ימינה: נצביע נגד דחיית התפזרות הכנסת - סרוגים

ימינה: נצביע נגד דחיית התפזרות הכנסת

חברי מפלגת ימינה יצביעו נגד דחיית פיזור הכנסת, אך יאפשרו את העברת תקציב המדינה עד לסוף החודש. בקואליציה חוששים כי גורמים בליכוד שתומכים בסער יטרפדו את המהלך

ימינה: נצביע נגד דחיית התפזרות הכנסת
  הדס פורוש/פלאש 90

מפלגת ימינה התייחסה לשתי סוגיות בוערות המונחות היום (שני) על שולחן הכנסת, והודיעה כי לא תתמוך בדחיית פיזור הכנסת, אך תאפשר להעביר את תקציב המדינה עד סוף החודש.

בימינה הודיעו כי יצביעו נגד דחיית פיזור הכנסת מכל סוג שהוא. שהוא לדברי המפלגה, "הממשלה הגרועה הזו חייבת ללכת הביתה מיד. רק הנהגה חדשה תוכל לתקן את ישראל".

עוד באותו נושא

דחיית הפיזור : הקואליציה לא תצטרך 61 ח"כים

"ללא קשר, מכיון שהמשחקים הפוליטיים של נתניהו וגנץ, יביאו לעצירת פעילות הממשלה ב 1 לינואר, אנחנו קוראים לממשלה הרעה הזו, רגע לפני פיזורה, להעביר את התיקון לחוק יסוד משק המדינה בהכין משרד האוצר ולאפשר להעביר כספים לכלל משרדי הממשלה על מנת שהמדינה לא תשותק בחודשים הגורליים שלפנינו".

מדובר באצבעות חשובות ביותר לקואליציה, זאת עקב התפרקות גוש כחול לבן וחשש כי ישנם עורקים סמויים בתוך הליכוד שתומכים בגדעון סער ויטרפדו את המהלך, לו נדרשים 61 אצבעות.

במהלך דיון בוועדת הכנסת אודות דחיית התפזרות הכנסת, טענה מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית עו"ד אורלי עדס: "אני אומרת דברים שאיני נוהגת לומר. עמדנו באתגרים, אולם הצעת החוק מכניסה אותנו להקפאה עד 5 בינואר. אם אכן ייערכו בחירות יהיו לנו 76 ימים למערכת בחירות הכי מורכבת שהייתה לנו אי פעם. זה אינו זמן מעשי. זו לא יכולת מקצועית אלא זה בלתי אפשרי".

"אם לא נתחיל לעבוד מידית ולא יהיו לנו 90 ימי עבודה, יש סכנה לקיום הבחירות כהלכה כפי שאנחנו מצפים. אנחנו לא מבקשים להיות בשיקולים של מועדי הבחירות. אולם, ככל שתחוקקו את החוק, תוסיפו סעיפים שיאפשרו לנו להתחיל בהיערכות מידית ולא להמתין לראות מה יתפתח. הכוונה להיערכות וקבלת מקדמות של 60 מיליון ₪ שיאפשר לנו לצאת למכרזים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
טוב שלא שואלים...
דוידוביץ | 21-12-2020 12:57
טוב שלא שואלים בנט תרגע תתפלל שתעבור את אחוז החסימה אלק לטובת אזרחי ישראל כמוך כלפיד הכל אינטרס אישי והמדינה ....
2
מפלגת בנט כמו...
יגור | 21-12-2020 13:13
מפלגת בנט כמו מפלגת זהות של פייגלין נעלמת. סמוטריץ פרוש תיתחבר לבית היהודי לעוצמה לציונות הדתית . עזוב עכשו את בנט .הוא לא לא מייצג את הציבור שלנו כלל
3
התמהיל הנכון הוא...
יוסי | 21-12-2020 13:40
התמהיל הנכון הוא יור יש עתיד מר יאיר לפיד יחד עם הרמטכל איזנקוט , יור ההסתדרות ניסנקורן ואלוף אלעזר שטרן. לפיד רהמ. איזנקוט לבטחון. ניסנקורן לאוצר ( בעת הזאת למרות היותו חצי קפיטליסט ולא סוציאליסט שלם הוא עדיין מתאים לתפקיד יותר מאחרים ). אלעזר שטרן שר החינוך והדתות. שרת חוץ רדיר כמאל מריח. אורנה ברביבאי שרת פנים. מאיר כהן יור כנסת. שרת האנרגיה אורית פרקש הכהן. מיקי חיימוביץ שרה לאיכות הסביבה. קארין אלהרר לרווחה. ועוד ועוד אנשים מצוינים. שר לבטחון פנים מיקי לוי. ועוד ועוד.
ברשות הפלסטינית,גויים...
מני | 21-12-2020 13:53
ברשות הפלסטינית,גויים לא יכולים לשלוט או למשול על יהודים,כל השאר שים באסלה ותיפתח את הניאגרה
4
רפורמי אתה ושרלו...
בני | 21-12-2020 13:56
רפורמי אתה ושרלו יכולים להקים את המיפלגה הרפורמית,לא תעבוד עלינו פעם נוספת,כל מי שחשב שאתה נסיך היתבלבל אתה צפרדע ותו לא תשב בבית מספיק לצעוק, לא כל מי שצועק צודק,הוא צועק וזהו,