ח"כ אלקין: מקרבים הדור הצעיר לתורה דרך אותיות מסוכר ודבש - סרוגים

ח"כ אלקין: מקרבים הדור הצעיר לתורה דרך אותיות מסוכר ודבש

במסגרת אירוע לילדי הגנים לקראת חג השבועות בהשתתפות ראש עיריית באר שבע- רוביק דנילוביץ', קיבל יו"ר הכנסת -ח"כ זאב אלקין אות הוקרה על פעילותו ותרומתו לחיזוק ערכי היהדות בקרב תושבי באר שבע.

author-image
ח"כ אלקין: מקרבים הדור הצעיר לתורה דרך אותיות מסוכר ודבש
  צילומים: בית מוריה

השבוע התקיים בבאר שבע, אירוע מרכזי לילדי הגנים של ארגון בית מוריה לקראת חג השבועות. במסגרת האירוע, הגיע לברך יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין אשר קיבל במקום ממנכ"ל הארגון אות הוקרה על תמיכתו ותרומתו לחיזוק היהדות בקרב תושבי באר שבע בפרט ותושבי הדרום בכלל. מנכ"ל בית מוריה, שמעיה ברקוביץ הודה לאורח הכבוד וציין את עשייתו המבורכת בהנחלת ערכי היהדות לאלפים מתושבי העיר.

הרב שמעון כהן ראש העיר דנילוביץ' וח"כ אלקין נהנים בצוותא

ח"כ אלקין התרגש במיוחד והדגיש את חשיבותם של ערכי היהדות והתורה: "אני זוכר כשהייתי ילד, היו מקרבים ומעודדים את הדור הצעיר ללימוד התורה דרך אותיות מסוכר ודבש. היום, זה מה שמצליח לעשות ארגון בית מוריה: לקשר בין כל סוגי הקהלים בבאר שבע ולקרב אותם לעולם התורה והיהדות דרך אמצעים שמאחדים את העם".

בנוסף אליו, בירך את הילדים ראש עיריית באר שבע אשר הדגיש את החשיבות של התורה כגורם המאחד את עם ישראל בארץ ובגולה. סגן ראש העיר אבי וורצמן אשר ייסד את המערך החינוכי של בית מוריה התרגש לראות את התקדמותו של הארגון ועשייתו המבורכת בקרב ילדי באר שבע.

האירוע התקיים במשכן לאומנויות הבמה של באר שבע, בו השתתפו מעל 1000 ילדים והוריהם מ-16 הגנים אשר מפעיל ארגון בית מוריה בעיר. הילדים נחשפו לחשיבות של חג השבועות ומתן תורה דרך הצגה מושקעת שהפיק הצוות החינוכי של הארגון. בנוסף לכך, נפרסו טליתות בכל האולם והרב שמעון כהן- רב מוסדות בית מוריה, בירך את הילדים במסגרת ברכת כוהנים מרגשת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו