הרב אליהו: הפרסום - בלוף עיתונאי לא היה ולא נברא - סרוגים

הרב אליהו: הפרסום – בלוף עיתונאי לא היה ולא נברא

"מדובר בבלוף עיתונאי", אומר לסרוגים הרב שמואל אליהו על "פרשת המחאה" של הרב עמאר. לא רק שלא הייתה מחאה אלא שהרב עמאר חזר אחרי דקה לישיבה. ומה לגבי אותו מאמר לוחמני על מאבק הרבנות של הציונות הדתית בש"ס? - הרב: "אני עומד מאחורי הדברים".

author-image
הרב אליהו: הפרסום - בלוף עיתונאי לא היה ולא נברא
  פלאש 90

הרב שמואל אליהו טוען כי אותם פרסומים בתקשורת החרדית כאילו הרב עמאר יצא בהפגנתיות מישיבה שבה היה הרב אליהו נוכח הם לא נכונים. לטענת הרב הראשי של צפת, מדובר בברווז עיתונאי, בהמצאה.

לפי הפרסומים בתקשורת החרדית יצא הרב עמאר מישיבה ברבנות הראשית, ברגע שהרב אליהו החל לדבר. לטענת התקשורת החרדית, הרב עמאר יצא במחאה בגלל מאמר שכתב הרב שמואל אליהו בעיתון "בשבע", לפיו משמע כביכול שהרב אליהו ביקר את הרב עובדיה יוסף.

המאמר של הרב אליהו עסק בהתמודדות של רבני הציונות הדתית לרבנות ערים ובחוסר עמידתם האיתנה מול הלחצים של מפלגת ש"ס. היום, אומר הרב אליהו לסרוגים כי הוא עומד מאחורי המאמר.

הרב אליהו בלוף עיתונאי?
"לחלוטין, ישבנו יחד בישיבה ברגע מסויים הרב יצא, ואז חזר. זה קורה בישיבות הרבה פעמים שאנשים נכנסים ויוצאים. הרב עמאר גם לא אמר שהוא יוצא במחאה על כבוד מרן הרב עובדיה שליט"א. ום בישיבה היינו יחד כל הזמן וגם הרב אברהם יוסף היה באותה ישיבה. כך שאני ממש לא מבין מאיפה יצא הדבר הזה".

האם הרב התנצל על הדברים ברדיו קול ברמה?
אני רק הבהרתי שלא הייתה כוונה לפגוע ברב עובדיה יוסף. אם הרב עובדיה יוסף נפגע אז אני מצטער שהרב נפגע. הדבר היחידי שאמרתי הוא שאנשי הציונות הדתית צריכים להילחם על הרבנים שלהם. לא יתכן שכל עסקן של ש"ס ייקח מועמד בית כנסת של הציונות הדתית לרב עובדיה שיכפכף אותו, יגיד לו 'תבחר בו, תבחרו בו' – מה זה הדבר הזה? – זה מה שאמרתי, ואני עומד מאחורי הדברים שלי".

בלשכת הרב עמאר גם לא הבינו על מה המהומה כיוון שהרב הראשי, כך הם אומרים לסרוגים "לא ידע על מאמרו של הרב אליהו כך שלא היה לו על מה למחות". בשיחה עם סרוגים אמר עוזרו של הרב עמאר כי לא היה שום הפגנת מחאה ביציאתו של הרב עמאר מאותה ישיבה ברבנות.

ולגבי פרשת התארים – "תיק הרבנים" אומר הרב שמואל אליהו את הדברים הבאים: "אחת הפעולות החשובות ביותר שעשתה הרבנות הראשית זה לימוד יהדות לכאלפיים שוטרים וחיילים חבל שאת הזכות הזו הופכים לעבירה וצריך לחזור על זה עוד פעם. זו האמת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הרב שמואל אליהו אתה צדיק!!!
| 25-05-2010 13:21
2
הרב אליהו אתה תותח!!!!!
| 25-05-2010 13:22
מה הוא לא צודק???
3
אין על הרב אליהו
| 25-05-2010 16:19
אומר את האמת וגם יוצא מנצח!!! עובדה שלשכת הרב עמאר הודו שהכל שטויות!!!
4
גם אני מצטרף בכל ליבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ב.נ.נ.ה | 28-05-2010 0:32