ברוך מרזל מבהיר: "הרב אוירבך לא תמך בתנועת כך" - סרוגים

ברוך מרזל מבהיר: "הרב אוירבך לא תמך בתנועת כך"

בראיון למהדורה המרכזית עם מוטי לביא, ברדיו קול חי, מבהיר ברוך מרזל, כי הרב שלמה זלמן אוירבך לא תמך בתנועת כך. "הרב אוירבך אולי נופף לרב כהנא, אבל בהומור ולא בתור תמיכה." האזינו לראיון המלא.

ברוך מרזל מבהיר: "הרב אוירבך לא תמך בתנועת כך"
  הרב אוירבך בקומיקס (יח"צ)

בראיון ל"מהדורה המרכזית" עם מוטי לביא ברדיו קול חי, התייחס היום (ה) ברוך מרזל, מי שהיה תלמידו של הרב מאיר כהנא ז"ל לקומיקס החדש שיצא לזכר הרב. בקומיקס הופיעה גם דמותו של הרב שלמה זלמן אוירבך זצ"ל, כשהוא מניף אגרוף קפוץ.

הרב אוירבך בקומיקס (יח"צ)

בראיון אומר ברוך מרזל:

"לא נהנתי לראות את התמונה של הרב אוירבך בספר קומיקס. אני לא הייתי עושה את זה. למרות שהספר הוא רציני. אני הייתי ממליץ לא לעשות את זה."

"העובדות נכונות, הרב אוירבך אכן הניף אגרוף. אני הייתי נוכח במפגשים. הרב אוירבך אולי נופף לרב כהנא אבל בהומור ולא בתור תמיכה."

"אני יודע שהוא לא היה תומך בתנועת כך. הוא העריך את הרב כהנא, אבל מצד שני הוא לא תמך באידיאולוגיה של הרב כהנא. ואני אומר זאת הן בתור תלמיד של הרב כהנא והן בתור תלמיד של הרב אוירבך."

האזינו לראיון (באדיבות "רדיו קול חי")

[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2010/10/MARZEL.mp3[/podcast]

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אפשר להשיג את הספר:
ישיבת הרעיון היהודי | 21-10-2010 23:20
אפשר להשיג את הספר בטל' 025823540. הספר יימכר גם באזכרה של הרב כהנא ביום שלישי הקרוב י"ח חשון בשעה 18:00 ברמדה רנסנס. ירושלים.
2
כ"ך היא תנועה בלתי חוקית
יובל | 22-10-2010 13:52
הוצאה מחוץ לחוק. לא מבין למה לא עוצרים ומענישים את פעיליה. ואח"כ מתלוננים למה ועדת המעקב לא מחוץ לחוק ולמה לא עדאללה וכו'.