יוחאי דמרי נבחר לראשות מועצת הר חברון - סרוגים

יוחאי דמרי נבחר לראשות מועצת הר חברון

הבחירות לראשות המועצות האזוריות נערכו היום. בהר חברון ניצח יוחאי דמרי מעתניאל שנתמך על ידי הבית היהודי עם 65% את איציק זרגרי שנתמך על ידי האיחוד הלאומי

יוחאי דמרי נבחר לראשות מועצת הר חברון
  ראש מועצה של הבית היהודי. דמרי (יח"צ)

יוחאי דמרי הוא ראש המועצה החדש של המועצה האזורית הר חברון.

בבחירות שנערכו היום גרף דמרי, תושב עתניאל כ-65% מקולות הבוחרים, מול 35% של המתמודד איציק זרגרי. דמרי יכהן כראש המועצה ויחליף בתפקידו את צביקי בר חי שאחרי 14 שנה בתפקיד הודיע כי לא יתמודד פעם נוספת לתפקיד.

הקרב בין דמרי לזרגרי, היה גם דרבי בין הבית יהודי לאיחוד הלאומי. בדף הפייסבוק הרשמי של הבית היהודי, ליד תמונה של יוחאי דמרי, שהיה עד לאחרונה ראש אגף החינוך במועצה האזורית שומרון, מחובק עם נפתלי בנט נכתב כי "יוחאי דמרי זוכה לתמיכת 'הבית היהודי' לראשות המועצה האזורית הר חברון".

באיחוד הלאומי תמכו דווקא במתחרה איציק זרגרי, חבר מזכירות תקומה. השר אריאל אמר: "אני מכיר את איציק זרגרי שנים רבות ואת פעילותו האישית והציבורית. אין ספק שהינו אחד האנשים האיכותיים והטובים שביכולתו ובכישרונו יוביל את הר חברון לעתיד מצויין אל מול אתגרי התקופה הקרובה. אני קורא לכל התושבים להצביע ולבחור באיציק לראשות המועצה״

IMG-20131224-WA0040

דמרי חוגג ניצחון (צילום: מאיר דנה פיקאר)

דמרי תקף בעבר את המשא ומתן שמנהלת שרת המשפטים ציפי לבני עם הפלסטינים: "המו"מ המתמשך במחשכים שמקיימת לבני עם הנציגים הפלסטיניים פסול מיסודו ופוגע קשות בערכים הדמוקרטיים הבסיסיים במדינה. "לא יכול להיות מצב שבו ממשלה ימנית שאמורה לייצג את רצון העם, נעתרת לגחמות של שרה שזכתה להישג אלקטורלי זניח ושאמורה לקבוע החלטות הרות גורל עבור קבוצות שלמות בציבוריות הישראלית שאינם מאמינים בדרכה חסרת האחריות."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גרשון מסיקה ומרזל תמכו בו לפני בנט
הראלה | 25-12-2013 0:31
המפסיד אורי אריאל