עטרה ליושנה: הרב שטרן יקבל קהל בבית הרב קוק - סרוגים

עטרה ליושנה: הרב שטרן יקבל קהל בבית הרב קוק

רבה של ירושלים, הרב אריה שטרן, הודיע כי יחל לקבל קהל מדי שבוע בבית הרב קוק בירושלים. הרב בחר את בית הרב קוק בשל הסימליות של המקום והקשר שלו למנהיגה של הציונות הדתית הרב קוק.

author-image
עטרה ליושנה: הרב שטרן יקבל קהל בבית הרב קוק
  הרב אריה שטרן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

רבה של ירושלים, הרב אריה שטרן, הודיע על פתיחת קבלת קהל לציבור הרחב מידי שבוע.

הרב שטרן הודיע מיד עם כניסתו לתפקיד כי כחלק מהנגשת שירותי הדת והארת הפנים לציבור הרחב הוא מעוניין לסייע ולהיפגש עם הציבור.

כחלק ממטרה זו החליט הרב שטרן לקבל מידי יום שלישי קהל בבית הרב קוק בירושלים. הרב בחר את בית הרב קוק בשל הסימליות של המקום והקשר שלו למנהיגה של הציונות הדתית הרב קוק.

"יש ציבור רחב בישראל שלא מכיר לעומק את שירותי הדת ונתקל בשאלות שונות שהוא מעוניין לקבל עליהם תשובה״ הסביר הרב שטרן, והוסיף כי "כחלק מתפקידי כרב אני רואה לנכון גם לעזור לציבור בשאלות היום יום ולעמוד לרשותו בכל פנייה שיש לו".

הרב שטרן הסביר כי זה יכול להיות מבעלי עסקים שנתקלו בבעיות מול מערכת הכשרות או שרוצים לתת הצעות ייעול ועד לפניות בנושאים אחרים של שירותי ושאלות הלכתיות.

״הציבור רוצה מענה ומעוניין להיות מחובר לערכים יהודיים. אם נדע לתת לו את זה ולהאיר לו פנים, הוא יתחבר הרבה יותר ובכך נדע גם להוריד את המתח הקיים בין הציבורים השונים בחברה הישראלית", אמר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ההבדל הגדול שהרב קוק לא רדף אחרי התפקיד.....
יחיאל | 24-12-2014 21:01
2
לשם שמים
ישראל | 24-12-2014 23:56
לר' יחיאל יצ"ו הערתך מיותרת , איש לא מבקש מאיש לחפש את "ההבדל" , שנזכה כולנו להגדיל תורה ולהרבות אהבה ואמונה.
3
ל-1 הערתך לא רק מיותרת אלא מרושעת ושקרית
| 25-12-2014 22:42
בניגוד לכל הרבנים הראשיים שנבחרו בשנים האחרונות שקודם הגישו מועמדות מבלי שאיש שלח אותם (וגם זה לא כ"כ נורא כך היה בעמ"י מאז ומעולם) הרי שהרב שטרן הלך קודם ליטול עצה מין הזקנים ומועמדותו היתה בשליחותם של זקני הרבנים של הצה"ד