המעריצים בהלם: "דאפט פאנק" הודיעו על פירוק בדרך מקורית. צפו

המעריצים בהלם: "דאפט פאנק" הודיעו על פירוק בדרך מקורית. צפו

לאחר כמעט 30 שנה של פעילות, ההרכב הבינלאומי "דאפט פאנק" הודיע הערב (ב') על פירוק בסרטון מקורי בו הם נראים מתפוצצים. ההרכב עומד מאחורי להיטים רבים, ביניהם: "Get Lucky" ושיתף פעולה עם אמנים מצליחים, כמו: דה וויקנד, פארל ויליאמס ועוד

לאחר 30 שנה: ההרכב הבינלאומי הודיע על פירוק
  (צילום: Olena Tatarintseva / Shutterstock.com)

ההרכב הבינלאומי "דאפט פאנק" הודיע הערב (ב') על פירוק, לאחר כמעט 30 שנה של פעילות. חברי ההרכב הצרפתי, גאי־מנואל דה הומם־קריסטו ותומא בנגלטר הודיעו על ההחלטה הדרמטית בסרטון מקורי בשם "אפילוג", אותו העלו לחשבון היוטיוב הרשמי שלהם ולרשתות החברתיות.

בסרטון שהצליח תוך שעות ספורות לצבור קרוב לחצי מיליון צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות, נראים חברי ההרכב מתהלכים במדבר ולבסוף מתפוצצים כשלאחר מכן מגיע האישור הסופי עם הכיתוב: "1993–2021". גם משרד יחסי הציבור של הלהקה, אישרו כי אכן מדובר בפירוק סופי.

הסינגל הראשון של "דאפט פאנק" יצא בשנת 1994 ונקרא "The New Wave". הצמד הפך עם השנים לאחד מהרכבי המוזיקה האלקטרונית המצליחים ביותר בכל הזמנים, וזכה בפרסי גראמי.

ההרכב העומד מאחורי להיטים רבים, ביניהם גם הלהיט המצליח: "Get Lucky", ואף שיתף פעולה עם אמנים מצליחים, כמו: דה וויקנד, פארל ויליאמס, קנייה ווסט ועוד.

השם "דאפט פאנק" (פאנק מטופש) נבחר כשחברי ההרכב קראו ביקורת בעיתון בריטי על ההרכב הקודם של השניים, דארלין' (Darlin'). הביקורת קטלה את הצמד ונתנה לקטע שהקליטו את הכינוי "אוסף של פאנק מטופש".

בראיונות מופיעים דאפט פאנק כצמד רובוטים. לטענת בנגלטר, ב-9 בספטמבר 1999, בשעה 9:09 בבוקר קרתה תאונה באולפן ההקלטות: הסמפלר שלהם התפוצץ בזמן שהם עבדו עליו, הם איבדו את הכרתם וכשהתעוררו הם גילו שהם רובוטים. ישנן מעט מאוד תמונות של פניהם של חברי ההרכב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו