בקרוב: ההשתקה בוואטסאפ תהפוך לחכמה יותר - סרוגים

בקרוב: ההשתקה בוואטסאפ תהפוך לחכמה יותר

אפליקציית וואטסאפ צפויה להוסיף בקרוב אפשרות חדשה ל"קריאה מאוחרת", שתאפשר להשתיק התראות לשיחה או קבוצה באופן חכם יותר. עוד צפוי להתווסף מאגר רקעים, שיאפשר לשים רקע שונה לכל שיחה או קבוצה

author-image
בקרוב: ההשתקה בוואטסאפ תהפוך לחכמה יותר
  (צילום: שאטרסטוק)

חידוש נוסף לטלפון: חברת וואטסאפ בוחנת כעת אפשרות חדשה לאפליקציית השיחות הפופולרית, שתשפר את היכולת להשתיק שיחות ולמנוע הפרעות תכופות.

לפי הדיווח באתר WaBetaInfo, העוקב אחרי העדכונים בגרסאות הבטה השונות של האפליקציה, החברה צפויה להוסיף אפשרות ל"קריאה מאוחרת" (Read Later), שתחליף את ארכיון ההודעות הישן. המשתמשים יוכלו להפעיל את הקריאה המאוחרת ברגע שמקבלים הודעה חדשה מאיש קשר או בקבוצה, ומאותו רגע השיחה תועבר לעמוד נפרד באפליקציה ולא תתריע בכלל על הודעות חדשות עד שהמשתמש יכנס לקרוא את ההודעה המקורית. בכך יהיה ניתן להשתיק קבוצה לזמן קצר מבלי לחשוש ש"תשכחו" לבטל את ההשתקה לאחר מכן.

אפשרות ה"קריאה המאוחרת" החדשה (צילום מסך מאתר WabetaInfo)

בנוסף דווח כי וואטסאפ מתכננת להוסיף 61 רקעים חדשים למאגר הרקעים של השיחות – כשכעת המשתמשים יוכלו להגדיר רקע נפרד לכל קבוצה או שיחה, וכן לשלוט על רמת השקיפות של בלוני ההודעות המוצגים. עד היום היה ניתן להגדיר רקע אחד בלבד לכל השיחות באפליקציה, או להשתמש בתמונה מהטלפון כרקע לשיחות.

רקעים נפרדים בכל שיחה (צילום מסך מאתר WabetaInfo)

בשלב הזה האפשרויות החדשות נמצאות רק בגרסאות הבטא השונות של וואטסאפ: הקריאה המאוחרת זמינה בגרסת הבטא לאפליקציית האייפון, בעוד שעדכון הרקעים החדש זמין רק לגרסת הבטא של אפליקציית האנדרואיד. לפי נסיון העבר, במידה ויוחלט להביא את החידושים לכלל המשתמשים, משתמשי המערכת שבה נבחנה כל אפשרות יהיו הראשונים לקבל את התכונה החדשה, ורק לאחר מכן יתבצע יישור קו שיוסיף את האפשרויות גם לפלטפורמות השונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו