המשגיחה שנלחמת ברבנות הראשית נתפסה מגדלת קנאביס בביתה

המשגיחה שנלחמת ברבנות הראשית נתפסה מגדלת קנאביס בביתה

אביבית רביע מפקחת הכשרות של ארגון "השגחה פרטית" הנלחם במערך הכשרות של הרבנות הראשית ומציע כשרות מתוך אמון, נתפסה מגדלת שיח קנאביס בביתה

הלוחמת נגד הרבנות נתפסה מגדלת קנאביס
  צילום שאטרסטוק

לפני כשנה התפרסמה אביבית רביע, אם לשבעה מביתר עילית בכך שעשתה היסטורי. לאחר מאבק ממושך של ארגוני הנשים ועתירה לבג"ץ ביחד עם תנועת 'אמונה' , נעתרה הרבנת לבקשתה והסמיכה אותה למשגיחת הכשרות הראשונה במדינת ישראל.

רביע הסבירה כי תפקידה כמשגיחת כשרות אמור להיות מהותי במיוחד. "באופן טבעי, מי עוסקת יותר במזון? האישה, כמה שזה לא נשמע פוליטקלי קורקט. זה קצת הזוי שהרבנות אמרה 'זה לא עיסוקכן'. אנחנו כאן כדי לשנות".

בינתיים הצטרפה רביע לארגון 'השגחה פרטית' הנלחם במערך הכשרות של הרבנות, ומציע כשרות מתוך אמון בבעלי העסקים. הארגון מעניק תעודות כשרות אלטרנטיביות לחנויות המזון תוך שהוא קורא להם להפסיק להיות תלויים במערך הכשרות של הרבנות.

אסור להאמין

היום מפרסם הכתב משה הלר באתר מיינט, כי המשטרה עצרה לחקירה את אביבית רביע אחרי שמצאה בביתה שיח גדול של מריחואנה.לדברי רביע, הגידול נעשה לשימושה הפרטי בלבד, אך לפי המידע שהגיע לידי המשטרה השתמשו בחומר האסור גם אנשים נוספים. בבית מתגוררים כמה משבעת ילדיה, שהם עדיין קטינים.

במשטרה מעריכים שבהמשך יוגש נגד רביע כתב אישום על עבירות של החזקה סמים וגידול סמים. באתר מיינט הובאה תגובתה של רביע שסירבה להתייחס לפרטים ומסרה שהיא לוקחת את האחריות על מעשיה.

מ'השגחה פרטית' נמסר: "אנו מצטערים לשמוע על החשדות נגד רביע ומאחלים לה שהחשדות יופרכו ויתברר שאין בהם כל ממש. עם זאת, אנו מתייחסים לעניין בכובד ראש, ולפיכך הורינו לעת הזאת להשעות באופן מיידי את פעילותה במערך ההשגחה עד אשר תתבררנה העובדות לאשורן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נו אז מה גידלה קאנביס או גידלה ילד נו מה הקורה?
אבי | 19-12-2014 13:03
2
אז מה??
ואריה דרעי גנב | 20-12-2014 9:50
כל הדת ככה!