פעילי להב"ה הודו בהצתת ביה"ס הדו לשוני בירושלים - סרוגים

פעילי להב"ה הודו בהצתת ביה"ס הדו לשוני בירושלים

הותר לפרסום כי השב"כ והמשטרה נעצרו בשבת שעברה שלושה פעילי ארגון להב"ה החשודים בביצוע הצתת בית הספר הדו- לשוני בירושלים וריסוס כתובות נגד ערבים ונגד התבוללות

פעילי להב"ה הודו בהצתת ביה"ס הדו לשוני בירושלים
  ח"כ שי פירון במקום השריפה (דוברות משרד החינוך)

הותר לפרסום כי השב"כ והמשטרה נעצרו במוצאי שבת שעברה שלושה פעילי ארגון להב"ה החשודים בביצוע הצתת בית הספר הדו- לשוני בירושלים וריסוס כתובות נגד ערבים ונגד התבוללות.

בחקירתם בשב"כ הודו השלושה בביצוע המעשה. השלושה-יצחק גבאי, בן 22 מירושלים, והאחים נחמן טוויטו, בן 18 ושלמה טוויטו בן 20 מביתר עלית.

השלושה פעילי ארגון להב"ה ("ארגון למניעת התבוללות בארץ הקודש")- הפועל נגד זוגות מעורבים ומתנגד לדו-קיום ולהתבוללות בחברה הישראלית. מחקירתם עולה כי ביצעו את הפגיעה בביה"ס הדו לשוני מאחר ובבית הספר לומדים יחד יהודים וערבים ובמטרה לעלות את ההתנגדות לדו-קיום והתבוללות לראש סדר היום הציבורי והתקשורתי. במסגרת הארגון מונחלת לפעילים משנתו של כהנא, וברוח זו רוססו בביה"ס הססמאות "כהנא צדק" ו"אין דו קיום עם הסרטן", הלקוחה ממשנתו של הרב כהנא.

בשב"כ ובמשטרה אומרים כי האירוע חמור זה מצטרף לשורת אירועים אלימים בהם היו מעורבים לאחרונה פעילים תומכי אידיאולוגיה כהניסטית החברים בארגון להב"ה.

עורכי הדין איתמר בן גביר ואביחי חגבי המייצגים החשודים מסרו לסרוגים: "בעקבות החלטת בימ"ש אתמול נפגשנו עם החשודים אחרי חמישה ימים שנחקרו בשב"כ. גילנו התעללות קשה; מניעת שינה לחץ נפשי ומסתבר כי אחד החשודים אמר כבר ביום הראשון כי איים עליו חוקר שב"כ כי אם לא יודה הוא: "יקרע לו את התחת…". במצב דברים זה  הם היו מסוגלים להודות גם  ברצח ארלוזורוב. אנו נבקש לפסול את ההודאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שימוש מזעזע בדת לגזענות מטופשת
גל | 11-12-2014 21:28