"רק בישראל אויבת נמצאת במוצב הקדמי של המדינה" - סרוגים

"רק בישראל אויבת נמצאת במוצב הקדמי של המדינה"

עו"ד איתמר בן גביר אומר על הדיון בעליון העוסק בפסילתה של ח"כ יזבק: "אפילו כאן בדיון בביהמ"ש, אנחנו לא שומעים מיזבק התנצלות על תמיכה בטרור, היא לא צריכה להיות בכנסת"

"רק בישראל אויבת נמצאת במוצב הקדמי של המדינה"
  צילום: אברהם בלוך/ סרוגים

יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר אומר לסרוגים: "יש בעיה שאויבת נמצאת במוצב הקדמי של המדינה"

בבית המשפט העליון נפתח הדיון בפסילתה של חברת הכנסת היבא יזבק (בל"ד – הרשימה המשותפת), מלהתמודד לכנסת ה-23, לאחר שועדת הבחירות המרכזית פסלה אותה ברוב של 27 תומכים מול 7 מתנגדים.

במהלך ההפסקה בדיון אמר עו"ד בן גביר מבין מגישי הבקשה לפסילה: "אני שומע את ההתפתלויות של עו"ד של יזבק וזה פשוט מדהים, זה מדהים איך מנסים לפגוע באינטליגנציה של כולם ואנחנו מצפים משופטי העליון ששמעו דברים מכל כך מפורשים: תמיכה בטרור, תמיכה במחבלים, קריאה להם שהידים, לוחמי חופש, ועד לרגע זה, אפילו כאן בדיון בביהמ"ש, אנחנו לא שומעים מיזבק התנצלות. היא לא באה ואומרת זה מעשה נורא מעשה בזוי, היא לא צריכה להיות בכנסת. רק בישראל יש מצב שאויבת נמצאת במוצב הקדמי של המדינה, צריך לעשות לזה סוף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
האם טרוריסט יכול לקרוא לאדם אחר טרוריסט .?
צבועים | 05-02-2020 11:10
ועוד לשים כיפה על הראש סדום ועמורה
מי שמתנגד לרצח יהודי הוא טרוריסט
משיב | 05-02-2020 13:36
אוי לאותה בושה שאדם המתיפיף קורא ליהודי שמתנגד לרצח יהודים שגם הוא טרוריסט....
ברור שזו חרפה וכלימה שהציונות הדתית מדרדרת
ביבשה בתוך הים... | 05-02-2020 12:34
הציונות הדתית מדרדרת את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
2
נאה דורש נאה מקיים
רבקה | 05-02-2020 11:13
כל הכבוד לך איתמר זה שרות חשוב למדינה. אתה יכול לעשות שרות עוד יותר חשוב אם תסיר את מועמדותך ובכך לא ייזרקו קולות הימין לפח ותציל אותנו מהאפשרות של ממשלה בתמיכת המפלגה המשותפת
ונניח שיפרוש. לאיזה מפלגת ימין נצביע במקום?
עידו | 05-02-2020 15:49
לליכוד וימינה ש-מקפיאים בניה, משלמים פרוטקשן לחמאס, הורסים בתים רק של יהודים, מפקירים את הדרום-הנגב-הגליל ויהודה ושמורון, נותנים לחיילי צהל לעלות באש, ומעוניינים למסור שטחים ולהקים מדינה פלסטינית?? אין אף לא מפלגה ימנית אחת מלבד עוצמה. יש רק סוגים שונים של שמאל - שמאל מסורתי-דתי (ימינה, ליכוד, יהדות התורה, שס), שמאל חילוני (כחול לבן, העבודה, ישראל ביתנו), ושמאל אנטי ציוני (מרצ והערבים). שנים שאתם לא מפסיקים לברבר לנו על גוש הימין פה, וגוש הימין שם. שנים איימתם שבגלל עוצמה השמאל יעלה לשלטון אז הם יעשו פה אוסלו, ויקימו מדינה פלסטינית. והופ, הליכוד פתאום אין בעיה עם אוסלו גם רוצה מדינה פלסטינית. וגם בנט רוצה (רק במקום לקרוא לזה מדינה הוא קורא לזה אוטונומיה... יחי ההבדל הגדול). אז תנו לנו לאיים לכם בחזרה - בלי עוצמה יהודית בכנסת, לא משנה איזה סוג של ממשלת שמאל תקום, עם ביבי-בנט והחרדים או עם בני והערבים - הדרום ימשיך להיות מופקר, חיילי צהל ימשיכו לנוס על חייהם, בנות שיוכנסו בכח לקרבי יפלו בשדה הקרב, ותוקם פה מדינת טרור שתהפוך את כל הארץ לעורף. ימין אמיתי מפסיק להצביע לשמאל בתחפושת, ועובר להצביע נץ!
את עיוורת
אוחנה | 05-02-2020 11:46
לבן גביר - הזכות להבחר לפני ימינה..הבוגדנית. על מה את מדברת ?? תקראי את העיתונות של תהליך הבגידה...במיוחד בסרוגים. מקווה שתביני!!
3
לגרש אותה מהארץ מיד - גייס חמישי,ימ"ש.
יהודי שפוי | 05-02-2020 11:48
מחבלת.
4
איתמר אתה חייב להתקלח בבוקר
ללל | 05-02-2020 12:20
עליך להיראות ייצוגי ומכובד
כשאין טיעונים.כותבים.שטויות
גדי | 05-02-2020 12:38
תנסה לכתוב טיעון
5
אכן כן
שרה | 06-02-2020 16:31
כל המשותפת מסיתה את ערביי ישראל בשקרים כולם תומכי טרור ובמצע שלהם לחסל את המדינ היהודית למדינת כל אזרחי ה .בדיוק התכנית של האגכי רוצח ארעפת להפיך את המדינה לכל מוסלמי ה .היו לא תה י ה
מה אתה בא בטענות לרשימה המשותפת? להזכיר לך
אוראור | 07-02-2020 14:53
אולי שמפלגת עבודה בעיניים לא פחות אנטישמית ממנה? אתה גזען שחושב שרק גוי הוא אנטישמי? שכחת שהרשימה המשותפת מקבלת כוחות ממפלגות השמאל - ולא ממפלגות ערביות אחרות? אתה חושב שהמפלגות השמאלניות טובות מהערביות? קודם תזכיר פה לכולם שצריך להיפטר מהשמאל הקיצוני - ו א ז תבוא בטענות למפלגות הערבים - כי השמאל הקיצוני הוא שורש הבעיה - והמבין יבין! יום טוב לך!
6
סינון.כרגיל
שרה | 06-02-2020 16:32
כרגיל מסננים ומי שקורא לבן גביר טרוריסט שמעולם לא דיבר על רצח ערבים נשים וטף עובר את המערכת . הבנתי
7
יזבאק בסדר גמור הבעיה סכלל
חילוני טהור | 06-02-2020 16:48
בבגצ שמסנגר עליהם בכלל בטוח תידחה העתירה