הרב אלי בן דהן ערך עצרת תפילה: "לגרש משפחות המחבלים"

הרב אלי בן דהן ערך עצרת תפילה: "לגרש משפחות המחבלים"

כ-60 ראשי סניפי הבית היהודי מכל רחבי הארץ הגיעו הערב לביקור חיזוק בירושלים אותו אירח הרב אלי בן דהן סגן השר לשירותי דת. "אני קורא לשר אהרונוביץ' לפעול נגדם ביד קשה ולהפסיק את פריחתה של מדינת חמאסטן ממש פה מתחת לאפינו".

בן דהן ערך עצרת תפילה: "לגרש משפחות המחבלים"

כ-60 ראשי סניפי הבית היהודי מכל רחבי הארץ הגיעו הערב לביקור חיזוק בירושלים אותו אירח הרב אלי בן דהן סגן השר לשירותי דת.

ראשי הסניפים ערכו סיור במנהרות הכותל ותפילה לרפואת הפצועים בהובלת סגן השר הרב בן דהן ובהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ'.

רב הכותל הרב רבינוביץ סיפר לראשי הסניפים כי הכותל שומם יחסית בחודשים האחרונים וקרא לראשי הסניפים לקרוא לציבור להגיע לכותל ולא לחשוש.

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן אמר: "במיוחד בימים שבהם הטרור מרים ראש בבירת ישראל, עלינו להגביר את פעילותינו בירושלים. על ממשלת ישראל לגרש את משפחות המחבלים מהארץ ולהרוס את בתיהם, רק באופן הזה תיווצר הרתעה יעילה. עודנו עומדים כאן ואנו שומעים את זיקוקי השמחה של התושבים הערבים באזור, אני קורא לשר אהרונוביץ' לפעול נגדם ביד קשה ולהפסיק את פריחתה של מדינת חמאסטן ממש פה מתחת לאפינו."
עוד הוסיף: "הציבור הישראלי מבין שיש מפלגה אחת שדבקה בדרכה וזו מפלגת הבית היהודי, היום אנחנו המפלגה היחידה שלא פוחדת מבחירות."

יו"ר מועצת ראשי הסניפים עמיעד טאוב מסר כי דווקא היום ועל רקע הניסיונות העקובים מדם לקעקע את זכותינו על ארצנו בכוח הטרור באנו להגיד באופן חד וברור כי מעשי הרצח הפחדניים לא ירתיעו אותנו נמשיך לחזק את עמנו ארצנו ובירתנו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא נשכח לבן דהאן את הבגידה הקשה במרן הגר"מ אליהו זצ"ל
יניב | 19-11-2014 8:35