אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

''מה יקרה לילדים?'': קורין גדעון יוצאת למען דוכני התפילין

מגישת הטלוויזיה, קורין גדעון יוצאת נגד החלטת עיריית תל אביב לאסור הצבת דוכני תפילין ליד מוסדות חינוך. "מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה?" - צפו

''מה יקרה לילדים?'': קורין גדעון יוצאת למען התפילין
  (צילום: מתוך אינסטגרם/corringideon@)

קורין גדעון למען התפילין: מגישת הטלוויזיה, קורין גדעון החליטה להגיב בחריפות להחלטת עיריית תל אביב לאסור הצבת דוכנים ליהדות והנחת תפילין בקרבת בתי ספר ומוסדות חינוך לילדים.

"קיבלתי עצבים והייתי חייבת לפרוק", פתחה גדעון בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה "אני שומעת את סגן ראש עיריית תל אביב שמדבר על זה שהם אוסרים על דוכנים לעמוד מחוץ לבתי ספר – עכשיו איזה דוכנים?! דוכני תפילין של חסידות חב"ד הנפלאה שעוסקת באהבת ישראל והם לא מוכנים שהם יעמדו עם התפילין שלהם".

(צילום: מתוך אינסטגרם/corringideon@)

גדעון תקפה את סגן ראש עיריית תל אביב ראובן לדיאנסקי, יו"ר סיעת 'חילונים ירוקים' שהוביל לאיסור: "הוא אומר שזה חל על כל הגורמים שרוצים לעמוד גם על עמותות אחרות, אבל מה? הבנאדם הזה הוא זה שהנפיק את הסטיקר 'פתוח בתשעה באב', שזה בערך הדבר הכי מתריס שאפשר לעשות כלפי הדת. אז אני חושדת בכוונות שלו".

עוד באותו נושא

הרב עמיחי אליהו: החלטה הזויה ומעוררת בחילה


6

את הסרטון סיכמה גדעון בכך שלדעתה רצוי שילדים יחשפו לתכנים יהודים כמו תפילין: "להגיד שהילדים הם קהל שבוי? מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה? מה רע בזה שהם יחשפו לתכנים האלה? אני מה זה לא מבינה, זהו פרקתי".

תגובת עיריית תל אביב-יפו: "אין כל שינוי בהנחיות או במדיניות העירונית הנהוגה מזה שנים ובמסגרתה ממילא אוסרת העירייה הצבת דוכנים או כל פעילות ציבורית, מסחרית, דתית או חברתית במרחק של 100 מטר ממוסדות חינוך. ככלל דוכנים, של כל גורם שהוא, חייבים בהיתר שימוש במרחב הציבורי בהתאם לחוק העזר העירוני. בעת הגשת הבקשה להציב דוכנים בסמוך למוסדות מוכרים המשרתים בעיקר קטינים (בית ספר, גן ילדים, מרכז קהילתי וכו') נבחנת סמיכותו למוסד. בשים לב לנסיבות העניין, העירייה בוחנת אם להתנות את מתן ההיתר להצבת הדוכן במיקום אחר ובאיזה מרחק, כך שכאמור לא חל כל שינוי במדיניות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
58 תגובות - 36 דיונים מיין לפי
1
זהירות מפדופילים!
שטויות | 13-02-2020 22:32
רבים מדוכני התפילין הם לעשה מסווה לפדופילים שמפתים ילדים רכים.
אתה פדופיל אחד גדול אם זה מה שאתה חושב
ליאל | 24-02-2020 18:27
זה רעיונות או מחשבות שקיימות רק אצל פדופיל כמוך
תרשום : מרגרט תאצר. דאונינג 10. לונדון.
. | 17-02-2020 23:11
.
בא תהיה גבר
חבדני"ק | 17-02-2020 22:50
תן את הפרטים שלך. אני אתבע אותך על הוצאת שם רע. חצוף
אין גבול לבורות
מאבחן מומחה | 17-02-2020 22:41
אתר אדם בור טיפוסי הניזון מהתשקורת כמובן רק מתי שזה נוח לך מבחינת השקפת עולמך. תודה שאף פעם לא עצרת לשיחה אמיתית עם חרדי שחור כי אם כן לא היית מוציא את הטפשות שלך החוצה. שטוף את הסטראוטיפים שלך ולך לישון. אתה זקוק לזה
בהחלט סכנה. חבד שורצת פדופילים!
אכן | 14-02-2020 10:28
יש להרחיקם מילדים
ילדים קטנים לא חייבים בתפילין איך יפתו אותם?
מרא דאתרא | 13-02-2020 23:55
דביל מסית.
2
השלית החרדלים מסורתיים
טוביה | 14-02-2020 6:37
מזמן אנו יודעים שהמדינה הזו לא יהודית זה לא מרגישים החרדים זה גם אצל הערבים והנוצרים נכון שיש צורך בחרדים להקים ממשלה ולכן מוכנים לויתורים אבל זה רק חשבונות פוליטים ולא אמת עמוקה
3
חצופה! כשיהיה לך ילדים אז תדברי!
שולה טכלר | 14-02-2020 12:37
האם תסכימי שבחורים צעירים ומפוקפקים שלא לומר סוטים ינסו לפתות את בנך ?
תפילין
שפוי | 25-02-2020 0:28
אך קבעת שהם סוטים ושהם מפוקפקים בגלל שהם מניחים תפילין לאחרים והם חרדים אוי כואב לי מה עושה לכם התיקשורת והטלויזיה כמה השפעה ושינאת חינם לכי תעשי סקר אמיתי ותראי כמה מפוקפקים וסוטים יש בעולם החילוני וכמה באמת בעולם הדתי חוץ מיזה אותם חסידי חבד שמניחים תפילין הם אנשים הכי נחמדים ולא משפעים לרעה על אף אחד ולא מכריחים אף אחד הם מציעים בדרך ארץ ובאהבה למי שרוצה לקיים את מצוות התפילין שהיא מהחשובות בעם היהודי המון חילונים נעזרים בחסידי חבד בכול העולם כי בכול העולם נמצאים חסידי חבד שעוזרים לכול מי שטס לחול אים קצת תבררי עלהם ולא תושפעי מיסטיגמות ושינאה של התיקשורת תיראי שהם לא אנשים מפוקפקים ולא סוטים הפוך אנשים שכול כולם אהבה ועזרה לעם ישראל ללא כסף ואינטרס כואב שיש אנשים כמוך בעם ישראל שמשרישים שינאה בלי להכיר באמת את האנשים האלה
כל הישיבות החרדיות מלאות בהומוסקסואלים.
. | 23-02-2020 16:43
.
להניח תפילין זה מסוכן לילדים, אבל ,
צבי | 21-02-2020 13:53
הומואים בתוך בתי הספר החילוניים,זה בתוך הארון, לא מסוכן. עצוב שאחת כמו אילנה דיין עוד יוצאת בגאווה שבנה הומו, האם הוא לא מסוכן לציבור? ממש לא בטוח. הכיצד התרבו ההומואים אם לא בתוך כותלי בית הספר החילוני? חבר מביא חבר. באונס.
הם העדיפים מהסוטים החילונים מנסות לפגוע הילדי
אלכס | 15-02-2020 19:08
י
4
אני מסכים עם שונא הפדופילים.
יוסי | 14-02-2020 13:26
.
5
החרדים בממשלה בגלל זה כולם מחבבים אותם.
גבי | 14-02-2020 14:06
האמת היא שאין מה לחבב בהם. וגם אלה שמחבבים אותם עושים זאת מאינטרסים בלבד. זה שהם לומדים תורה אין לי מזה כלום. אלפי מתים מסרטן כל יום . כל יום יש הרוגים ופצועים בתאונות דרכים. תאונות עבודה למכביר. פיגועים גם לא חסר. ציבור גדול צריך לשאת בנטל הצבאי בלעדיהם. הם עולים המון כסף . רוב משרדי הממשלה מתעסקים מבחינת ממון רק איתם כמעט . רוב החצרות מתנהלות בדומה למשפחות פשע. מלאים בפדופילים , אנסים, נוגשי עובדים, ספסרי תינוקות, מבריחי וסוחרי סמים, מבריחי יהלומים, מלביני הון, אלימים באופן קיצוני עם טרלולים על גבי טרלולים , משמרות צניעות אלימות. עצלנים, נצלנים, משתמטים,סחטנים. וכולם יודעים את זה . גם אלה שבעדם. אבל יש למצדדים בהם אינטרס פוליטי לשקר . חבד כת משיחיסטית שבתאית הדומה לנצרות. מטורללים שם אחד אחד. בנוסף לכך הם משקים בהתוועדויות שלהם קטינים לשוכרה. היה כפר קטן של תימנים והונגרים דתיים לאומיים סמוך לכפר חבד הנקרא תוחלת. כפר חבד ביצעה על הכפר השתלטות עוינת והכריחה את התושבים לעזוב. אנשים קיבלו פיצויים מצחיקים אחרי סחבת של שנים. חבד לא משרתים בצבא. האברכים לא עובדים. על מה ולמה צריך להוקיר אותם ? במשפחתנו מניחים רוב הגברים תפילין כל בוקר וכל נשות המשפחה אומרות תהילים כל יום. כמו כן רובנו לא נוסעים בשבת ורובנו לא מבשלים בשבת. מישהו מוקיר אותנו על כך ? הציונות החרוצה צריכה להוקיר משתמטים שרוצים במפלתה ? אנחנו השתגענו לגמרי ? לתת לפדופילים מושחתים להתקרב אל הילדים שלנו ? רק תנסו להקים דוכן של חילוניים ליד תלמוד תורה . נראה אם הוא ישרוד רבע שעה. חבד עושה את מה שקל. למה הם לא מחלקים תפילין בחינם לחילוניים ? או לפחות שיתנו ליהודי שהניח תפילין תלוש בשווי 20 שח לקניית תפילין. מי שיפגין רצינות ויניח תפילין בדוכנים 100 ימים יוכל לרכוש לעצמו תפילין חדשות משלו. למה הם לא מחלקים תלושי מזון לשבת לחילוניים ? קח 350 שקל בתלושי מזון למשפחתך ליום השבת בתמורה לכך שתשתדל לשמור על הלכות היום הקדוש. לא לתת שום דבר ועוד לצפות לתרומות ואחר כך לגלגל עיניים לשמיים למה לא רוצים לראות את הפרצוף השבתאי /נוצרי / שקרי שלהם זה הכי קל לעשות. קורין התחתנה עם איזה חרדי לשעבר ממשפחה חרדית והיא עסוקה בלמצוא חן בעיניהם אז כולנו צריכים עכשיו להיחשף לשטיפות המח שלה עלינו. קורין, הם קיבלו אותך למשפחה. אפשר להפסיק ללקק. את תקבלי את הירושה. זה בסדר.
ארגוני השנור החרדיים ממומנים מהמדינה . כנסו
קובי | 21-02-2020 18:39
מהמדינה החילונית ומתורמים חילוניים. זאת פשוט הפקרות . במקום להשאיר את הנושאים החשובים והצדדיים האלה בידיהם של ציוניים ממשלתיים בעלי לב חם , הזניחו והפקירו את הנושאים הנל לידיהם של משתמטים שנוררים אנטי ציוניים. אני כותב את המילה צדדיים, כי עדיין בתי החולים, קופות החולים וביטוח לאומי הם הבריאות והרווחה העיקריים במדינה.
הוצאת לי את המילים מהפה !
לאה | 21-02-2020 7:30
כל מה שהוא כתב נכון מילה במילה ! תתחילו להתמודד זאת המציאות .
למה ללכלך? החרדים לא עושים כלום למדינה???
אפרתית | 20-02-2020 9:05
רוב אירגוני החסד שכל אדם חילוני משתמש בו הם של חרדים, בתחום האסונות: חסד של אמת, זאקה, תחום הבריאות: יד שרה, עזר מציון, זכרון מנחם עזרה למרפה, להושיט יד וכו. בתחום הרווחה: חסדי נעמי, יד אליעזר, יד עזרה ושולמית וכו כשאתה צריך להשיג מומחה לבעיה בריאותית נדירה , בני פישר ונחמיה צ'ולק, ישיגו לך חוות דעת רפואית והטיפול הכי טוב בעולם, כל הארגונים והאנשים הנפלאים הנ''ל עושים זאת ללא כל תמורה וללא שום טובות הנאה, והם חרדים! כשאתצטרך לשרותים שלהם תחשוב על דברי ההסתה שקריים שהפצת!!!
שקרן עלוב
חייל חבדני"ק | 17-02-2020 22:49
אני חייל חבדניק שעשה שירות מלא ורוב חברי משרתים כיום בצהל. לא אני ולא חבד הכתובת להוצאת התסכול הפסיכיאטרי שלך. רוב מוחלט של הפדופילים, האנסים והבוגדים בנשותיהם מגיעים מהציבור החילוני עובדתית רק בגלל אורח חייהם הפרוץ. נראה אותך גבר וחושף את הפרטים שלך. אני אתבע אותך אישית על הוצאת דיבה.
אני גר בפרדס כץ. מכיר את החרדים טוב טוב.
גבי | 16-02-2020 22:54
אל תספר לי סיפורי סבא. אגב, עד 1948 לחרדים באירופה היתה אומנם מחלוקת אידיאולוגית עם הציונות אבל הם היו אז הרבה יותר ערכיים מאשר היום.
זו שיטת עלילות דם ואנשי גבל
שלום | 16-02-2020 11:07
עד היום ידענו מי הם המעללים על עם ישראל היום זה חלקים מעם ישראל בתורה קוראים להם ערב רב אבל הם עד היום קיימים אנשים כאלו מפיצים שקרים ודעות קדומות
6
דוכני התפילין
דנה | 15-02-2020 23:31
ולהכניס להטבים וטראנסג'נדרים לבתי הספר וללמד את הילדים איך עורכים שינויי מין ...וללמד את הילדים שלהיות הומו או לאסבית זה מגניב וטוב ואולי רצוי.......... . זזזההההההה בבבססדדרררר? לאן הגענו...
והיא שנתנה!
בהחלט | 17-02-2020 21:08
בדוכני התפילין יש צעירים סוטים לא מעטים מקהילת הלהטב שמנצלים את ההזדמנות על מנת להתחכך ולגףף נערים תמימים במסווה של מיצוות הנחת תפילין.
7
קורין אני גאה בך
נרלי | 16-02-2020 7:31
ישר כח ענק לך קורין שקראת לילד בשמו הגיע הזמן להזכיר לכל עם ישראל על כל הפעילות המקרבת והמרגשת של חבד. הם עושים לילות כימים לשמח יהודים ולעזור ולקרב לבבות, מה רע בזה? את אלופה! אוהבת אותך נסיכה יפה.
דוכן חב"ד
eliho | 17-02-2020 9:50
ראשית יישר כוח לקורין אשה גדולה עם ישראל נמצא בארצו בזכות כוחה של התורה שאבותנו שמרועל המסורת והיגעו מכל קצוות תבל וראו זה פלא לכולם מכנה משותף אותה תפילה אותה סדר תפילה אתם מנסים להבין מה רוצים לעשות פה אותם עסקנים קטנים לזרוק את כל המסורת ולהיות ככל הגויים
8
בתי ספר
שרה | 16-02-2020 18:43
מענין שאת שוברים שתיקה מכניסים לתוך בתי הספר לא מא מטר מרחק וקונים ספרים סמאלניים לבוגרי שמינית המתגיסים לצבא . זה בסדר לכל ענין אמיתי בקדושא יש,מנגד. אבל לרוץ לבתי חבד בעולם שיכזרו בחיפש נעדרים לא עילנו כולם יודעים.
9
לשון הרע
שרה | 16-02-2020 18:44
מה שייך פדופילים לדוכן תפילים .חבל אם הייתם יודעים את כח הנחת התפילין הייתם משנים את הטון
10
המצחיק הוא שיש עמותות בתוך בית הספר שמטיפות ח
מורה חיפאי | 16-02-2020 19:36
חופשי על להטבים, מכון הרומן, בצלם, יהודים וערבים נפגעי טרור..... וחס וחלילה אם תלמיד יגיד שהוא לא מעוניין... צבועים
11
וההפך?
תהייה | 16-02-2020 20:58
קורין יקרה, הבעייה היא לא בתכנים אלא בדרך חשיפתם. מרחב חינוכי חייב להישאר נטול השפעות מבחוץ. האם אני יכולה להגיע לבית ספר של חבד ולקיים שם דיונים עפ הילדים על תורת האבולוציה ולתת מגש פיצה למי שיקשיב לי? ברור שלא. אז גם להניח תפילין ולתת פיצה מחוץ לבית ספר חילוני לא יכול להיות אפשרי. ככה פשוט. רוצים להניח תפילין? בכל מקום אחר במרחב הציבורי
12
בלבולי מוח
אבי | 16-02-2020 23:32
את ממש טועה ומטעה. אין מקום לדוכן מהסוג הזה בכניסה לבית ספר,הלוואי שכולם היו מתנהלים כמו חולדאי שלא נותן למפלגות הגתיות לדרוס את העיר
13
שיחלקו תלושים לקניית אחוזים של תפילין .
גבי | 17-02-2020 6:47
שיעשו ככה שכל מי שיניח תפילין יקבל תלוש של 20 שקל לקניית תפילין. מי שיתמיד ויבוא הרבה פעמים בסופו של דבר יוכל לקנות תפילין חדשות משל עצמו. שיחלקו 350 שקל בימי חמישי ושישי למשפחות חילוניות שמתחייבות לשמור שבת . או שיחלקו 160 שח ליחידים. שיעשו החבדניקים האלה משהו לטובת החילוניים. לא לבקש תרומות כדי שהחילוניים יהיו דתיים . לתת תרומות לחילוניים כדי שהחילוניים יהיו דתיים. הקריטריון יהיה שירות בצבא ולהיות בוגר של תיכון חילוני. זה מאוד פשוט. כל הבתי חבד האלה בעולם זה שרלטנות וניסיון מקומם ודורסני להחליף את משרד החוץ שלנו על ידי כת שולית, מגזרית ואינטרסנטית. . רק רוח אלה יודעים לעשות. לא אשכח את ביקוריהם של זלמן שזר וגולדה מאיר בכפר חבד אצל מיידנצ'יק המיותר, האנטי ציוני ואנטי כור ההיתוך שמפאי כל כך האמינה בו. הליקוקים ליריבים אידיאולוגיים מרים התחילו כבר אז. ומה רוצה אותו גלויברמן ? שיתן לשחק כדורסל בשקט. עשה לפיני גרשון שטיפת מח. תתעוררו. אתם רוצים להיות יהודיים ? נהדר. למה אתם צריכים תיווך של חבד בשביל זה ? ולמה דווקא הם ? יש את הרב יצחק גבאי מהרצליה פיתוח/ מודיעין עילית הוא נהדר. יש את הרב אמסלם . יש עוד מעטים וטובים. למה צריך את חבד ? קצת עמוד שידרה תגדלו. חבד האלה לא עושים כמעט כלום חוץ מלטפח מערכת יחסי ציבור ושיווק משומנת ביותר עם המון רעש וצלצולים ותמורת זה הם רוצים המון המון תרומות שלא מגיעות להם.
14
לא רוצה אנשים לא מזוהים ליד הילדים שלי.
אבי | 17-02-2020 9:46
צריך לאסור אליהם להתקרב לבתי הספר. בוא נראה מה יקרה אם נבוא לבתי הספר שלהם ונראה להם את האור החילוני בחיי תושבי המדינה.
הדוכנים האלה הם תחנות מוסוות למכירת סמים
משה | 17-02-2020 13:09
ידוע שסוחרי הסמים הגדולים הם חרדים והמון בחורי ישיבה עוסקים בכך.
15
הדוכנים
עוז | 17-02-2020 20:45
חוזרים לתקופה שלפני 70 שנה וניראה לי שהגרמנים הצליחו להכניס הרבה נערי היטלר לארץ בהתחזות ליהודים כמו שאת היטלר עברנו גם את נערי היטלר נעבור
16
ילדים מאד קל לשכנע
אני | 17-02-2020 22:00
אם הבגרות של הילדים לא היתה מוחדרת למוחם הצעיר מתוך טרור של הפחדות,אמונות טפלות שממלאות את הדת,אז מילא.אבלנרק תראי לאיזה טרור של משגיחים כשרות נחשפים אזרחי ישראל יום ביומו,ותביני שיש פה בעיה ושטוב שהורים התנגדו לזה.הם שומרים על הילדים שלהם. את לא הצלחת להחזיק מעמד,בעלך עזב אז אולי יותר קל לך,אבל הגורמים הרעים בכל זאת מפריעים.
17
הי קורין ממש הצלחת להפתיע אותי לטובה בגישה של
שי | 17-02-2020 22:37
ממש לא ציפיתי שמישהו ויותר מזה מי שהיא ״מהקליקה״ תצא לכיכר העיר ותומר זה לא בסדר איך שתוקפים מסורת של אלפי שנים של העם שלנו. מדהים
18
האם היא מוכנה להטפה חילונית בקרב הדתיים?
עדי | 18-02-2020 5:47
למה רק בכיוון אחד? מי מממן אותם? אם יציבו דוכנים עם חומרי הסבר חילונים זה בסדר?
19
זאת אותה קורין שרב ניסה להוציא אותה מסליחות ?
ל | 18-02-2020 7:23
היא נוצריה ? אוהבת לתת את הלחי השניה ? מי אלה חבד בכלל ? יש אלוקים. יש חרדים. יש דתיים. יש חילוניים. יש אתיופים. יש רוסים. יש גרוזינים. יש פולנים. יש תימנים. יש מרוקאים . יש אמשינוב. גור. ויזניץ. בעלזא. יוסף. אבוחצירא. אלבז. קנייבסקי. אדלשטיין. דרוקמן. סתיו. אמסלם. יש ליכוד. ליברמן. כחול לבן. עבודה. מי אלה חבד בכלל בין ים התתי מגזרים שיש בחברה המשוסעת שלנו ? ואם אני רוצה שדתי לאומי יניח לי תפילין ? או חילוני אוהב מסורת ? או אולי אני רוצה להניח בעצמי ? אני זקוק לתיווך של הנדחפים האלה ?
20
קורין גדעון התחרפנה
יוסף | 18-02-2020 10:10
קורין גדעון הפכה לטיפה לדת, התגייסה למען המגזר הדתי, כשהיא לא מבינה על מה את מדברת. קורין, מה כל כך חשוב להגן על המגזר הדתי ועל המיסיון שלו עם התפילין. קורין, את צבועה, לא הגונה, אם כבר, אז כבר. צאי נגד הסוטה המושחת ברלנד, צאי נגד העבריין ביבי, ליצמן, דוד ביטן, מכלוף זוהר, חיים כץ, דרעי, עליהם את מגינה. את בעד דוכנים לתפילין, ומה עם המרכולת שלנו שאנו מציעים לדתיים, הם מקימים חומות ולא מאפשרים התערבות במוסדות החינוך שלהם. קורין, חסר לך הרבה כדי להתערב בנושא בו את בורה, אם נשווה הנחת תפילין למחשופים שלך, כמשל, זה בסדר. אתם הדוסים פולשים למרחב שלנו לזהמוו, האם הדוסים מאפשרים לנו לבקר במאה שערים ובבני ברק להציג מרכול נו, גישה חופשית מדת, ליברלית, ללא לימודי הזוהמה והשטנה שלהם, להכניס בהם רוח רעננה
21
משמעות של מצוות היהדות
מ.י | 18-02-2020 12:22
אני גם לא מבין זאת מה יש לאנשים מסוימים נגד תכנים יהודים ומצוות יהודים אני חושב שאותו קומץ שילך יחקור ויבדוק מה משמעות המצוות של היהדות במקום לאסור ולצאת נגדם
22
ברגע שיאשרו דוכנים ובהם בהמלצה לשרת בצה"ל .
זמיר | 18-02-2020 15:58
ברגע שיאשרו להציב דוכנים ליד בתי ספר בבני ברק או בבית שמש ובהם פעילות לגיוס לצהל או ללימוד חובה של לימודי ליבה, אפשר יהיה לאשר הנחות תפילין.
23
אם אדם יודע שאלוהים באמת.לא קיים..אין מצב
אמת | 18-02-2020 20:49
והוא לא רוצה להשלות את ילדיו..זאת זכותו
24
נוכלדאוי
מיכאל | 19-02-2020 4:16
תודה לך נוכלדאי על הפרסום שאתה עושה לתפילין מהרע שלך יוצא רק טוב בורא עולם יש אחד ומיוחד ומי שפוגע בו שיצפה פגיעה
25
דוכני תפילין
שושי | 19-02-2020 5:10
מה יקרה להם אם נכריח את ילדיהם ללמוד לימודי ליבה אחרת לא יקבלו תקציבים? או אם ניסע ברחובותיהם בשבת? או אם נציב דוכני שרימפס מול בתי הספר של ילדיהם? כשיהיו לך ילדים וינסו לשכנע אותם לעשות דברים שלא על פי דרכך:תדברי!!!
26
הנחת תפילין
מור | 19-02-2020 7:31
קורין את פשוט בורה!! יהדות אינה דת מיסיונרית !! זה שתפסת צד עקב נישואייך זה מובן .גם אני באה מבית דתי ולעולם לא ראיתי את אבי מנסה להזיז אדם מאמונתו !! לדאבוני במקום להתייחס לדברים היפים שהיהדות שהיהדות נתנה לעולם מתעסקים בסממנים חיצוניים .
27
דוכני התפילין
גברת | 19-02-2020 17:43
גברת קורין גדעון יש לי חדשות בשבילך.את אישה נחמדה .הנחת תפילין זוהי מצווה ביהדות למי שרוצה לעשות אותה בלב שלם.אין מה לפתות ילדים שלא קשורים לדרך חיים זאת.הדת היא רצונו של כל אדם.אין מה לשכנע .הצורה שזה נעשה היא מסיונרית.לכ מקובל עלי בכלל.העיריה צודקת בהחלט.כל טוב לך
צודק
R | 20-02-2020 21:56
חייה ותן לחיות. מה הייתם אומרים על דוכן אבולוציה ליד בתי ספר דתיים???
28
יישר כוח קורין
חילוני | 20-02-2020 11:43
יכול לצאת מזה רק טוב. אם כך מהיכן נובעת האנטיות? מעט קורטוב של מסורת לא תזיק.
29
בושה
R | 20-02-2020 21:53
את יורקת לבאר החילונית שאת שותה ממנה
30
מוזרות עיריית תל אביב
צבי | 21-02-2020 13:45
אוסרת דוכנים ליד גנים בתי ספר ומקומות שיש קטינים. עד כמה שידוע לי, מתחת לגיל 13 לא יכולים להניח תפילין, וכל חבדניק בדרך כלל לפונה לאנשים ממש מבוגרים או בוגרים, זה מה שראיתי עד כה. אני מסכימה שלא יצמדו לשער בית הספר, אבל להראות לילדים היקרים חינוך תורני עיקרי בתורת ישראל לכל מי שקורא לעצמו יהודי, זה לגיטימי מאוד.
31
בורים וטפשים
דרומית | 23-02-2020 18:14
מה הילדים בתא יודעים על כיפור שזה יום שאפשר לרכוב על אופניים. ומה הם יודעים על תפילין שזה מסוכן להתקרב וכל זה בגלל הורים בורים וטפשים ואנשים מלאי שנאה לדת היהודית. ואחכ מתפלאים שיש אנטישמיות.
כל הילדים של המסורתיים רוכבים ביום כיפור .
יוסי | 24-02-2020 7:12
לא רק הילדים של החילוניים רוכבים ביום קדוש זה.
32
זיופים
יהדות | 24-02-2020 9:33
עיריית תל אביב שנים נתנה יד למסיונרים לפתוח בית תפילה בערבי שבת בכיכר מלכי ישראל (רבין). מאפשרת מסיון מכל העולם. גרמה לניצולי שואה לאכול טרפות בלב תל-אביב בריכוזי מסיון שהציעו אוכל חם לנזקקים.
33
הצעה
מחמוד | 24-02-2020 11:22
לחב״ד תקימו דוכני פלאפל ליד. חינם כל הילדים יבואו גם אם זה יותר ממאה מטר כפי שרוצה ראש העיר הצדיק
אתה לא הבנת. הם רוצים לקבל כסף. לא לתת.
. | 25-02-2020 9:34
.
34
מרץ
מיקי | 26-02-2020 9:48
האם מנהל בית ספר דתי יהיה מוכן שיוצב דוכן מרץ ליד בית סיפרו??????
35
אז שתתחיל להניח תפילין מידי יום - אדרבא!
רן | 26-02-2020 18:02
נשים מחוייבות גם הן במצווה. בהצלחה
36
דוכן תפלין
בני | 27-02-2020 11:14
אין ספק שבכותרת חשים את שינאת החוליגנים היושבים בתפקידי מפתח לכאורה מנסים לעקור את התורה מעם ישראל .גם אתה בעל הסטיקר של ...פתוח בתשעה באב.......מוכיח עד כמה עולובי העלובים מאותו מלחכך פינכה וזב חוטם מנסה הלהיט את הרחוב נגד יהודים מאמינים ודתיים וחרדים וגם נגד תינוקות של בית רבן .עברנו את השואה עברנו מלחמות ושרדנו .לא אתם נמושות ולא כמוכם והדומים לכם יכולים נגד התורה שניתנה במעמד הר סיני לא אתם בזויי העם יכולים לנו המאמינים ולאו דווקא החרדים ודתיים אלה ליהודים שמאמינים .אתם אנשי פנפילוב המואסים בדבר השם בקרוב ניראה ונצפה למפלתכם.ואתה חולדאי שפרצופך אכן מתאים ודומה לחולדה (פלא פלאים)אתה שמאיים בתביעה כנגד השרה מירי רגב משמים יתבעו אותך על ....העליהום שיצרתה נגד הדת ונגד האלוקים אתה וכמוכה בטח לא משורש יהודים אלה מערב רב