פייגלין פרש מהמירוץ לראשות הליכוד - סרוגים

פייגלין פרש מהמירוץ לראשות הליכוד

בעקבות החלטת בית הדין של הליכוד על הקדמת הפריימריז, הודיע חבר הכנסת משה פייגלין על הסרת מועמדותו בבחירות לראשות המפלגה. "התמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית"

author-image
פייגלין פרש מהמירוץ לראשות הליכוד
  התמודדות בלתי אפשרית. פייגלין (צילום: יח"צ)

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת משה פייגלין, הודיע הבוקר (חמישי) כי בכוונתו להסיר את מועמדותו מהמירוץ לראשות הליכוד ולהתמודד רק על מקום בכנסת.

החלטתו של פייגלין באה בעקבות קביעתו הסופית של בית הדין של הליכוד לפיה הבחירות יוקדמו וייערכו באותו היום, דבר המקשה על פייגלין להתמודד בשתי חזיתות.

"קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית", כתב פייגלין הבוקר.

לדבריו: "אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן, בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו".

בעקבות הודעתו של פייגלין אמר חבר הכנסת, דני דנון, המתמודד אף הוא לראשות הליכוד כי  "אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין".

"הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה", אמר דנון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דנון דמוקרטיה חחחחחחחההה
לימור | 18-12-2014 8:38