מועמדותו של נתניהו עלולה להיפסל - סרוגים

מועמדותו של נתניהו עלולה להיפסל

מבקר הליכוד זימן את ראש הממשלה לשימוע שעלול לפסול את מועמדותו לראשות הליכוד וזאת בשל שימוש שעשה, לכאורה, בעובדי ובמשאבי המפלגה לשם קידום מועמדותו בפריימריז.

מועמדותו של נתניהו עלולה להיפסל
  (צילום: חיים צח. לע"מ)

האם ראש הממשלה, בנימין נתניהו יודח מראשות הליכוד עוד לפני הבחירות לראשות המפלגה?

הבוקר מדווח האתר מעריב online כי מבקר מפלגת הליכוד, עו"ד שי גלילי, צפוי לזמן את נתניהו לשימוע לפני פסילת מועמדותו לראשות התנועה וזאת בשל שימוש, לכאורה, שעשה נתניהו בעובדי ובמשאבי המפלגה לשם קידום מועמדותו בבחירות המקדימות לליכוד.

במכתב ששיגר עו"ד גלילי לנתניהו הוא הזמין את ראש הממשלה לשימוע בעל פה או בכתב "לנוכח הפגיעה החמורה בשיוויון ובחוק המפלגות" וזאת לאחר שלטענתו נתניהו ערך כנס פעילים ויושבי ראש סניפים בבניין המפלגה, מצודת זאב בתל אביב, תוך "השתתפות, ארגון וסיוע, ליווי ושליחת הודעות מטעם עובדים שכירים במנגנון המפלגה".

בנוסף, טוען המבקר כי גם מנכ"ל המפלגה ועובדי מטה נוספים השתתפו בכינוס "וכל זאת בעיצומה של מערכת הבחירות המקדימות בליכוד, שבמסגרתה הינך חוסה תחת הגדרה של מועמד ותוך שהיה בכנס האמור כדי לקדם את מועמדותך בבחירות המקדימות".

ממטה הפריימריס של נתניהו נמסר: ״מדובר בנייר תמוה, הזוי ומשולל יסוד. על פניו נראה כי עומדים מאחוריו גורמים פוליטיים אינטרסנטיים. ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל בכל עניין תוך שמירה מוחלטת על הוראות החוק והוראות חוקת הליכוד ומקפיד לקיים כלשונם את כל הכללים והנהלים המחייבים. כך במירוץ לפריימריס וכך בכל נושא. הנייר המסולף והמגמתי ייענה בתגובה משפטית הולמת".

מסביבת ראש הממשלה נמסר עוד כי ״מדובר באירוע כללי של הליכוד, שנערך במצודת זאב, ואשר עסק בהליכי הבחירות הפנימיות ובתוצאות ההצבעה של חברי הליכוד – ולא היה חלק מקמפיין הפריימריס. שני עובדי לשכת יו״ר הליכוד המוזכרים בדו״ח מועסקים במשרות אמון – כיועץ הפוליטי של יו״ר הליכוד ומזכירת היו״ר – וככאלה הם מורשים ומוסמכים על פי כל דין להשתתף בכול פעילויותיו של יו״ר הליכוד ובוודאי בכל פעילות פוליטית שלו״.

בתוך כך, סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת משה פייגלין, הודיע אתמול (חמישי) כי בכוונתו להסיר את מועמדותו מהמירוץ לראשות הליכוד ולהתמודד רק על מקום בכנסת.

החלטתו של פייגלין באה בעקבות קביעתו הסופית של בית הדין של הליכוד לפיה הבחירות יוקדמו וייערכו באותו היום, דבר המקשה על פייגלין להתמודד בשתי חזיתות.

"קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית", כתב פייגלין הבוקר.

לדבריו: "אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן, בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
במו ידיכם הורסים את הליכוד
נחום | 19-12-2014 13:17
אם אין נתניהו אין במי לבחור-הליכוד יהיה ז"ל
2
נתניהו הרס ליכוד גירש את כחלון וסער
שלומי | 19-12-2014 15:52