת אשר לא דוגלים בקיצוניות ומחזיקים בדעות שפויות, אך לא יכולים להביע אותן בשל הצנזורה. האתר הערבי של "בשבע" יספק להם את הבמה הזו בדיוק, וזאת המהפכה הגדולה שהאתר שואף להביא.

סעדה מציין שהאתר יכלול גם בלוגים ופורמים ובימים אלו נשלם תהליך הרכבת המערכת אשר תכלול כ-5 עורכים וכתבים קבועים ועוד מספר פרילנסרים. סעדה מוסיף כי אנשי המערכת יורכבו מישראלים דוברי ערבית, מזרחנים, אנשי תקשורת מהמגזר הערבי – ישראלי, יוצאי צבא מהעדה הדרוזית ועוד.

"במהלך השנה הראשונה קבוצת "בשבע" תשקיע כמיליון ש"ח בהקמת האתר ואני מאמין יהיו הרבה חברות שיהיו מעוניינות לפרסם בו על מנת להגיע לקהל היעד של האתר, כולל חברות בינ"ל" מוסיף סעדה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מוזר...
מיקי מחשבים | 11-11-2010 23:45
זה לא נשמע לכם קצת מוזר שעיתון ימני שכזה יכתוב מאמרים בערבית?! נשמע קצת משונה לא יודע. מה שכן, זה באמת מפתיע וחדשני. איזה יוזמה....
2
naiz group in south of france make experience
benyayer joelle esther | 02-02-2016 12:04
help inside the army fropm holland lighstraaqd to boulouris with commandos close karel herman this people are everywhere in south of france test people blood group famous for them ab make amputation from var to italy where the grand daughter mussolini is they kills a lot people festival the ramily of my ex austria origin have kills jeqwish in holland and than with herman heckert guy crouzet also sympathisant of nazi group some evangeliste wery special is real an evasion in south of france some french from south got like me teeth trouble this group have hen i was juoelle esther benyayerhen cut the brain of einstein family profanation of this grave w