הלשכה המשפטית בכנסת הגישה היום (רביעי) את תשובתה לעתירות שהוגשו לבג"ץ בנוגע להצבעה על בחירת מבקר המדינה שהתקיימה במליאה, וטענה כי לא היה פגם בתהליך.
בתצהיר שהגישה נכתב כי "בענייננו לא נפל בבחירות ליקוי היורד לשורש העניין. למעלה מן הצורך, אילו נפל פגם בבחירות, אזי היה עלינו להידרש לתוצאותיו של פגם זה".
העתירות שהוגשו מבקשות לבטל את מינויו של מיכאל ראבילו למבקר המדינה בטענות להפרת חשאיות ההצבעה, אחרי שחברי הכנסת צילמו "סלפי" עם פתקי ההצבעה מאחורי הפרגוד.
תגובות