עדינה בר שלום: "אריה מרחיק את כל מי שהיה קרוב לאבא שלי"

עדינה בר שלום: "אריה מרחיק את כל מי שהיה קרוב לאבא שלי"

באחת ההקלטות שנחשפו בימים האחרונים נשמעת בר שלום מותחת ביקורת חריפה על יו"ר ש"ס, אריה דרעי. "מה אלי ישי עשה לו? 13 שנה אלי היה שליח של אבא".

"אריה מרחיק את כל מי שהיה קרוב לאבא שלי"
  עדינה בר שלום (צילום: כיכר השבת)

בהקלטות שנחשפו ופורסמו היום (שלישי) בגל"צ נשמעת בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וחברת מועצת הנשים החדשה של ש"ס, עדינה בר שלום, כשהיא מותחת ביקורת חריפה על התנהלותו של יו"ר המפלגה, חבר הכנסת אריה דרעי, ומבהירה כי אינה מבינה מה אלי ישי עשה לו.

באחת ההקלטות נשמעת בר שלום אומרת כי "הכלא השפיע על אריה דרעי לרעה. אני לא חושבת שאריה מתנהל נכון. אריה לא מתנהג בדרך שאבא שלי קבע לו. אף אחד לא יודע מה יהיה בבחירות אך אם אריה יתנהל כמו עכשיו בטוח הוא ירד במנדטים. למה אריה מתקוטט עם כולם? למה הוא מזלזל בכולם? מה אלי ישי עשה לו? 13 שנה אלי היה שליח של אבא. אריה מרחיק את כל מי שהיה קרוב לאבא שלי".

האזינו להקלטה:

כאמור, זו אינה ההקלטה היחידה שנחשפה בגל"צ בה נשמעת בר שלום מותחת ביקורת על דרעי. גם אתמול נחשפו הקלטות כאלה, עליהן כבר הספיקה בר שלום להתנצל בפני אריה דרעי.

כזכור, שלשום כינסו דרעי ובר שלום מסיבת עיתונאים משותפת בה הודיעו על הקצת מועצת הנשים של ש"ס בה תהיה בר שלום חברה.

בתוך כך, אמש הודיע חבר הכנסת אלי ישי על פרישתו ממפלגת ש"ס לאחר 30 שנה והקמת מפלגה חדשה עם חבר הכנסת יוני שטבון. היום חשף ישי כי בימים האחרונים הוא ניהל משא ומתן עם יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל, במה שנראה כרגע כמהלך שאינו ייצא לפועל וזאת לאחר דבריו הערב של הרב מזוז לפיהם נשים לא ישולבו ברשימתו החדשה של ישי.

אמירתו של הרב מזוז סותמת את הגולל על האפשרות לאיחוד עם ישי וזאת לאחר שאורי אריאל לא יוכל לשלב את חברת הכנסת אורית סטרוק במפלגה של ישי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דרעי דרעי דרעי דרעי-מוביל את ש"ס לדראון! יש לעצור אותו!
גימי-יהודי מיהודה | 16-12-2014 23:34