ראיון מרגש: "הדר היה גיבור עוד לפני שהיה חייל" - סרוגים

ראיון מרגש: "הדר היה גיבור עוד לפני שהיה חייל"

עדנה סרוסי ארוסתו של סגן הדר גולדין הי"ד שנהרג במבצע צוק איתן, מספרת על ההיכרות עם הדר, על האובדן וכיצד ממשיכים הלאה. ראיון מלא כוחות, גבורה ואור

ראיון מרגש: "הדר היה גיבור עוד לפני שהיה חייל"
  עדנה סרוסי בערוץ 20 (צילום מסך)

"יש משהו בחנוכה שמדבר על האור ועל הגבורה. והדר היה גיבור עוד הרבה לפני שהוא היה חייל", כך אומרת עדנה סרוסי, ארוסתו של סגן הדר גולדין הי"ד שנהרג במבצע צוק איתן.

בראיון ששודר בערוץ 20 מספרת עדנה על ההיכרות עם הדר, על האובדן וכיצד ממשיכים הלאה.

צפו בראיון מלא כוחות, גבורה ואור

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שהקב"ה ישלח רפואה ומזור לנפשך את נשמעת אדם נפלא ומיוחד
שם | 22-12-2014 14:18
אני מבין ללבך ומזדהה איתך בכל ליבי . והעיקר אני גאה בך ובשכמותך.
2
מה שמציק לנו
| 23-12-2014 23:33
שלום רב אחותי היקרה , מה שמציק לנו בחצאיות קצרות, בבגדים צרים, וכו' זה ממש לא טפשי וזה קשה מאוד לכל בת ישראל ולכל אשה בעולם, היום שאני נשואה ואחרי שהבנתי מה זה "ראש של גבר " החלטתי בלי נדר להאריך (ולא ללבוש את המגף הזו..) את החצאיות הקצרות, וזה באמת ממש קשה לי. אבל אנו משתדלות לעשות את זה לכבוד ה´ יתברך שמו, שהוא יותר חשוב מכל השאר, והוא יתן לנו כוח להחזיק מעמד ורק בבריאות. דרך אגב, גם לא לחבוש פאה מעוצבת ויפה, אלא מטפחת -חתיכת בד זה קשה מאוד. אבל אם לא רוצים להיות צבועים, ואם כבר שומרים אז עד הסוף כי גם ככה מוותרים ולא נהנים מהעולם הזה אז לפחות נשתדל לדאוג על העולם הבא ולפום צערא אגרא. יישר כוחך ! אחותי היקרה, על גופך תשמרי! כך את עצמך תכבדי! את בת מלך! נסיכה! את יהלום יקר! את מלכה של העולם! יהלום שומרים בתוך קופסא, שומרים בכל משמר כי הוא בעל ערך יקר, כך תשמרי על עצמך! תזכרי תמיד שאת בעלת ערך יקר מאוד! תשמרי על הכבוד שלך אחותי את יקרה לי! נסיכים בני מלכים נמשכים למידות טובות ולצניעות, תחשבי על עצמך מה את רוצה למשוך? זבובים או נסיכים. אל תנסי לרצות אחרים. בגלל נשים הלובשות קצר וכו' הבנים נכשלים בהרהורים אסורים.. רואים הגוף שלכם ברחוב, בתמונות, והראש שלהם בענינים, בגללכם הם שופכים זרע לבטלה! פוגמים בברית שלהם אם אלוקים! מיי יתן על זה את הדין את חושבת? אלו הבנות ונשים היפות, שמושכים את העין בבגדים צרים וקצר! סליחה על הביוטים אבל רק ככה מבינים. די לעשות מעצמיכם צוחק דיי הגוף שלך יקר אחותי! יש לך כבוד? יש לך ערך? אז תשמרי עליו! אם הגוף שלך יקר תכסי אותו בבגדים ארוכים ורחבים! דבר יקר דבר שיש לו ערך שומרים עליו!! מסתרים אותו!! בכספת!! סליחה על הביוטים אבל רק ככה מבינים. רק תבדקי את עצמך.... כתוב בהלכה: "אשה בת ישראל, לא תלבש בגדים מבריקים או מצויירים באופן רועש ומשונה, או בולט, כגון צבעים מנוגדים. ותתן דעתה שלא יהיו רווחים גדולים בין הכפתורים או הלחצנים, כי עלול שיתגלה בשרה מבין הרווחים. ובשמלה או בחצאית, לא יהא פֶּתַח או שֶׁסַע אפילו אם כולו מתחת הברך, גם כשיש לה גרביים, לפי שזוהי דרך פריצות למשוך את העיניים. הנעליים לא יהיו בעלי עקֵבים צרים וגבוהים מדאי ולא ירעישו בזמן הליכתה" לא ניתנו תכשיטים לָאשה, אלא כדי שתתקשט ותתנאה בהם בתוך ביתה רק בפני בעלה. כל הכבוד לך נשמה טהורה וקדושה!!! תמשיכי לשמור על הכבוד שלך, ואם את תכבדי את עצמך יכבדו אותך בחזרה!!!!!! בהצלחה חוה י.
3
לתגובה 2 , חוה
אוהד | 03-02-2015 17:22
מה התכוונה "המשוררת" חוה להגיד? למי מופנים דבריה? התגובה המוזרה לא תואמת כלל את הראיון עם הבחורה הרגישה והמדהימה כאן. ומי שמך להגיב בשם ה"בנים" שהם נכשלים בגלל חוסר צניעות של נשים? כל אחד מאיתנו הוא אדם בפני עצמו, עם אופי משלו.איננו חטיבה אחת. האם יכול להיות שאת ממליצה לנשים לכסות עצמן כמו נשות הטליבאן היהודיות???
4
עדנה זו המורה...
מכפתלכם | 21-06-2021 6:56
עדנה זו המורה שלייייי