נתניהו נגד צחי הנגבי: מצוקת הקורונה אמיתית - סרוגים

נתניהו נגד צחי הנגבי: מצוקת הקורונה אמיתית

בתגובה לדבריו של השר צחי הנגבי כי האמירה שאין מה לאכול בגלל הקורונה היא 'חארטה', נמסר מהליכוד כי ראש הממשלה מצר על אמירות מסוג זה: "הקורונה גובה מחירים כבדים"

נתניהו נגד צחי הנגבי: מצוקת הקורונה אמיתית
  צילום: סרוגים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב הערב (שבת) לדבריו של השר צחי הנגבי לפיו האמירה שאין לאנשים מה לאכול בגלל הקורונה היא 'חארטה', ואמר כי הוא מצר על אמירות כאלה.

ממפלגת הליכוד נמסר כי: "ראש הממשלה מצר על אמירות כאילו מצוקת הקורונה היא לא אמיתית".

עוד באותו נושא

הסכימה: ציפי חוטובלי תהיה שגרירת ישראל בלונדון


17

"כמו בכל העולם הקורונה גובה גם בישראל מחירים כבדים של חיים, בריאות ופרנסה. המצוקה היא אמיתית וראש הממשלה עמל מסביב לשעון כדי לתת לה מענה. לרבות סיוע כלכלי והזרמת כספים מהירה לעסקים ולאזרחים".

ביום שישי התארח הנגבי בתוכניתם של אופירה וברקוביץ', וטען במהלך הריאיון כי הביטוי שאין לאנשים מה לאכול בגלל משבר הקורונה הוא מוגזם.

לדבריו, "השטויות האלה שלאנשים אין מה לאכול זו חארטה. יש מיליון מובטלים שעד היום רובם קיבלו דמי אבטלה ועכשיו אנחנו צריכים להחזיר אותם לעבודה. יש עסקים שנפגעו והם במצוקה קשה, אבל להגיד שאין מה לאכול זה פופוליזם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
וישמן ישורון ויבעט
בנימין | 04-07-2020 21:24
מה לא מובן ישנם משפחות רבות עם מפרנס אחד ומעל ששה ילדים ומשכנתה והנה לך משפחה שעלולה לרעוב ללחם ישנם מקרים כמובן חמורים יותר. פשוט חצוף כנראה מרב שהוא מדושן הוא לא מסוגל להבין את אותן משפחות במצוקה שלא שפר מזלן . מנותק מהעם תסתובב עם פעלי ציבור בשכונות מצוקה ותראה במו עניך.
צחי ימני כמו שצריך. בעתיד ראש ממשלתנו
צחי ימני כמו שצריך | 05-07-2020 6:38
צדק בכל מילה. אולם כולנו מוקפים בעיתונאים בולשביקים הנובחים ככלבים ומנסים לשתום את הפה. עם ישראל הכשר לא יכול להתקיים תחת הנהגת השמאל הימח שמו
ביבי לא הוציא...
חושם | 04-07-2020 21:34
ביבי לא הוציא שקל אחד מכיסו במשך למעלה מעשור. לא הוא ולא שרה לא היו בסופר לא קנו מזון הבייתה, לא שילמו חשבון מים, חשמל, דלק, ארנונה וכו. הם מנותקים לחלוטין. אין להם שום מושג.
2
שר בלי תיק. מרוויח רק 45,000 לחודש.
יאיר | 04-07-2020 22:18
שריך סוררים וחברי גנבים.
יש לפטר את הנגבי הטלן מיידיתו
ליאיר הצודק | 04-07-2020 23:02
חוצפה של בן אדם מנותק לגמרי !!!!!!!!!
3
כשראש הממשלה עסוק...
תמונת מצב | 04-07-2020 23:25
כשראש הממשלה עסוק בהחזרי מס במאות אלפים ...... ובהטלת הוצאות שיפוץ ביתו הפרטי על חשבון משלם המסים ... וראש הקואלציה החנפן מיקי זוהר מנסה למכור לנו שראש הממשלה , שלא הוציא אגורה מכיסו שנים רבות , והשמועות אומרות שיש לו עשרות מיליונים , לא גומר את החודש ..... מה הפלא שצחי הנגבי חושב שאנשים שמספרים שאין להם כסף לאוכל מחרטטים ......
4
לא יודע
חביב | 05-07-2020 6:36
אדם שיש לו כל חודש אלפי שקלים ובחיים לא נתן פרוטה לעני מה אתם רוצים ממנו או מביבי שהחברים שלו כולם עשירים גדולים עוד מעט יהיה בחירות ואז החרדים שהם הכי עניים במדינה יצבעו לביבי גם אם לא ישר אז בעקיפים