גורמים בסביבת חוטובלי: "נפעל לספירה מחודשת של כל הקלפיות"

גורמים בסביבת חוטובלי: "נפעל לספירה מחודשת של כל הקלפיות"

גורמים בסביבתה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי מסרבים לקבל את תוצאות הבחירות הפנימיות בליכוד ומבהירים כי יפעלו לספירה מחודשת של כל הקלפיות. "כל בר דעת מבין שיש פה בעיה. משהו פה לא דפק".

"מאמינים שנשיג את 55 הקולות החסרים"
  פלאש 90

לא מוותרים.

אמנם גם ספירת הקולות החוזרת של עשרות קלפיות השאירה את חברת הכנסת ציפי חוטובלי במקום ה – 26 והלא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה – 20, אך הפער הקטן, 55 קולות בלבד, מאבי דיכטר הממוקם במקום ה – 20, גורמים למקורביה להאמין כי בבדיקה נוספת חוטובלי יכולה לעשות את המהפך הדרוש ולהתמקם במקום ה- 20 ומבטיחים כי ייאבקו על ספירה מחודשת של כל הקלפיות.

"אנחנו מבקשים לפתוח מחדש את כל הפרוטוקולים של כל הקלפיות בארץ", הבהירו מקורביה של סגנית השר בשיחה עם חדשות 2 Online.

לדבריהם: "אנחנו מאמינים שנשיג את 55 הקולות החסרים. לא יכול להיות שיומיים אחרי תוצאות האמת הדברים משתנים ופתאום מגלים שלא ספרו חלק מהקולות. זה הזוי. אנחנו מבקשים לעשות בדיקה מחדש בעצמנו. כל בר דעת מבין שיש פה בעיה. משהו פה לא דפק".

כאמור, בתום ספירה חוזרת של חלק מהקלפיות, שעל פי החשד היו בהן אי סדרים, חוטובלי דורגה במקום ה-26 והלא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, כשרק 55 קולות מפרידים בינה לבין אבי דיכטר במקום ה-20 הריאלי.

כזכור, לאחר ספירת הקלפיות ביום חמישי, גורמים בליכוד מסרו שלשום כי "התוצאות שפורסמו בתקשורת ביום חמישי בערב אינן תוצאות רשמיות. התוצאות הרשמיות תפורסמנה רק לאחר שיתבצע שלב של בדיקת הפרוטוקולים של כל אחת מהקלפיות ברחבי הארץ והתאמתם לנתוני ההצבעה בכל אחת מקלפיות אלה".

על פי אותם גורמים: "הליך זה יתבצע על ידי ועדת הבחירות של הליכוד בהתאם ללוח זמנים שנקבע על ידי הוועדה מראש, עוד לפני הבחירות".

הגורמים בליכוד דוחים את הטענות לפיהן היו זיופים בחלק מהקלפיות ואומרים: "הבחירות התקיימו בסדר מופתי תוך שמירה והקפדה על טוהר הבחירות וככל שישנה אי התאמה כזו או אחרת, הרי שמדובר במקרים בודדים שייבדקו בקפדנות וביסודיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ש"ס יורדת
איציק | 05-01-2015 22:40
זאת לא אמרה שטוב שש"ס יורדת , רק נקודה למחשבה .